Matura 2013 100459 356

O temacie

Autor WoYo

Zaczęty 12.09.2012 roku

Wyświetleń 100459

Odpowiedzi 356

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przestan klamac.

Cytuj
Wiek: 17 lat(a)
Data urodzenia: Czerwiec 14, 1995
:lol2:
1. Mogę tam ustawić nawet że mam sto dwa lata, i co z tego?
2. Nawet jeśli to prawda co to zmienia? W Anglii tak długo jak długo masz GCSE#msg1058656s możesz nauczać, ogólnie jest zasada że musisz mieć wykształcenie o stopień wyższe od swoich studentów. Czyli Prmiary - High - Collage - Uni - Profesorek.
3. Mimo że udowodniłem już że nie koniecznie kłamię, przyznam że pracowałem na specjalnych zasadach, mogę Ci to wytłumaczyć na GG, zapraszam.
Pracowałem z rokami szóstymi, mam wymieniać imiona moich studentów? Jednak nie masz jak sprawdzić czy są one prawdziwe, chyba ze byś przyjechał, wtedy wystarczy że zajedziesz do Dixons gdzie poszła znaczna większość moich byłych studentów.
Zresztą czepiasz się czegoś co nie ma wielkiego znaczenia dla sprawy, odpowiedz na resztę posta.

Ogrodnik gdzie jesteś? Trzeba mu zarzucić że przegrywa bo oskarża mnie o kłamstwo!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Podziwiam was, poligloci i ludzie renesansu  :lol2:
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Czepiam sie o cos co ma wielkie znaczenie. Bo to ze uczyles "na specjalnych zasadach" ktorych nie chcesz nawet podac na forum w Anglii nijak sie ma do polskiego systemu nauczania.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Czepiam sie o cos co ma wielkie znaczenie. Bo to ze uczyles "na specjalnych zasadach" ktorych nie chcesz nawet podac na forum w Anglii nijak sie ma do polskiego systemu nauczania.
Napisałem, napisz na GG chętnie je opowiem, po prostu uznałem je za zbyt duży offtop by to tu przytłaczać.
Zresztą, skoro ma to się nijak, czemu nie odpowiedziałeś na resztę mojego postu, pozostawiając ten kawałek z komentarzem że jest nieadekwatny? No i, ma to wielkie znaczenie - ma to się nijak do tematu rozmowy, w jednym zdaniu... o tej samej rzeczy... Pozostawię to bez komentarza, okej?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Odpowiem jutro jak ci to odpowiada bo mam od chuja z matmy :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Gentlemen, you would already learn some of this foreign language in the meantime.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
[quote author=Żadna Głupia Spółgłoska#msg date=1352069957t of ours linguistic skills?


Tylko że czytać to sie mogli nauczyć w Polsce, gorzej gdyby ktoś im to w twarz powiedział.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ogrodnik zgadza się tylko z jedną rzeczą napisana w tym flejmie do tej pory. Masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Już wielokrotnie ci pisałem, żebyś się odpierdolil i ogarnął.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: sawik#msg date=1352070761t of ours linguistic skills?
[/quote
There is nothing of such grandeur that could not be greater; though my member has to attend to the laws of the Universe.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Podtrzymuję, że trzeba znać podstawy żeby się czegokolwiek nauczyć. a podstawy poznaje się w szkole. W szkole można się także nauczyć "kali jeść, kali pić" - na przykładzie mojej znajomej, która nigdy nie oglądała filmów, nie gadała z anglikami po internetach, nie widziała nejtiw spikerów na jutubje i ćwiczenia z wynajmem mieszkania:
"I... studio flat needing... eeee... secluded, yhm... within a walking distance, erm... shop and... and a bus to college..." - słowa zna, nawet się idiom znajdzie, ale ni chuja tego nie poskłada. I co? I taka osoba ma już otwarte drzwi tam gdzie poszła siostra Kyra. To że ten "angielski" jest absolutnie chujowy nie znaczy, że w szkole nie można nauczyć się angielskiego - bo ona się nauczyła. Na strasznym poziomie, okropnym, ale jednak.
 
makin' bacon

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: Żadna Głupia Spółgłoska#msg date=1352138571t of ours linguistic skills?
[/quote
There is nothing of such grandeur that could not be greater; though my member has to attend to the laws of the Universe.
To popraw teorie Newtona, czy Einsteina.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Może w ten łikent
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Odpowiem jutro jak ci to odpowiada bo mam od chuja z matmy :D
Niesłowny huj : <
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
:P

Masz, sepie:

Cytuj
Widzisz, gówno wiesz o Anglii, szczególnie innych jego miastach, skoro tak się czepiasz tego hindusa, są oni jak najbardziej normalnym zjawiskiem, tu gdzie mieszkam łatwiej spotkać "pakusia" czy innego hindusa niż anglika. (jednak muszę przyznać, Bradford jest trzecim największym ich skupiskiem w całej Anglii)
Chodzilo o to ze nie brali ludzi z jednym akcentem tylko roznych np. Hindusa ktorych akcent troche sie rozni nawet jezeli urodzili sie w UK. I wiem ze jest ich tam od zajebania, nie ma mowy o jednokolorowych ulicach jak w Polsce.

Cytuj
Pierdolisz na mój temat nie znając mnie, dowód? Twierdzisz że nie mam pojęcia o samym nauczaniu, mylisz się, pracowałem jako nauczyciel, by było zabawniej matematyki i... angielskiego.
Jak juz mowilem praca jako nauczyciel w UK w szkole podstawowej ma sie nijak do nauczania angielskiego w Polsce, ktory przede wszystkim tam jest jezykiem ojczystym a tutaj obcym nie mowiac juz o nakladach na oswiate i zamoznosci panstwa, bo glebszych spraw zdajesz sie nie dostrzegac. W niektorych szkolach nie wyswietla ci filmu bo nie ma jak. A lekcje z native speakerem? Moze jak chodzisz do prywaciarza i to dojebanego a nie podrzednego. O mozliwosci chodzi. Bo oczywiscie program mozna dojebany ulozyc ale zapominasz o kosztach ktore ponosi panstwo bla bla bla nie chce mi sie dalej tlumaczyc bo juz chyba wiesz o co chodzi. I jak uczyles matmy to dawaj do dzialu matematyka i pomoz kurwa a nie siedzisz z zalozonymi rekami 2 dzien sie mecze z tym parametrem.

Cytuj
Nie pierdol mi tu że tak mi się wydaje a w rzeczywistości wyniosłem wszytko ze szkoły, bo Ci którzy w podporządkowali się systemowi szkolnemu postawieni w rozmowie z anglikiem nie byli w stanie się poprawnie wysłowić, mówię tu o osobach odnoszących "sukcesy" z języka angielskiego na lekcjach.
Dajesz przyklad tylko twojej szkoly i moze paru innych szkol znajomych nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ile roznych nauczycieli i szkol jest w Polsce? OD CHUJA.

Cytuj
Nie chodziło o "mienie ich w dupie" lecz o tak duży wkład własny, system szkolny powinien pracować tak byś nie musiał chodzić na korepetycje czy też płatne kursy językowe.
Rozpisane jest normalnie 2, max 3 godziny anglika w tygodniu bo zapewne na wiecej Polski nie stac, nie zyjemy w raju typu Liechtenstein a ty caly czas to zakladasz. Oczywiste jest to ze trzeba sporo nakurwiac w domciu przy tak malej ilosci zajec. No i aby osiagnac wyzszy poziom niz B2 musisz duzo robic sam. Nie ma bata inaczej. Chyba ze mieszkasz w UK ale jak nie uzywasz jezyka na codzien to sie nie da.


Cytuj
jak myślisz, ile wynosi prawdopodobieństwo że zaczepiona przez Ciebie osoba będzie londyńczykiem?
Podział mieszkańców według miejsca urodzenia 2010-2011 r.
 Wielka Brytania (5 080 000 - 66,15%)
 Indie (220 000 - 2,86%)
 Irlandia (114 000 - 1,48%)
 Bangladesz (112 000 - 1,46%)
 Polska (105 000 - 1,37%)
 Nigeria (95 000 - 1,24%)
 Pakistan (81 000 - 1,05%)
 Jamajka (81 000 - 1,05%)
 Kenia (75 000 - 0,98%)
 Sri Lanka (70 000 - 0,91%)
 Republika Południowej Afryki (64 000 - 0,83%)
 Somalia (63 000 - 0,82%)
 Ghana (60 000 - 0,78%)
 Francja (59 000 - 0,77%)
 Stany Zjednoczone (59 000 - 0,77%)
 Australia (48 000 - 0,63%)
 Portugalia (46 000 - 0,60%)
 Turcja (45 000 - 0,59%)
 Niemcy (44 000 - 0,57%)
pozostali (1 159 000 - 15,09%)

tylko 2 na 3 osoby beda brytolami nie koniecznie Londynczykami.

Cytuj
Sam przyznałeś że miałeś niestandardowy system nauczania, miałeś godzinę więcej, godzinę którą spędzaliście na słuchaniu native speakerów.
Nie niestandardowy w wielu szkolach dyrektor daje 1 godzine wiecej. Po prostu nauczyciel wzial profesjonalny podrecznik a nie szajs pisany pod gimbaze czy licbaze typu Success ktory mozna o kant dupy potluc.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1. Znam "Pakistańczyków" nie znających rodowego języka itp. Sorry, ich akcent się nie bardzo rożni, różnice są praktycznie niezauważalne - pierdolisz.
2. Uczyłem w rokach szóstych, dzieci maja 11 lat sam przelicz która to klasa podstawówki.
3. Pracowałem głownie (przez nieco ponad polowe czasu spędzonego w szkole, w ramach zastępstwa a osobę która powinna tam być) z dziećmi ze Słowacji, Polski, Rosji oraz tymi mającymi problemy z angielskim pomimo urodzenia się w tym kraju. Głównie z tego powodu dostałem ta robotę.
4. Prędzej czy później twój idiolekt zostanie przystosowany w sporym stopniu do angielskiego, nawet jeśli różnice będą zauważalne, będą one znikome.
5. Nie rozumiem Twojego punktu "Dajesz przyklad tylko twojej szkoly i moze paru innych szkol znajomych nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ile roznych nauczycieli i szkol jest w Polsce? OD CHUJA." chyba wystarczająco prosto napisałem ze te szkoły podążały z systemem nauczania narzuconym przez oświatę. Tragedii też takiej w Polsce nie ma by nie mogli wam włączyć filmu po angielsku, nie rób polski biedniejszej niż jest. Zresztą, włącz TV, unia finansuje zakupy tabletów itp do szkól, na telewizory też się kasa znajdzie.
6. "Podział mieszkańców według miejsca urodzenia 2010-2011 r." nie na temat. Mimo ze urodzili się np. w Azji nie wiemy kiedy się przeprowadzili, jest różnica czy ktoś mieszka w Anglii odkąd miał trzy lata lub trzydzieści lat.
Pominąłem coś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Cytuj
unia finansuje zakupy tabletów
:ayfkm:  
Cytuj
Znam "Pakistańczyków" nie znających rodowego języka itp. Sorry, ich akcent się nie bardzo rożni, różnice są praktycznie niezauważalne - pierdolisz.
Ja mialem przyklady szuszwoli ktorzy mowia inaczej i typ na filmie mowil inaczej niz normalny angol, nie odwracaj kota ogonem.
Cytuj
chyba wystarczająco prosto napisałem ze te szkoły podążały z systemem nauczania narzuconym przez oświatę
Skąd ty to kurwa wiesz? Znasz caly program i sprawdzales dokladnie czy wykonywali to co trzeba bylo tak? Poza tym jak masz chujowych nauczycieli to i chujowo naucza w polskiej szkole DA SIE NAUCZYC ANGIELSKIEGO trzeba tylko dobrze trafic.
Cytuj
Tragedii też takiej w Polsce nie ma by nie mogli wam włączyć filmu po angielsku, nie rób polski biedniejszej niż jest.
skad mozesz to wiedziec? znasz sytuacje we wsiach gdzie na ogrzewanie nie ma pieniedzy? bo ja czytalem o takich szkolach. A program musi przewidywac wszystkich.
Cytuj
"Podział mieszkańców według miejsca urodzenia 2010-2011 r." nie na temat. Mimo ze urodzili się np. w Azji nie wiemy kiedy się przeprowadzili, jest różnica czy ktoś mieszka w Anglii odkąd miał trzy lata lub trzydzieści lat.
Mowiles o londynczykach a to nie londynczycy tylko imigranci.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1. Taka jest prawda, :ayfkm:  nie jest tutaj na miejscu, polska dostaje na to pieniądze, co z tym robi to już nie moja sprawa.
2. Polaka z wadą wymowy też znajdziesz, nie? No właśnie, więc to Ty tak naprawdę odwracasz kota ogonem. Kurwa daleko szukać, moja dykcja pozostawia wiele do życzenia, zdania też często składam niepoprane gramatycznie.
3. Co skąd to kurwa wiem? Może stąd że miałem taką szkołę a nie inną że dyrekcja praktycznie zmuszała nauczycieli do wypełniania w 100% programu napisanego przez panów mądrych bo ponoć z tego jakieś dotacje na szkołę dodatkowe były. "Dobrze trafić" to ty możesz w totka, system nauczania powinien być rozpracowany tak by było dobrze, o czym pisałem już wcześniej. Ponownie, odwracasz kota ogonem, bo równie dobrze ja mogę Ci zarzucić że Ty nie możesz udowodnić że jest inaczej. Wracając do "dobrze trafić" to sam chwilę potem (a i wcześniej wspominałeś) że program powinien być napisany tak by był równy w całym kraju.
4. Co ma kurwa jedno do drugiego? W teorii taka szkoła nie powinna istnieć, jest to złe rozlokowanie funduszy, nijak to się ma do programu nauczania.
5. Wybacz, ale jak dla mnie trzydziestolatek który od dwudziestu siedmiu lat mieszka w Londynie, a wcześniej mieszkał w jakimś tam Islamabadzie, jest londyńczykiem. Naucz się rozróżniać definicje słownikowe od praktycznych.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Nie chce mi sie marnowac na to czasu. Wygrales, nie ma opcji zeby sie w szkole nauczyc angielskiego, trzeba zapierdalac na kursy nie ma bata. Zwal sobie teraz ochoczo konia swietujac swoj tryumf.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
:ayfkm:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry