Komentarze do screenów 100964 135

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 100964

Odpowiedzi 135

Szkodnik
  • Gość
Dobra robota, szczególnie podoba mi się, że będzie można współpracować z orkami. Życzę miłych i owocnych prac.
 

majkell
  • Gość
screeny extra, bardzo  ciekawie się zapowiada... czekam na premierę :D
 

Saper

Saper

Użytkownicy
posty24
Propsy3
  • Użytkownicy

Saper

Komentarze do screenów
#62 2008-07-12, 19:18(Ostatnia zmiana: 2008-07-13, 23:52)
Wszystko elegancko się zapowiada. Szczególnie wpadły mi w oko te nowe tekstury orków.
Pozdrawiam i życzę owocnej pracy.

#Edit.

Mam pytanie odnośnie co do jednego ze screenów:
- http://img88.imageshack.us/img88/6969/orcoboz2hn6.jpg

Czy Ci dwaj łowcy smoków staną się swego rodzaju najemnikami orków? Co z tymi dwoma czortami będzie się tam działo? he he
 
Daj mi na tyskie, będziesz wielki

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Komentarze do screenów
#63 2008-07-22, 20:35(Ostatnia zmiana: 2008-07-22, 20:35)
Cytat: SaapeeR link=topic=179.msg22644#msg22644 date=Jul 12 2008, 17:18\'
Wszystko elegancko się zapowiada. Szczególnie wpadły mi w oko te nowe tekstury orków.
Nom, tekstury orków też mi się bardzo podobają, to zasługa naszego człowieka od tekstur - Jedaitha.

Cytat: SaapeeR link=topic=179.msg22644#msg22644 date=Jul 12 2008, 17:18\'
Mam pytanie odnośnie co do jednego ze screenów:
- http://img88.imageshack.us/img88/6969/orcoboz2hn6.jpg

Czy Ci dwaj łowcy smoków staną się swego rodzaju najemnikami orków? Co z tymi dwoma czortami będzie się tam działo? he he
Będą walczyć na arenie i nie tylko.

darekc
  • Gość
obóz orków
skąd się wzięli ludzie w Obozie Orków?
 

Damianx

Damianx

Użytkownicy
Damiano Italiano
posty257
Propsy4
  • Użytkownicy
  • Damiano Italiano
Orkowie teraz się zmienili, nie wierzą już w beliara. Sprzymierzyli się z ludźmi, tak samo jak w g3 .
 
Mody zrobione przez Damianx project :



             
               
               


Życzę miłej gry

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny
No nowe screeny ładne szczególnie nowe tekstury zwierząt. Niestety klimat obozu piratów nie przypadł mi do gustu ale może to tylko pierwsze wrażenie tak więc życzę dalej owocnych prac...
 

Piskor

Piskor

Użytkownicy
ego masturbator
posty143
Propsy9
  • Użytkownicy
  • ego masturbator
Jeśli chodzi o odmieniony Obóz Piratów, to idziecie w dobrym kierunku. To co zobaczyłem świetnie pokrywa się z przedstawionym opisem nowego porządku w obozie. Nie wiem czy to już finalna wersja tej lokacji, ale jest w niej jeszcze trochę ubogo, mam nadzieję, że dojdą jeszcze jakieś fortyfikacje i charakterystyczne elementy wtedy będzie to lepsza lokacja niż w oryginale.
 

Raito
  • Gość
wohoho zarąbiście wyszły wam te potworki i obóż piratów ;]  Nie mogę się doczekać przemiery
pzdr dla waszego teamu :)
 

Szkodnik

Szkodnik

Użytkownicy
posty68
  • Użytkownicy
Nowe screeny z obozy bandytów są po prosu świetne i klimatyczne. Macie już wyznaczoną datę premiery i czy planujecie dubbing do moda?
 
Raczej mnie tu nie będzie. Jak jest sprawa to walcie na gg:235943

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Do premiery jeszcze daleko, bo cały czas tworzymy nowe lokacje, co zajmnie jeszcze sporo czasu, tym bardziej, że łącznie są one wielkości około dwóch wysp Khorinis  :D  Mogę tylko powiedzieć, że większość jest już gotowa, ale jeszcze wiele trzeba poprawić, oteksturować, ovobować itp. W każdym razie na pewno warto czekać. Dubbing także planujemy, ale dopiero po premierze.

Szkodnik

Szkodnik

Użytkownicy
posty68
  • Użytkownicy
Cytuj
są one wielkości około dwóch wysp Khorinis 10.gif

Nie spodziewałem się, że projekt aż tak się rozrósł :D . Ciekawe jak wypadnie na tle już sławnego Czasu Zapłaty, ale i tak jestem dobrej myśli :cwanywv5:
 
Raczej mnie tu nie będzie. Jak jest sprawa to walcie na gg:235943

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jeżeli wszystko będzie po naszej myśli, wydaje mi się, że nie będziemy mieli się czego wstydzić stawiając Złote Wrota obok CZ :D
 

Levy

Levy

Użytkownicy
posty61
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Świetna robota, naprawdę :lol2:
 

Pietrek

Pietrek

Użytkownicy
posty98
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z nowych lokacji zajeżdża na kilometr G3, co nie zmienia faktu, że są ładnie wykonane. Dobra robota!
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Komentarze do screenów
#75 2009-02-05, 22:45(Ostatnia zmiana: 2009-02-05, 22:58)
http://www.zlotewrota.pl/screeny/keey60.jpg

Pomysł fajny, jednak wykonanie raczej symboliczne. Przede wszystkim na przyszłość polecałbym zebrać grafikowi odpowiednie referencje, zapoznać się z architektura, pooglądać zdjęcia ruin a nie robić z głowy wyobrażając sobie "rozwalony zamek".

Przede wszystkim mury nie znikają nigdy od tak. Nie może być tak że w jednym miejscu wyglądają na bardzo podniszczone a w innych nie ma ich w ogóle - nawet fundamentów. Podobnie z gruzem który nie może być porozwalany losowo na terenie całej twierdzy. Sama kwestia zniszczeń też pozostaje dziwna. Niestety nie wiem w wyniku jakich działań zamek znalazł się w obecnej postaci (przypuszczam że sam autor też nie wie, gdyż po prostu tego nie przewidział), ale zakładając że było to oblężenie nie można sobie pozwolić na taką losowość zniszczeń, gdyż jeśli już się coś niszczy to wedle określonego parymetra. Sam mur nie jest aż tak istotny, a już na pewno nie na tyle aby na niektórych odcinkach niszczyć go do samej ziemi podczas kiedy to najwyższy punkt obronny pozostaje nienaruszony.

http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wyspa_Mala_09.jpg
http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wyspa_Mala_10.jpg

Zbyt duża monotonnia tekstur i kolorów. Jak widać nawet z małego dystansu wszystko wygląda jak sraczka zlewając się w jedną całość. Warto pomyśleć o różnorodności desek jak i samych setów tekstur

http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wyspa_Mala_08.jpg

Rozumiem że te odstające pale miały być czymś na wzór ostrokołu? Niestety potencjał obronny takiej palisady jest zerowy. Przede wszystkim wspomniany "ostrokół" został wykonany nieregularnie z bardzo dużych pali, które trudno było by solidnie umocować w ziemi pod takim kontem. Całość tworzy jedynie niepotrzebne luki które w razie ewentualnego ataku mogły by być szybko wykorzystane na korzyść agresora.

Tak swoją drogą skoro zdecydowaliście się na palisadę, to może warto by również pomyśleć o jakiej kolwiek bramie?

http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wyspa_Mala_02.jpg

Brak zachowania podstawowych zasad architektury. Nawet gdy dom jest z kamienia (drobnego jak z resztą widać), to w obecnej postaci należy pamiętać o podstawowych zasadach architektury i fizyki. Zastosowanie muru pruskiego jest logiczne, poza tym budynek zyskałby na estetyce i detalu.

Poza tym czemu nie ma okien? No ja przepraszam, ale jak patrze na co kolejne modyfikacje to się zastanawiam czy wszyscy bezmyślnie idą za G1 czy może po prostu uważają że w średniowieczu nie było okien?

Zakładając że szkło jest za drogie do budynków tej kategorii to przecież zawsze pozostają okiennice poziome, jak zarówno i te otwierane w pionie. Jeśli chodzi o okna ze szkła można je również wykonać w ciekawy sposób. Najlepiej zastosować do tego grube szkło barwione ze zdobieniami - zmienione opacity na alpha i ot cała filozofia a wygląda znacznie lepiej niż gołe okno.

http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wyspa_Mala_01.jpg
http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wrota01.jpg

Monotonne tekstury, zbyt idealna geometria, brak krzywizn. Bez urazy, ale przez to wszystko cała nowa architektura zaprezentowana na screenach wygląda strasznie dziwne i pedantycznie.

http://www.zlotewrota.pl/screeny/Wrota02.jpg

Wtf?! Sama podłoga jest bardzo ładna i jak najbardziej na miejscu, jednak niestety chyba kogoś za bardzo poniosła fantazja teksturując cały dom babcinym parkietem. Przede wszystkim stosowanie takiego wzoru na ścianach jest głupie. Deski układa się równomiernie, zaś na odstępach stosuje poprzeczne wsporniki aby całość była bardziej stabilna. Z zewnątrz dach jest przykryty dachówką, zaś od środka drobnym babcinym parkietem. Rozumiem że zdajecie sobie sprawę że dach złożony z tak drobnych desek, a do tego nie mających żadnego sensownego szkieletu w postaci masywniejszych belek nie miałby prawa istnieć? Próg domu oraz oteksturowanie belek pod sufitem przemilczę, gdyż są przykładem zwykłej fuszerki.

http://www.zlotewrota.pl/screeny/broniejr7.jpg

Nie żeby coś ale dwa pierwsze miecze wyskakują na pierwszej stronie w google grafika po wpisaniu "sword". Poza tym teksturowanie jest fatalne. Ktoś kto to robił nie raczył nawet załatać dziur przez to praktycznie cała krawędź miecza to niechlujne białe tło.

Nawiązując do "topora" pozwolę sobie przemilczeć kwestię wyglądu uzasadniając to banalną zasadą iż o "gustach się nie dyskutuje", przejdę do użyteczności. Przede wszystkim wygląda na tempy jak "miecze samurajskie" z allegro za 50zł. Sam kształt też nie powala. Nie wiem jakie jest Wasze doświadczenie z bronią, jednak każdy kto choć raz w ręku trzymał typowego rozmiaru topór wie że jest to narzędzie ciężkie wymagające mocnego chwytu i ustabilizowania. Nie patrzcie na durne gry czy bzdurne obrazki z google grafika. Żaden okrągły chwyt nie ma prawa istnieć, gdyż byłby niesamowicie nieporęczny. Broń by się ślizgała, latała na boki i była nie pewna. Trzonek musi być choć kształtem wyprofilowany pod ludzkie dłonie - żadne druty i rurki pcv.

http://www.zlotewrota.pl/screeny/screen19as9.jpg

Kto stawia kilkutonowy pomnik na... dywanie?
 

Zoom

Zoom

Użytkownicy
naczelny inwalida intelektualny
posty460
Propsy116
  • Użytkownicy
  • naczelny inwalida intelektualny

Zoom

Komentarze do screenów
#76 2009-02-05, 23:10(Ostatnia zmiana: 2009-02-05, 23:11)
co do okien to w średniowieczu ich praktycznie nie było - budynki były ciemne i zimne ;)
chyba że coś pomyliłem :D
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Miały okna, a i owszem. Małe bo małe, zazwyczaj bez szyb, a z jakąś rybią błoną lub samymi okiennicami, położone dość wysoko, zabezpieczone przed włamaniem, ale były.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ogólnie na tle innych modów wszystko i tak wygląda dosyć ładnie, jednak uważam że powinniście to poprawić/dopracować. To są detale, a co z tym idzie pracy przy tym zbyt wiele nie ma a powinno wyglądać o niebo lepiej.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Cytat: Pietrek link=topic=179.msg44118#msg44118 date=Feb 5 2009, 22:08\'
Z nowych lokacji zajeżdża na kilometr G3, co nie zmienia faktu, że są ładnie wykonane. Dobra robota!
Właśnie o to chodziło, żeby zajeżdżało G3 ;]  

Cytat: Thoro link=topic=179.msg44169#msg44118 date=Feb 6 2009, 12:33\'
Ogólnie na tle innych modów wszystko i tak wygląda dosyć ładnie, jednak uważam że powinniście to poprawić/dopracować. To są detale, a co z tym idzie pracy przy tym zbyt wiele nie ma a powinno wyglądać o niebo lepiej.
Dzięki za konstruktywną krytykę, zdajemy sobie sprawę, że jeszcze wiele wymaga dopracowania i nie wszystko wygląda tak jak by się chciało, ale trzeba mierzyć siły i umiejętności na zamiary, od razu nie można osiągnąć idealnego poziomu. Zresztą uważam, że w grafice oprócz jakości bardzo ważny jest klimat, a ten myślę, że mamy bardzo dobry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry