Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2897093 7437

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2897093

Odpowiedzi 7437

Kassian

Kassian

Użytkownicy
posty30
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A on nie ma tylko tych tymczasowych?
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Na trzecim rozdziale będzie miał dwie książki na sprzedaż.

BTW
Dzisiaj po prawie dwóch miesiącach wznowiłem powoli prace nad modem. Chciałbym do końca miesiąca wyrobić się z przeróbkami, ale ciężko mi do tego wszystkiego wrócić.
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Trzymam kciuki za dalsze prace oraz wytrwałość 
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
@pudzianek1 dzięki!
@Kachajal dzięki za listę. Część błędów została już naprawiona. Tutaj bieżący rejestr zmian:
BUGFIX ER 2.0
OGÓLNE:
- zaimplementowana najnowsza wersja LeGo
- nie można korzystać z czarów przemiany po wypiciu mikstury czasowej (bug ze statystykami)

RZEMIOSŁO:
- poprawiono błąd z niewłaściwymi przedmiotami podczas mieszania tytoniu
- poprawiono błąd z niewłaściwymi przedmiotami podczas warzenia alkoholu

ZADANIA I DIALOGI:
- usunięto trialog na początku gry
- usunięto trialog pomiędzy Rączką a Klinem
- zmieniono zakończenie wątku z Corristo
- zmiana nazwy zadania "Szkodnicy magicy"
- oddajemy Jimowi wodę święconą po ukończeniu zadania
- poprawione powtarzające się kwestie u Silasa
- poprawiony znikający dialog u Virana (opcja perm)
- orkowy posłaniec ma zwiększone PŻ o 1000 pkt
- poprawiony znikający dialog u Calasha, Mazina, Clawa, Firna, Alexa, Davora,  (opcja perm)
- przerobione zadanie zlecane przez Aidana w 3 rozdziale (ze skrzynią)
- przerobione zadanie z testem Cavalorna (usunięto szpiegowanie, nowy quest to przyniesienie skóry orkowego psa)
- przerobiono cały wątek bandytów na 4 rozdziale

PRZEDMIOTY:
- amulet Lukora nie regeneruje już many tylko zwiększa ją o 7 pkt. (zbyt OP, za duża skłonność do nadużyć)
- miecz horyzontów został wzmocniony
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
fajne zmiany tylko szkoda mi jeden rzeczy szpiegowania fajne było 
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
To szpiegowanie było kiepskie. Słabe dialogi i dziwny przebieg zadania. Nie ma co rozpaczać.
 

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w sumie dobrze że corriso został i ta kopalnia z nekromantą w sumie te szpiegowanie racja moze te zadanko z skóra bezie lepsze pzodrawiam i życze poowdzenia
 

Sauronus

Sauronus

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Outlander... Witaj
Mogę ci prosić o jakiś spis kodów ?
Najbardziej mi zależy na kodzie na postać z wszystkimi itemami z moda
Nie mogłem nigdzie tego znaleźć
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
insert:
ArmorMaster
PotionMaster
FoodMaster
QuestMaster
BookMaster
MiscMaster
i NON_2233_Bula ma jakieś brońki z tego co widzę. Ci NPC mają 95% przedmiotów użytych  w modzie
 

Sauronus

Sauronus

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie
Poza tym zauważyłem lekkiego buga z w zadaniu z Poszukiwania Rączki
Na sam start Rączka nadal stoi w SO a Klin(chyba to on) idzię dopiero jak szkodnik się nas zapyta czy go szukamy
 

Sauronus

Sauronus

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam problem z zadaniem
Sytuacja w Starej Kopalnii
Kto ma powiedzieć Gomezowi o sytuacji ?
Edit
Dobra ogarnąłem
Trzeba pójść do Skorpiona (jest wtedy przy chacie Cavalorna)
 

IHaveAHighGround

IHaveAHighGround

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć!

Mam problem z samym początkiem gry.
Wywala mi grę gdy chce zagadać z Thorusem, jakieś tipy ?

P.S.

To chyba nie kwestia Thorusa, tylko nie wiem czego, co jakieś 5-7 min gra mnie ciągle wywala do pulpitu
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
masz system pack? jaki błąd się pojawia?
 

Hadar

Hadar

Użytkownicy
posty97
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@outlander Jeżeli dobrze rozumiem Banda Quentina 0.93 to coś w stylu Edycji Rozszerzonej 1.4.93? Czy jeżeli mam save'y sprzed kilku lat z Edycji Rozszerzonej 1.4.91 i chciałbym je skończyć to mam sobie zainstalować Edycję Rozszerzoną 1.4.91 czy Bandę Quentina 0.93?
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
stare save = stara wersja
jak zmienisz to będzie crash
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu

outlander
Moderator działu

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#7235 2020-09-27, 23:25(Ostatnia zmiana: 2020-10-01, 20:24)
Prace nad patchem zostają anulowane. Sorry ludzie, naprawdę.
Najnowszą wersją pozostaje https://www.moddb.com/mods/na29142/downloads/banda-quentina-wer-093-najnowsza
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Wielka szkoda :( Po poście sprzed paru dni z zapowiedziami trochę za bardzo się napaliłem na nową wersję... No trudno, trzeba z tym żyć.

Nie pytam o powody, ale mam nadzieję, że to "tylko" brak weny po przerwie w pracy nad modem, a nie np. padnięcie dysku z materiałami do modu, lub nie daj Boże jakieś inne znacznie poważniejsze problemy.

Prace anulowane - czyli tak definitywnie koniec? Nie ma żadnych szans na "odmrożenie" projektu za jakiś czas?

Szkoda, że nie udało Ci się doszlifować tych różnych drobiazgów, które miałeś wcześniej w planach, ale i tak zrobiłeś kawał świetnej roboty, za co chwała Ci i ogromne dzięki za dostarczenie wielu godzin znakomitej dodatkowej zabawy.
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

gothic123

gothic123

Użytkownicy
posty82
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
serio czemu kurcze smutna informacja
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Jak pamietacie moze w 4 rozdziale bandyci maja takie glupawe zadania ze straznicy zabili ratforda i drax dostal wscieklizny i w emocjonalnym dialogu mowi nam ze idzie zapierdolic straznikow co chodza wokol starego obozu w akcie zemsty. na to quentin mowi ej stop oni nas zajebia jak on to zrobi (niby czemu mieli by to zrobic skoro pewnie drax zginalby przy podejsciu pod brame do so, ale dobra mlody bylem glupi i myslalem ze to jest git). no i ci bandyci zorganizowali nie wiadomo jaki kurwa oddzial bojowy zeby pojsc z tym draxem i tych straznikow zajebac. z 10 npc kazdy sie plata pod nogami bo ta gra jak dobrze wiemy jest na tej i wielu innych plaszczyznach zjebana. no i chuj pobili tych straznikow i wracaja gites fajen. a potem ich zaczepia goly doyle czy tam rocky co spierdolil z obozu w samych gaciach iks de i mowi ze skelden i oddzial dojebanych straznikow zajal oboz xd no i dzielni bandyci robia odwet i jest bitka. a w ogole w starych wersjach 1.2 chyba to bylo tak ze mozna bylo jakiegos maga najac co by zrobil zwoj przywolujace trolle ktore zrobia rozpierdol albo sciagniecie lawiny na oboz zeby ich pozabilalo ale czlowiek mial glupie pomysly. oczywiscie potem to wywalilem a z tej lawiny zostal tylko prototyp. potem jak juz odbili ten oboz to drax sie powiesil bo to jego wina. glebokie xd a pozniej to juz byly jakies glupoty ze trzeba bylo isc poszukac doyle ktory nagle spierdolil do brygady pancernej torlofa a na koniec szlo sie do tej kopalni bo quentin stwierdzil ze to bedzie p o t e z n y ruch z jego strony przeciw gomezowi xd chuj ze dopiero co stracil oboz xd no do czego zmierzam? ano ze to bylo glupie delikatnie mowiac. uznalem ze jak bractwo robi dubb to trzeba te kompromitacje powstrzymac. mialem dobre checi. i nowej wersji wymyslilem inna glupote ale mniejsza. opisze wam ja teraz. przychodzi bezi bandyta do obozu i quentin mowi ze sa dymy w opuszczonej kopalni i niech wezmie doyla i dwoch ludzi i niech tam ida zrobic porzadek. pod kopalnia to co wczesniej czyli straznicy i demony. doyle mowi ze do kopalni nie wchodzi i ma kurwa racje bo to by byla katorga jeszcze z nimi sie platac xd no i dalej po staremu chodzi bezi po kopalni zabija te demony i tego poteznego zlego nekromante co narobil takiego szamba jak psimgoth na arenie miedzynarodowej polskiemu muddingowi gothica. bezi wraca z magicznym artefaktem na powierzchnie i doyle mowi ze gites mordo ale podczas twojej nieobecnosci straznicy zaatakowali oboz a czesc bandytow schowala sie w lesie i uciekla (przyznajcie ze brzmi to troche lepiej niz to co wyzej). idziemy do quentina i ten ma pomysl (uwaga teraz sie zacznie glupie) zeby zakrasc sie w nocy do obozu i dolac trutki do beczki z winem. porobilem tam taki fancy skrypt skladajacy sie z podstawowych funkcji. jak wchodzilismy w nocy do obozu to straznicy mieli brak gildii i byli neutralni ale mieli dialogi z warunkiem odleglosci. ci ktorzy stali w oswietlonych miejscach mieli te odleglosc wieksza a ci co w ciemnych mniejsza. no i gracz mial przejsc po prostu w ciemnosci do tej beczki nie zblizajac sie do nikogo. wszystko niby dziala jak robimy dobrze ale za cholere nie moge zmienic gildii tym straznikom gdy zostaniemy przylapani. probowalem wszystkim chamska zmiana gildii przez .guild, settrueguild oraz bchangeguild i wszystkie razem. nie dziala. dzisiaj po przeczytaniu waszych postow uznalem ze sprobuje sie z tym zmierzyc jeszcze raz. po 4 godzinach testow prob i przechodzenia tego jednego kawalka gry ponownie nie wiem jak to naprawic. mark tez nie wie. wysle po prostu te skrypty quashowi i on sobie podejmie decyzje czy dostosuje dubb do starych dialogow z wersji 0.93 czy bedzie sie probowal z tym silowac. a mialem mu skrypty wysylac w sierpniu bodajze takze lipa. poza tym sa przeciez tez inne przerobki ktorych dokonalem i cholera wie czy tam wszystko dziala. nie chce mi sie z tym walczyc juz.
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
No to życzę, żeby skrypty chciały współpracować :)

Dla mnie to w większości czarna magia, więc i tak jestem pełen podziwu, ile się udało ze stareńkiego Gothica wycisnąć :)

Pozwól, że zapytam, czy planujesz (niezależnie od tego, czy uda się przerobić ten wątek bandytów) jakieś drobne poprawki? Parę rzeczy, które mi przychodzi na myśl to np.
- poprawka w początkowym bonusie do atrybutów (nie opłaca się brać +2 do siły, skoro jest też +2 do wszystkich);
- kryształ w jaskini Uturiela, który chyba też miał dawać jakiś bonus, ale nie działa;
- drabina prowadząca na drugie piętro górskiej fortecy, która oryginalnie miała jeden szczebel za mało i trzeba było skoczyć do przodu pod koniec wspinaczki, by nie spaść, teraz (o ile mnie pamięć nie myli) ma parę szczebli za dużo, przez co wejść można normalnie, ale już nie da się nią zejść - Bezi tylko wzrusza ramionami.
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry