Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2897041 7437

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2897041

Odpowiedzi 7437

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
może chociaz jakis mały patch drobne poprawki\przeróbki
pare zadań czy npc to co miałes juz zaplanowane i zrobione a reszte wywalić
kurcze plis może tylko taki malutki prezencik
 

asiab

asiab

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam w ogóle możliwości wzięcia misji od Roscoe ani od Orika. Czy gdzieś popełniłam błąd? Nie jestem w żadnej frakcji.
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Nie pamiętam dokładnie, ale te misje chyba przechodziły jakieś przeobrażenia w kolejnych wersjach i obecnie albo są dostępne tylko dla członków Nowego Obozu, albo w ogóle zostały usunięte (ale stawiałbym bardziej na to pierwsze). Ewentualnie misje te uaktywniają się w którymś z kolejnych rozdziałów (ale prawdopodobnie gildia dalej ma znaczenie).
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

asiab

asiab

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem kompletnym laikiem - wszystko instaluję z instrukcją, bo dla mnie to czarna magia.
Jest więcej misji, których nie mogę wziąć od NPC (łowcy orków - tylko misja z Hugo, myśliwi - tylko misja z pomocą dla ich obozu). Teraz myślę, że coś nie tak instaluję albo coś blokuje mi mody. Mam wrażenie, że nie włączają mi się mody graficzne (może powinnam je włączyć?).
Więc zrobiłam tak:
Odinstalowałam całkowicie grę
Zainstalowałam ponownie (wersja steam)
https://www.youtube.com/watch?v=m8ZvWdLLFWA
(zgodnie z zaleceniami)
1.Playerkit 1.08k
2.Systempack 1.8
3.GMDK
4.Artemiano Reloaded Textures
5.Carnage Graphics patch
6.DX11 (najpierw G2, potem G1)
7.Gothic I normalmapy (najpierw miało być w folderze GD3D11, a potem ktoś napisał, że folder replacement musi być w dolderze textures) i tak też zrobiłam
8. Banda Quentina
I niestety grafika jest taka jak w podstawce bez modów. Dopiero co odpaliłam.
Widzę też, że mam inną grafikę jak wgrywam save (inni na YouTube mają panoramę w szarości, a ja mam jakiegoś króla z rosyjskim wyrazem w prawym dolnym rogu).
Mam więc prośbę, czy ktoś tutaj mógłby mnie poinstruować co może robię źle? Bo pewnie nie mam wszystkich misji, bo coś skopałam.
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Może mi ktoś powie jak zrobić kopie czystego gothica 2 nk z zainstalowanymi już komponentami
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Kopiuj cały folder z grą i wklej obok
 
How can I see roses... and only feel thorns...

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
a jaki to jest folder dokładnie

Post połączony: 2020-10-20, 12:22
chodzi  mi zebym miał juz kopie czystego gothica pod mody

Post połączony: 2020-10-20, 12:28
dobra skopiowałem cały folder z gry dzięki za pomoc
 

Łysy Niedźwiedź

Łysy Niedźwiedź

Użytkownicy
posty17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Mam małe pytanko, otóż chodzi o zadanie „zostać guru”. Znalazłem już świetlistego grzyba i wilcze jagody, ale jeśli chodzi o szałwię to nie mam bladego pojęcia gdzie ona jest. Łaziłem już dużo po terenach orków, lecz dalej ani śladu. Jedynym miejscem, w którym nie byłem są okolice jeziora i wieży Xardasa, bo jest tam zbyt niebezpiecznie. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie mniej więcej znajdę szałwię?
Z góry dziękuję

Post połączony: 2020-10-29, 16:33
Nieaktualne, znalazłem.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy ten retex z Potępionych jest konieczny do poprawnego działania moda, czy mogę go sobie bez problemu usunąć z pliku .ini? Chciałbym pograć, ale z czystymi teksturami.

EDIT: Also rozumiem, że nie ma nagranego żadnego vo? Wydawało mi się gdzieś, że widziałem oddzielny plik z dubbingiem, ale w paczce ni mo.
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty223
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy ten retex z Potępionych jest konieczny do poprawnego działania moda, czy mogę go sobie bez problemu usunąć z pliku .ini? Chciałbym pograć, ale z czystymi teksturami.

EDIT: Also rozumiem, że nie ma nagranego żadnego vo? Wydawało mi się gdzieś, że widziałem oddzielny plik z dubbingiem, ale w paczce ni mo.

Możesz pograć z czystymi texturami, musisz usunąć nazwę moda grafiki w ini.
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Miałem malutką nadzieję, że coś się jeszcze w temacie ruszy, ale wygląda na to, że Outlander zarzucił te nie współpracujące skrypty... Czyli wersja Banda Quentina 0.93 będzie już tą ostatnią i nie ma co liczyć na więcej?
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Miałem malutką nadzieję, że coś się jeszcze w temacie ruszy, ale wygląda na to, że Outlander zarzucił te nie współpracujące skrypty... Czyli wersja Banda Quentina 0.93 będzie już tą ostatnią i nie ma co liczyć na więcej?
Tak, szkoda czasu na to.
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wielka szkoda , że tak wyszło. Ja obecnie nawiązuje kontakt ze skrypterami odnośnie ER Plus , chociaż na kilka tygodni muszę wyjechać niedługo. Liczę , że jak wrócę to pracę ruszą z kopyta. Mam prawie 200 rozbudowanych scenariuszy questów i sporo nowych pomysłów do gry.
 

Reynevan

Reynevan

Użytkownicy
posty45
Propsy5
  • Użytkownicy
@outlander Czemu usunąłeś kowalstwo i możliwość zostania magnatem? Pytam z ciekawości :)
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Kowalstwo było bez sensu, bo g1 jest tak skonstruowany, że jest dostatek używanych broni i rudy. Nie wiedziałem jak to dobrze wszystko zbalansować. A zostanie magnatem odpadło z racji tego, że bez możliwości stanięcia po stronie starego obozu w 4 rozdziale nie ma jak za bardzo tego rozwinąć. Poza tym, moim zdaniem rola magnata jest trochę zbyt wyniosła dla bezimiennego.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Co ma do tego 4 rozdział? nic i to można fajnie zrobić, jako nagrodę dla tych co chcą  jasne to jak to zostało zrobione w świecie skazańców jest dobrym kierunkiem z chujowym wykonaniem ale to się da zrobić i na moje jest to jedyna istotna rzecz jakiej brakuje w ER
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Akurat "trochę zbyt wyniosła rola" to argument znikąd, bo Guru jakoś można zostać. Żeby nie było, sam jestem za tym, żeby możliwości zostania magnatem nie było, bo trochę za bardzo kłóci się to z konfliktem w 4 rozdziale (byle cienia czy strażnika, a maga na pewno, łatwo ogłosić zdrajcą, ale magnata, który żeby się dostać tam, gdzie jest, musi mieć w obozie wielu wpływowych przyjaciół i ugruntowaną pozycję?).
Choć w sumie i to można zrobić jakoś fabularnie, np. Gomez bierze Bezimiennego za potencjalnego rywala i dlatego wyznacza nagrodę za jego głowę. Potem moglibyśmy dostawać questy, w ramach których zyskujemy po cichu wpływy w obozie, żeby rzeczywiście wysadzić Gomeza z siodła i zakończyć wojnę obozów pokojowo.
Inna sprawa, że wymagałoby to też roboty, żeby ścieżki najemnika, maga wody i Guru nie odstawały czy to pod względem expa, czy fabuły.
@Tizgar No ja nie widzę szczerze mówiąc sensu w robieniu jak w ŚS, otrzymywaniu najwyższej rangi jako "nagrody". No okej, dostaliśmy dokokszoną zbroję, ale to można załatwić jak w ER, dając możliwość zdobycia ciężkiej zbroi strażnika. Bycie magnatem powinno też pociągnąć za sobą jakieś konsekwencje dla naszej pozycji. Zostanie Guru w ER wiąże się chociaż z kilkoma questami (pomińmy ich jakość) związanymi z zarządem obozem i obóz nie stanie się nagle wrogi wobec nas.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
za opcją zostania guru jest trochę więcej argumentów niż za ścieżką magnata.
głownie chodzi mi tu o aspekty takie jak:
- silna aprobata i zaufanie ze strony cor angara (w starym obozie nie mamy tak silnego wsparcia wśród obozowych elit)
- odejście cor kaloma - osoby, która prawdopodobnie miałaby największe obiekcje co do dołączenia bezimiennego do guru
- śmierć yberiona
- osłabienie pozycji guru po odkryciu tajemnicy o śniącym. nie mówię, ze nagle wszyscy mieli ich w dupie, ale fakt, że próba nawiązania kontaktu ze śniącym stała się po 3 rozdziale wysoce niepożądana na pewno działa na ich niekorzyść.

nie zmienia to jednak faktu, że zostanie guru jest w mojej opinii mocno sprzeczne z założeniem twórców. członkowie bractwa mieli być bowiem wojownikami wspierającymi się magią (coś jak paladyni z gothic 2), a ścieżka guru mocno to zaburza, bo dostajemy kolejnego pełnego maga. podobnie odczucia mam co do możliwości zostania magiem wody w nowym obozie. gdybym tego moda składał dzisiaj nie było by na pewno ani ścieżki maga wody od 2 rozdziału,  ani możliwości zostania guru i magnatem. co więcej wywaliłbym całą gildię bandytów razem z ich chujowym storyline i przyjął schemat taki jak w conent modzie tj. do obozu bandytów można byłoby wejść jako szkodnik lub nowicjusz i wykonać questy. a w jaskini quentina dałbym małą kopalnię złota (jako osobną lokację) i wokół niej zawiązałbym całą fabułę tego obozu przeplatając ją z poszukiwaniami złota organizowanymi przez willa. wywaliłbym też gildię kopacza i kreta a poprzestał jedynie na jakichś ograniczeniach dostępu do starej kopalni. ścieżkę kreta zastąpiłbym możliwością wejścia do wolnej kopalni (mam przygotowany całkiem niezły koncept fabularny dla tego miejsca).
trochę odbiegłem od tematu... kontynuujcie.
 
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja w ER Plus (nad ,którą pracę zaczną się za kilka tygodni jak wrócę z ważnego wyjazdu) nie będę usuwał contentu a raczej spróbuje go udoskonalić. Jako Bandyta , Guru , Kopacz i Kret dostaniemy nowe zadania pasujące do każdej z gildii tak by poczuć się jej członkiem. Moim zdaniem ścieżka Bandyty w ER jest dobra , jedynie dodałbym jej jakieś wątki w 5 rozdziale.
 

Morddamek

Morddamek

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kiedy chce dolaczyc do nowego obozu pokazuje mi sie komunikat zbyt mala reputacja, dostarczylem pierscien 400 brylek i mam 5 poziom i range kreta
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry