Prawo jazdy 32888 129

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 30.08.2012 roku

Wyświetleń 32888

Odpowiedzi 129

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
raczej srednio
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Wykłady jeszcze spoko bo często wykładają na to lachę, ale godziny jazdy to sobie wylicz ile byś musiał co ile dni.
Tylko czasami tak jest że dopiero np 2 tyg od rozpoczęcia wykładów można się zapisywać na jazdy, u mnie tak było przynajmniej.
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Maybe, może nie dziwne, ale mogliby poinformować, tym bardziej, że nie padało od kilku dni, a niektóre egzaminy już się odbywały w podobnych warunkach. Teorii jest raczej 20h i czasem chyba nawet lekcyjnych. Praktykę na A wyjeździłem w tydzień, bo chciałem jeszcze zdążyć na starych przepisach, więc jakby się uparł, jest to możliwe. Wiele zależy od kursanta i instruktora.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Ja robiłem pół roku :F
 
makin' bacon

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Są przyspieszone kursy z tego co się orientuje ale trzeba więcej wybulić ofkors. Ja prawko zaczalem 23 lipca, 24 pazdziernika juz mialem egzamin. Teorie bym szybciej zrobil gdybym nie pracowal w wakacje ale nie bylo sensu bo i tak moglem zdawac dzien po urodzinach - 24.10 dopiero.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Robię i ja.

Zastanawiam się pomiędzy kategoriami A i B.

Wersja dłuższa
Spoiler
Do tej pory byłem pewien że pójdę na A, po prostu na motorach lepiej i o dziwo pewniej, się czuje, tonowa bestia jest zbyt dużą odpowiedzialnością, podczas jazdy na motorze główne zagrożenie skupia się na mnie, nevermind, skończyło się na tym że... ceny samych motorów mnie odstraszają :lol2:

Ogólnie, żeby zacząć jazdę na ulicy motorem wystarczy że wydam 9 dych, spoko, mogę zapłacić nawet w tej chwili, i spędzę 12 godzin na kursie, też spoko, jestem na to przygotowany.
No i tu pojawia się problem... kupno średniej klasy motoru (Honda cbr 125 lub podobne) to co najmniej tysiak! Podczas gdy koszt w miarę taniego w utrzymaniu samochodu to, zaledwie, pięć stówek.

Dochodzą koszty ubezpieczenia, dla motoru nie ma aż takiego problemu, jakbym zarejestrował na kogoś powyżej trzydziestki to wychodzi mi praktycznie za darmo, a i na mnie wychodzi coś koło pięciu stów rocznie, z moimi obecnymi zarobkami da się żyć, a od września będę zarabiał więcej.

Samochód z kolei... mieszkam w najgorszym możliwym miejscu jeśli chodzi o ubezpieczenie samochodu :lol2:
W całej Anglii, być może nawet w całej Wielkiej Brytanii, najdroższe ubezpieczenia są właśnie w Bradford, co gorsza, w mojej dzielnicy są drogie nawet jak na Bradford =(
Dla nowego kierowcy ubezpieczenie nawet normalnie taniego w ubezpieczeniu samochodu może przekraczać sześć tysięcy rocznie(ta, FTW?!), oczywiście z każdym rokiem za kierownicą ta cena drastycznie spada. Mówiąc o takich kwotach jest to jeśli zarejestruję samochód na siebie, jednak jeśli brałbym samochód rejestrowanie na kogokolwiek innego niż ja nie wchodzi w grę.

Odnośnie samych egzaminów, A, gdybym poszedł jak stoję, zdałbym bezproblemowo, jestem tego w stu procentach pewien. Z kolei B :mellow:  Co prawda parę razy samochodem jeździłem, żyję ja, moi pasażerowie i przechodnie, a i drzewa wszystkie na miejscu, ale... w przeciwieństwie do motorów tutaj zdać za pierwszym razem jest trudno.

Pojazd ma być używany jako podstawowy środek komunikacji, dojeżdżanie do pracy i na uczelnię, przez cały rok... i tutaj jest główny atut samochodu. Jazda motorem po oblodzonej drodze jest niemożliwa, podczas gdy samochodem można się odważyć na takie wyczyny. Z drugiej strony, przez te parę dni w roku, a nawet niech będzie i miesiąc, mógłbym użyć taksówki (transport publiczny odpada, pracował będę na nocnej zmianie, kończąc długo po ostatnim autobusie i dalece przed pierwszym).

Pojazd muszę zakupić przed wrześniem, a decyzję podjąć przed 14 lipca.

Wersja krótka:
Kategoria A
[ramka]
:ok:  100% pewność zdania egzaminu
:ok:  Znośnie lub całkiem tanie ubezpieczenie
:ok:  Na motorze czuję się pewniej.
:ok:  Mniejsza odpowiedzialność za innych
:ok:  Możliwość wejścia na drogę w przeciągu jednego dnia.
:ok:  Z ogółu tańszy od samochodu w utrzymaniu
:facepalm:  Chcąc w miarę tani do ubezpieczenia i ewentualnych napraw motor trzeba wydać około 1000 funtów
:facepalm:  Uzależnienie od pogody (pojazd jest zakupywany bo będę musiał dojeżdżać do pracy, wliczając w to zimę)
:facepalm:  Więcej jest kradzieży motorów niż kradzieży samochodów
[/ramka]

Kategoria B
[ramka]
:ok:  Większa niezawodność, patrząc na pogodę.
:ok:  Tani zakup, patrząc pod "tanie" ubezpieczenie.
:ok:  Trudniej o kradzież
:ok:  Pojazd przyszłościowy, używać samochodu będę i za 20 lat, motor w pewnym momencie przestanie być wystarczający np. założenie rodziny.
:ok:  Rozszerza perspektywy odnośnie pracy, posiadając prawo jazdy można zarabiać sporo więcej.
:facepalm:  Ubezpieczenie, kosmiczne kwoty na starcie.
:facepalm:  Niepewność zdania egzaminu.
:facepalm:  Porównując z A - spory koszt wyrobienia prawa jazdy...
:facepalm:  ... oraz długo to zajmuje (na drodze muszę być od września)
[/ramka]

W obu wypadkach są podane ceny pojazdów używanych, co powinno być oczywiste zresztą.

Biorąc to pod uwagę, co byście wybrali?

Z miejsca mówię, górne forum i gimbonacjonaliści spierdalać, sprawa dla mnie ważna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Prawo jazdy
Rób B ja też zaczynam robić :D  z resztą i tak sobie sam odpowiedziałeś, motór jest tylko do pewnego momentu.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Na motorze nie podwieziesz więcej niż jedną osobę, nie weźmiesz też nic dużego ze sobą. ja bym robił B.
 
makin' bacon

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan
B, jak Cię wyrzucą na ulicę to chociaż będziesz miał się gdzie przespać.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
A, w razie wypadku mniejsza szansa, że zrobisz komuś krzywdę.

Vierzba

Vierzba

Użytkownicy
Seba
posty590
Propsy1408
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Seba
A, w razie wypadku większa szansa że się zabijesz
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Jak chcesz rejestrowac samochod w anglii to powodzenia tam ci dojebia takie ubezpieczenie ze nie bedziesz wiedzial gdzie jest twoja twarz a gdzie dupa. Jezeli w cebulandii to zarejestruj na dziadulka czy kogos i chuj :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
z resztą i tak sobie sam odpowiedziałeś, motór jest tylko do pewnego momentu.
Tylko małe "ale", jak pojeżdżę przez dwa lata na motorze, ubezpieczenie na samochody ciągle spada, doświadczenie na drodze te klimaty.

No i te "do pewnego momentu" nie przewiduję by ten moment nastąpił przez następne trzy/cztery lata. A jeśli zrobię w tym roku A za rok, albo w okolicach lutego, robię B.

Gdyby nie kosmiczne ubezpieczenie samochodu zapewne już miałbym B, poza ubezpieczeniem wychodzi po prostu taniej, tutaj głównie się rozchodzi o to czy warto wziąć kat. A jako środek przejściowy.

Właśnie takich odpowiedzi się obawiałem, nikt nie patrzy na sytuację :F

Ten dylemat mam od około miesiąca :mellow:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Prawo jazdy
#113 2013-06-10, 16:30(Ostatnia zmiana: 2013-06-10, 16:32)
Nie wiem po chuj więc zadajesz takie pytania. Z kategorii A płynie cała gama ogromnych niekorzyści, których nie ma w przypadku prawa jazdy na samochód. Sam musisz wiedzieć czy się na nie zgadzasz czy nie. Zdecydowana większość ludzi z oczywistych względów robi kat B więc kurwa oczywistym jest, że pytając na forum większość doradzi kat B.

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy

Żelazko

Prawo jazdy
#114 2013-06-10, 16:43(Ostatnia zmiana: 2013-06-10, 16:44)
Może najpierw zrób na samochód bo bardziej korzystne, a później na motUr jak będziesz miał czas. Jak ubezpieczenie jest w takiej cennie jak w Nowym Jorku to podziękował bym o posiadaniu samochodu i łapał się za motor. Lub też możesz pokombinować i niech samochód stoi na ojca albo kogoś starszego kogo znasz.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
hulajnoga gówniarzu
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dlatego zadaję to pytanie że tu gdzie mieszkam jest w huj wysoka niekorzyść dla B, finansowa.
Jeśli ruszę w B będę ledwo wiązał koniec z końcem przez około rok, jak nie więcej, pytam bo parę osób tutaj ma więcej doświadczenia i lepiej poukładane pod kopułą ode mnie, z rodziną nie mogę o tym porozmawiać, bo są bardzo negatywnie nastawieni do motorów i byliby na nie nawet jeśli by się to właściwie opłacało.

Jedynie co w motorach odstrasza, jest zima. Zadałem pytanie z nadzieją że ktoś kto używa motoru/skutera, jako codzienny środek komunikacji, powie mi jak aktualnie wygląda przez ten okres zimowy.

Ale oczywiście, przyleciał KzW i od razy strzela od idiotów, bo taką decyzję można podjąć samemu. Można, jednak z tej decyzji nie będę miał odwrotu przez najbliższy rok, jak sam wielokrotnie mi wypominałeś, jestem idiotą, dlatego takiej decyzji sam nie chciałem podejmować, wolałem zapytać kogoś kto trochę więcej widział i być może taką samą decyzję podejmował dwa/trzy lata temu.
Mówiłem, górne forum i gimbonacjonaliści spierdalać, to wlicza ciebie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
To żelazka też już żeście odbanowali?

Dobra Panowie, ja stąd wychodzę.

shergar

shergar

The Modders
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • The Modders
  • Darth Revan

shergar
The Modders

Prawo jazdy
#118 2013-06-10, 17:49(Ostatnia zmiana: 2013-06-10, 22:03)
B, gdyż:
1. Może się przydać w pracy, wymagania pracodawcy, etc.
2. Auta są tanie i nadal tanieją, za 2-3k kupisz spokojnie corsę (albo golfa), w którą nic nie włożysz, eksploatacja jest bardzo tania, tak samo OC.
3. Auto ma tylne siedzenie!
4. Nikt ci takiego złoma nie ukradnie.
5. Pouczysz się driftowania, nabijesz skilla, etc. Przyda się za jakiś czas jak kupisz lepszą furę - naprawa takiej corsy jest bardzo tania, wszystkie części dostępne w promocji na każdym lepszym złomowisku.
6. Kurs prawka trwa dość krótko, nie wiem ile teraz kosztuje, ale pewnie mniej niż 2k.
7. Możesz spróbować wykupić AC (hdi wspiera zabytki muzealne) i "zarobić" na odszkodowaniu.
8. Możesz przyciemnić szyby, namalować płomienie i udawać knight ridera.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Możesz też bajerowac panienki:
"mam golfa dwójkę, a jak kolega pożyczy to trójkę"
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry