Czy jest możliwe "zsynchronizowanie" trzech różnych modów? 1897 8

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 3.05.2012 roku

Wyświetleń 1897

Odpowiedzi 8

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Od dłuższego czasu zastanawia mnie pewna rzecz...a mianowicie,czy można by było połączyć kilka różnych modów w jeden lub sprawić,że po dodaniu do pliku .ini jednego moda dodać kolejne vdf'y wszystkie by działały?Bo np.teraz jadę na "mana reload" i na "the winter".A najbardziej bym zagrał w połączenie 4 modów - BloodNight+Mana Reload+The winter+DunkleMagie.Istnieje taka fizyczna możliwość,żeby się ze sobą nie gryzły i były postacie ze wszystkich modów?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
Napewno da się odpalić kilka VDF'ów na raz, aczkolwiek nie pamiętam jak i możliwe że by się gryzły.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Co do odpalenia to wiem,bo mam dwa mody odpalone(The Winter i Mana reload)w jednym pliku konfiguracyjnym.A tak najchętniej to bym pograł w TW+MR+BloodNight,ale Blood chyba się gryzie z czymś(zresztą wolę poczekać na odpowiedź kogoś bardziej obeznanego :D )
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jeśli mody nie modyfikują tych samych danych, to możesz je połączyć. Jeśli mają jakąś część wspólną, to no cóż, to jeden z nich zadziała lub musiałbyś wypakować obydwa mody i ustalić, z którego co ma być. Najgorzej wygląda sprawa ze skryptami, bo prawdopodobnie nie wiesz, co konkretnie zostało dodane, a co nie.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Wiąże się to z edycją pliku ini. Nie wiem co zmieniają mody bloodnight i dunkle... więc nie wiem czy by się nie gryzły. Jeśli to tylko nakładki zmieniające pewne rzeczy np. tex itp to raczej by działały.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Po prostu każdy plik może być przez grę przeczytany tylko raz, np jeśli dwa mody mają podmienioną tą samą teksturę w inny sposób, to w grze będziesz miał tylko jedną z nich. I tu pojawia się problem ze skryptami - wszystkie skrypty są w jednym pliku .dat, a to oznacza że na raz możesz mieć skrypty tylko z jednego moda (dotyczy to np rozgrywki, fabuły, przedmiotów i npc). Żeby połączyć dwa mody które zmieniają coś oprócz świata/modeli/tekstur/dźwięków/animacji musiałbyś zdekompilować skrypty, zrozumieć je, powyciągać z nich konkretne modyfikacje w stosunku do oryginału i umiejętnie połączyć. To akurat masa roboty w przypadku tych bardzo złożonych.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No więc na razie bawię się modem Blood-night i na chwilę obecną(ze skryptów czytam,bo niemieckiego ni ch*ja nie rozumiem)znalazłem,że dodaje parę przedmiotów i na starcie przy wyjściu z wieży Xardasa jest nowa postać.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Kiedyś był taki program do Gothic 1 do którego trzeba było 'wkleić' wszystkie potrzebne pliki i jakoś to tam łączyło.

Tylko nie pamiętam jak on się nazywał.

Ale jak powiedział Avallach, da się :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry