Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2897036 7437

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2897036

Odpowiedzi 7437

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mogę nikogo okraść. Za każdym razem jest informacja: "Nie może zostać okradziony".
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
W gothicu da się okradać tylko postacie typu ambient (czyli te które mają powtarzalne dialogi).
 

PacioSek

PacioSek

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ktoś wie gdzie są bandyci co napadli sekciarzy w misji Handel Emanuela niby znalazłem koszule z krwią ale nie wiem co dalej, pomóżcie ;v
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
W pobliżu południowej bramy Starego Obozu (przed wejściem do jaskini z ciałem Neka) przebywa dwóch nowicjuszy-rabusiów, których trzeba zabić, jeden ma woreczek z rudą, który należy zwrócić Emanuelowi.
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

TheSarna336

TheSarna336

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Misja chory myśliwy po powiedzenia Viranowi że nie mam rudy na magiczne ziele i przyjściu do niego ponownie nie posiadam żadnej opcji dialogowej jeśli nie da się już nic z tym zrobić proszę o komendę na przywołanie magicznego ziela lub gotowego już lekarstwa dla myśliwego
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Kod magicznego ziela to ItFo_Plants_MagicHerb_01

Swoją drogą, w skryptach jest komenda ustawiająca dany dialog jako stały (permanent = true), jeśli okaże się, że brakuje rudy. Czyli teoretycznie nie powinien on zniknąć. Albo to jakiś jednorazowy błąd, albo ten skrypt nie działa, jak należy.
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

PacioSek

PacioSek

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z Balem lukorem jak wchodzę z nim do pokoju,gdzie powinien powiedzieć kwestie że został oszukany i nas zaatakować lukor nic nie mówi po prostu za mną biega - wie ktoś o co może chodzić?
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
Z tego, co widzę, modyfikacja nic nie zmienia w tym dialogu Lukora na cmentarzysku. Jeśli na pewno jesteś we właściwej komnacie, a Baal i tak nie zagaduje, spróbuj pokręcić się po tej komnacie, rozpocznij i zaraz zakończ rozmowę z nim (może to go odblokuje), albo zapisz i wczytaj grę. Jeśli nic z tego nie pomoże, to niestety nie mam pomysłu, to musiałby być bardzo wredny bug.
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

PacioSek

PacioSek

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po próbuje aczkolwiek wcześniej już wróciłem się savem i sytuacja jest podobna ostatecznie po prostu przywołam helpera i skipne lekko rozdział bo co innego zrobić ;/
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu

outlander
Moderator działu

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#7289 2021-07-15, 22:12(Ostatnia zmiana: 2021-07-18, 13:04)
Garść ciekawostek.
Najpopularniejsza obecnie wersja Edycji Rozszerzonej to 1.4.8, którą pobrało ponad 26,5 tys osób. Żadna inna wersja nawet nie zbliżyła się chociażby do połowy tej wartości. Konkurować z nią mogłyby jedynie wersje 1.2 oraz 1.4, jednak brakuje statystyk co do ich popularności. 

Wersja po "rebrandingu", czyli Banda Quentina 0.93, została udostępniona 1014 dni temu i od tego czasu została pobrana ponad 1600 razy. Daje to wynik 1,6 pobrań dziennie.

Modyfikacja była najczęściej pobierana na początku wakacji oraz podczas weekendu majowego. Wyraźny skok był także widoczny na początku pandemii.

Edycja rozszerzona jest 10tym, najaktywniejszym działem na forum, a główny wątek o modyfikacji jest trzecim najczęściej wyświetlanym tematem na forum.

To wiele mówi o naszym społeczeństwie.

Po co ta statystyka? Nie wiem, ale akurat przeglądałem to uznałem, że się podzielę.
 

matkos13

matkos13

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mod jest super, tylko jest zabugowany jak ja pie*dole
Grałem ze 2 lata temu w wersje 1.48 i tych błędów nie było.
Teraz gram na BQ i wychaczyłem takie błędy:

1) niektóre patelnie nie odpalają skryptów na smażenie całego mięsa i sprawiają że trzeba wczytać grę (marvin+f8 przy następnym zapisie powoduje access violation)
2) Jaszczury i Węże Błotne nie dropią skór
3) Hysen przy opcji dialogowej o ukradnięciu klucza buguje się w niekończoncym się dialogu, jedyne co pomogło to przywołanie klucza kodem
4) Palisada bandytów jest zbugowana, nie da się jej naprawić bo nie wyskakuje w ogóle okno dialogowe. Nie da się też skończyć animacji, potrzebne jest f8
5) Na samym początku gry, kiedy mamy do wyboru buffa jest:
+2 do wszystkich atrybutów
+2 do siły
kto normalny brałby +2 do siły, skoro można brać +2 do wszystkiego?

^ tyle pamiętam ^

nie wiem czy to jest kwestia złego systempacka, czy co
tymbardziej że zainstalowałem Gothica i moda zaraz po formacie

jakby nie te bugi to mod byłby 11/10
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Żaden z tych bugów nie występuje  gdy gramy w BQ czyli najnowsza wersje nie licząc sprawy z bonusami to jest brak logiki ale  bugiem tego nazwać nie można, ocenianie nie aktualnej wersji mija się z celem
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

matkos13

matkos13

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Żaden z tych bugów nie występuje  gdy gramy w BQ czyli najnowsza wersje nie licząc sprawy z bonusami to jest brak logiki ale  bugiem tego nazwać nie można, ocenianie nie aktualnej wersji mija się z celem

My bad, powinienem to napisać tak

Grałem w 1.48 ze dwa lata temu i nie uświadczyłem tych bugów.
Teraz gram na Bandzie Quentina i te bugi są

(Zedytowane)
 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
AD2 Jaszczury w G1 nigdy nie miały skór do zabrania (to zdaje się błąd w polskim tłumaczeniu, powinny być skóry topielców i błotnych węży). Natomiast zarówno topielce, jak i błotne węże normalnie dropią skóry, przed chwilą sprawdziłem, więc chyba masz jednostkowy bug (nie występujący zawsze). Albo jakoś dziwnie to sprawdzałeś - czy po prostu na wężach występujących w rozgrywce, czy jakoś za pomocą kodów?

AD3 Nie mam pewności, ale jak kiedyś tam grałem, to nie przypominam sobie błędu przy kradzieży klucza Hysena, normalnie mogłem ruszyć dalej z akcją. W skrypcie też na pierwszy rzut oka nie widzę nic dziwnego. Znów: albo jednostkowy bug, albo jakaś dziwna sytuacja.

AD1 i 4 się nie wypowiem, bo nie pamiętam, a nie bardzo mam teraz czas dokładnie sprawdzać. Bo AD5 co do bonusu już kolega wyżej się wypowiedział.
 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

matkos13

matkos13

Użytkownicy
posty3
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
AD2 Jaszczury w G1 nigdy nie miały skór do zabrania (to zdaje się błąd w polskim tłumaczeniu, powinny być skóry topielców i błotnych węży). Natomiast zarówno topielce, jak i błotne węże normalnie dropią skóry, przed chwilą sprawdziłem, więc chyba masz jednostkowy bug (nie występujący zawsze). Albo jakoś dziwnie to sprawdzałeś - czy po prostu na wężach występujących w rozgrywce, czy jakoś za pomocą kodów?

AD3 Nie mam pewności, ale jak kiedyś tam grałem, to nie przypominam sobie błędu przy kradzieży klucza Hysena, normalnie mogłem ruszyć dalej z akcją. W skrypcie też na pierwszy rzut oka nie widzę nic dziwnego. Znów: albo jednostkowy bug, albo jakaś dziwna sytuacja.

AD1 i 4 się nie wypowiem, bo nie pamiętam, a nie bardzo mam teraz czas dokładnie sprawdzać. Bo AD5 co do bonusu już kolega wyżej się wypowiedział.

AD2 może mam urojenia, ale wydaje mi sie że w modzie jaszczury dawały skóry, ale może sie myle (wydaje mi sie że ten dziadek koło klasztoru zmiennokształtnych skupuje ich skóry)
w każdym razie:
a) topielce działają bez zarzutu
b) węże błotne podciągałem pod obóz bractwa i zabite przez strażników nie dają skór
c) sprawdziłem czy to nie kwestia nauczyciela, bo uczyłem sie od Draxa; zrobiłem nową gre, dodałem sobie punkty nauki i nauczyłem sie u Firna; ten sam błąd: węże nic, jaszczury nic, topielce działają normalnie

AD3 na szczęście znalazłem ID przedmiotu i to nie był game-ender


EDIT:
mam zainstalowane:
1) Gothic Universe ze sklepu CDP.pl
2) SystemPack 1.8
3) Playerkit 1.08
4) GD3D11_Clockwork_Edition_v17-6-4 (DX11)
5) moda pobranego z modDB; archiwum nazywa się "Modyfikacja_Banda_Quentina_0-93"

prawdopodobnie jakieś unikalne errory ale sie nie znam (więc równie dobrze moge gadać głupoty)

EDIT 2:
Zauważyłem jeszcze, że jeśli spróbuje założyć broń dwuręczną na którą nie spełniam wymagań, to trzeba albo wczytać albo f8

 

porfirion

porfirion

Użytkownicy
osiełek
posty93
Propsy37
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • osiełek
AD2 może mam urojenia, ale wydaje mi sie że w modzie jaszczury dawały skóry, ale może sie myle (wydaje mi sie że ten dziadek koło klasztoru zmiennokształtnych skupuje ich skóry)
Tom skupuje po 10 sztuk skór właśnie topielców i błotnych węży - o jaszczurach nic nie mówi i one na pewno nie zostawiają skór.

Cytuj
b) węże błotne podciągałem pod obóz bractwa i zabite przez strażników nie dają skór
c) sprawdziłem czy to nie kwestia nauczyciela, bo uczyłem sie od Draxa; zrobiłem nową gre, dodałem sobie punkty nauki i nauczyłem sie u Firna; ten sam błąd: węże nic, jaszczury nic, topielce działają normalnie
Przed chwilą sam to sprawdziłem - nauczyłem się u Draxa, podciągnąłem węża do strażnika świątynnego, by go zabił. Skórę zostawił, jak trzeba, więc to nie może być ogólny problem.

Cytuj
Zauważyłem jeszcze, że jeśli spróbuje założyć broń dwuręczną na którą nie spełniam wymagań, to trzeba albo wczytać albo f8
Z tym również nigdy nie zauważyłem problemu - po prostu dawało komunikat, ile siły brakuje, bohater się nie blokował ani nic. Przed chwilą sprawdziłem na paru losowych broniach dwuręcznych i było ok. Chyba że to jakaś konkretna broń jest popsuta.

Cytuj
mam zainstalowane:
1) Gothic Universe ze sklepu CDP.pl
2) SystemPack 1.8
3) Playerkit 1.08
4) GD3D11_Clockwork_Edition_v17-6-4 (DX11)
5) moda pobranego z modDB; archiwum nazywa się "Modyfikacja_Banda_Quentina_0-93"

Nie znam tego wydania Gothic Universe, więc nie wypowiem się na jego temat. Nie wiem też, jak mod reaguje na DX11.

 
If you want something done, do it yourself! - Jean-Baptiste Emanuel Zorg, Piąty element


Więcej dowiesz się o człowieku po godzinie gry, niż po roku rozmowy - Platon, Zeus: Pan Olimpu


We internecie...

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już 2x się odbijałem się od tego moda, ale chuj, spróbuję ponownie. Mam ochotę przejść G1, ale z czymś dodatkowym. Niestety większość tego typu modów dodaje niezbyt wiele, i zazwyczaj wszystko w pierwszych dwóch rozdziałąch, czyli wtedy, kiedy i tak jest pełno zadań dodatkowych. A jak przychodzi do 4 rozdziału, to nie ma co robić, kolonia już wyczyszczona, questy porobione, zostaje tylko ciśnięcie głównego wątku. Chyba jedyny mod, który sobie z tym dobrze poradził, to "Mroczne Tajemnice", tam główny wątek moda pojawiał się właśnie w późniejszym rozdziale. Do tego  zamiast obcinać expa za potwory, to po prostu dojebali im wyższe staty. To też mi się podobało. Lubię rozwijać postać, nawet jak 1 konkretny poziom niewiele daje, to sam fakt, że cyferki w oknie statystyk rosną, sprawie mi frajdę. Gdyby jeszcze MT były poważniejsze, to byłyby idealne.
 

outlander

outlander

Moderator działu
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Moderator działu
Już 2x się odbijałem się od tego moda, ale chuj, spróbuję ponownie. Mam ochotę przejść G1, ale z czymś dodatkowym. Niestety większość tego typu modów dodaje niezbyt wiele, i zazwyczaj wszystko w pierwszych dwóch rozdziałąch, czyli wtedy, kiedy i tak jest pełno zadań dodatkowych. A jak przychodzi do 4 rozdziału, to nie ma co robić, kolonia już wyczyszczona, questy porobione, zostaje tylko ciśnięcie głównego wątku. Chyba jedyny mod, który sobie z tym dobrze poradził, to "Mroczne Tajemnice", tam główny wątek moda pojawiał się właśnie w późniejszym rozdziale. Do tego  zamiast obcinać expa za potwory, to po prostu dojebali im wyższe staty. To też mi się podobało. Lubię rozwijać postać, nawet jak 1 konkretny poziom niewiele daje, to sam fakt, że cyferki w oknie statystyk rosną, sprawie mi frajdę. Gdyby jeszcze MT były poważniejsze, to byłyby idealne.
Jak już się dwa razy odbiłeś to już se daj spokój lepiej. Btw to nie jest wątek o MT.
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Warto poczekać na sub-moda do ER nad , którym pracujemy. Jest tam sporo zadań na dalsze rozdziały gry. Pozdrawiam.
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty223
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Warto poczekać na sub-moda do ER nad , którym pracujemy. Jest tam sporo zadań na dalsze rozdziały gry. Pozdrawiam.

Jak tam prace nad modem?
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry