Przechodzę właśnie Edycje Rozszerzoną po raz trzeci tym razem jako członek starego obozu, podczas gry wpadłem na kilka pomysłów odnośnie zmian oraz 2 małe błędy:
- Przydałoby się przypisać skrzynie i przedmioty leżące w domach npc oraz obok npc do nich aby po zebraniu przedmiotu/otworzeniu cudzej skrzyni zaczęli atakowac jak w Gothicu 2 (wypowiadając dialog np. "Łapy precz"), bo to trochę dziwne że wchodzimy do czyjejś chaty okradamy go z przedmiotów lub skrzyni a ten nic (co najwyżej powie "Wynoś się stąd", w obecnym stanie okradanie nie sprawia żadnej trudności,
- Handlarze we wszystkich obozac powinni być nieśmiertelni np taki Sharky czy Wilk bo możemy ich pobić i mamy towar za darmo, co psuje balans i tym sposobem można zyskać bardzo dużo rudy czy też zwojów i mikstur (w obozie na bagnie),
- Proponowałbym dodać tekst z G2 przy zaczepianiu npc mianowicie -Hej -Hej ty! myślę że byłboby to fajne usprawnienie no i była by pewność że npc który np gotuje czy piecze mięso zaraz przerwie prace i będziemy mogli z nim porozmawiać,
- Lorenzo ma drobną literówkę, w dialogu gdy przyprowadzimy mu kopaczy mówi "Acha" zamiast "Aha", do tego napotkałem też drobny błąd mianowicie gdy zmierzamy z jednym ze szkodników do chatki nad jeziorem a za bezim podąrzają dwa inni można z nimi chodzić po całej kolonii i zdobywać expa z wybijanych przez nich potworów,
- Ciężko zagadać do NPC którzy wykonują niektóre czynności np. Gravo gdy piecze mięso na patelni nie przerywa czynności po zaczepieniu go tylko kontynuje dalej smażenie,
- Proponowałbym zmienić wartość przywracanego HP z jedzenia i mikstur na procenty z punktów, w ten sposób np. szynka zawsze przywracałaby tyle samo HP niezależnie od ilości punktów życia,
- Alchemia jest trochę zbyt skomplikowana myślę że prócz eliksirów pernamentnych reszta na chwilę obecną jest nie opłacalna do wytwarzania,
- Misja z chromaninem właściwie do niczego nie prowadzi ani niczego nie wyjaśnia fajnie byłoby gdybyś ją rozwinął np. że to jakaś starożytna księga beliara lub powiązać z jakąs misją bo ta istniejąca jest dziwna, lata się bez celu zbierając książki i na końcu nic nie wiadomo,
Na razie to tyle, gdybym jeszcze podczas gry wpadł na jakieś inne pomysły dam znać ;)