No panie, czy dostaniesz 80 czy 120expa za topielca to raczej różnica jest spora... A testowałem tylko na normal/hard z wersji 1.0, więc nie wiem z czym się rzeźnika je. Jeśli mod jest porządny, to nie miałbym nic przeciwko niewielkiej ilości expa za potworki i dużej ilości kombinowania żeby ten kolejny level wbić. Ale wiem, że są ludzie, którzy nie potrafią np ubić pełzacza(wojownika?) nie mając dobrej zbroi i obrażeń, więc jak jeszcze bardziej dopakujesz stworki, to się zniechęcą z pewnością...
Z tego powodu właśnie mi odpowiada wybieranie poziomów trudności, bo nikt nie może narzekać(no chyba, że najniższy jest i tak hardszy od NK, a znam ludzi którzy narzekają na jego poziom)
Aha, nie jestem pewien, ale wydaje mi się że na rzeźniku zostanie nekromantą(100many i 40 inteligencji) jest prawie niemożliwe(ale pewien nie jestem, bo nie grałem na tym poziomie) jest prawie niemożliwe bez rzeczy typu bug z potionem albo palenie fajki w nieskończoność...