CZ bugi 84926 224

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 4.03.2012 roku

Wyświetleń 84926

Odpowiedzi 224

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Kolesiowi z karczmy można dawać codziennie piwo ,za które dostaniemy 50 expa.Po za tym podczas walki z nim giniemy .
 

Magic

Magic

Użytkownicy
posty36
Propsy4
  • Użytkownicy
w takim razie bug u mnie jest bardziej zaawansowany, bo niezależnie z kim wdaje się w bójkę z obozu rebeliantów, czy to Quentin i wyzwanie go na miecz, czy Ratford, po walce w której powinienem być ogłuszony - jestem trupem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wie ktoś czy w końcu Demonical Monk się tego podejmie (z tego co słyszałem Shergar czeka aż on odpowie) część z wymienionych tutaj bugów jest drobnej natury więc nie widzę sensu z zwlekaniem z ich naprawą. Myślę że Shergar mógłby udostępnić jakiemuś ogarniętemu skryptorowi np. dialogi dzięki czemu kruczki jak ten z piwem można poprawiać na bieżąco.

Pytanie Orc uzył "swojego" ikarusa czy tego który jest obecnie ogólnodostępny?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Orc pewnie ( nie jestem na 100% pewien) użył swojego bo zawsze jak coś się stworzy to na tym się łatwiej twórcy pracuje
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Orc pewnie ( nie jestem na 100% pewien) użył swojego bo zawsze jak coś się stworzy to na tym się łatwiej twórcy pracuje
Nie jest to pewne ponieważ z tego co pamiętam jego nie był aż tak stabilny (?) jak ten z WoG.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

CZ bugi
#25 2012-03-05, 22:06(Ostatnia zmiana: 2012-03-05, 22:06)
orc mial wlasnego ikarusa co pokazal na wogu (dal do niego download) i sam bardzo wiele do niego zrobil co juz nie opublikoval ja z nim mialem kontakt jakys czas jako animator
 


Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy

Bezi17

CZ bugi
#26 2012-03-06, 09:57(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 10:36)
*  Jak się otworzy recepty i wyświetli informacje i zamknie to paski kinowe zostają, aby znikło trzeba pogadać z jakimś NPC

*  Bug z zabiciem: Jak nas zabije wystarczy użyć skrótu na miksturę leczenia i nacisnąć A lub D.

I kto pomoże z tym errorem na górze.

PS:
Spoiler
Sawik odblokuj mnie, wróciłem ze Smoleńska :D  
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

CZ bugi
#27 2012-03-06, 18:35(Ostatnia zmiana: 2012-03-06, 19:28)
U mnie po zainstalowaniu patcha:
- po wbiciu 1 poziomu wywala na pulpit.
- ten toporek ma skłonności przenikania przez przeciwników(stoję bardzo blisko i nie trafia)
- Właśnie, te błędy wyświetlające się na górze...
 

Bezi17

Bezi17

Użytkownicy
posty32
Propsy1
  • Użytkownicy

Bezi17

CZ bugi
#28 2012-03-06, 21:19(Ostatnia zmiana: 2012-03-07, 08:16)
Kolejne bugi ...  
1. W wieży gdzie są magowie w obozie rebeliantów można przejść przez drzwi :/
2. Hero mi się wydaje za słaby, jak walczymy z kimś, npc nawet nie obrywa. (a może to wina toporka :-))
3. Częste crashe.
4. Zabicie podczas walki z npc :/ .
5. Opóźnienie z pomijaniem dialogów.
6. Błąd z tym plikiem .src i jeszcze jakiś    

PS:  Fajnie widać cykl dnia podczas spania :)        

Znam więcej bugów ale nie pamiętam :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dialogi, szczególnie nauki, mają błędy, tym trzeba się zając priorytetowo, jeden z naszych kamratów, Angus chyba, mówi że nas nauczy twohenda i siły, a uczy tylko dwuręczniaka, a i to nawet jak nie gadaliśmy o tym wcześniej z nim oraz jak się nie mylę jak nie mamy wystarczającej ilości rudy to i tak możemy się uczyć (pokazuje że nie możemy a zaraz potem dodaje np. siła +5).

Jeden z błędów na górze pojawia się przy chyba każdym dialogu, więc raczej nie trudno zrozumieć co jest problemem.


Napis po level upie zostaje o wiele za długo trzeba by to skrócić.

Co prawda nie bug, ale też przydało by się zmienić - sprint z podwójnego "W" aktywuje się też przy dialogach, dajcie albo na inny przycisk albo przy sprawdzaniu ile razy wcisnęliśmy "W" dodajcie by naliczało tylko jak nie jesteśmy w ZS_TALK.
Dalej co do sprintu jak skończy nam się wytrzymałość (ekhem powietrze) to MDS jest cały czas ściągany przez co nie możemy się ruszać. // Rozwiązaniem jest dodanie warunku że przez jakiś czas bo byciu wyczerpanym nie możemy biegać, a przy wyczerpaniu zmienić zmienna na 1, i zmienić ją ponownie po jakimś czasie.



Słaby balans dla postaci, nasza grupka w drodze do rebeliantów powinna być słabsza. Nabiłem dwa czy trzy poziomy nie wyciągając miecza, ponieważ wszystko za mnie robiła brać.

Co do balansu to też wiem że to za sprawą gothic I, ale polecam wyłącznie tego że jak ktoś jest od nas silniejszy to nie działają na nich nasze ataki, nie można nawet uderzyć by zwiać, oraz zdolni gracze potrafią pokonać silnego przeciwnika nawet jeżeli oni giną od hita a on od stu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
@Sawik

W Gothic 1 przeciwnicy są bardzo szybcy, dlatego w przeciwieństwie do G2 nie można pierwszo-levelowym cherlakiem zarąbać np. Orka. (co w G2 było możliwe przy odrobinie taktyki i refleksu)

Swoją drogą to byłoby dobre jakby można było dać przeciwnikom taką szybkość jak w G2.
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
To tak. bugi:
- czasami trzeba poczekać jak NPC powie swoją opcję dialagową do końca, nie można wtedy jej pominąć ( ale to w niektórych przypadkach)
- już dwa razy wywaliło mnie na pulpit
- jednego NPC w obozie rebeliantów nie mogę znaleźć, a cały obóz wzdłóż i wszeż obeszłem.
Pytania:
- czy jest NPC który mógłby mnie nauczyć siły? bo teraz mi to strasznie potrzebne.
- czy w wersji beta będzie można nauczyć się uników, walki dwoma mieczami oraz tworzenie mieczy runicznych?
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
- jednego NPC w obozie rebeliantów nie mogę znaleźć, a cały obóz wzdłóż i wszeż obeszłem.
Chodzi ci o Marka, tak? Też go nie mogłem znaleźć, w sumie to tylko Cavalorn o nim mówił, może komuś się imiona pomyliły przy pisaniu dialogów.
Cytuj
- czy jest NPC który mógłby mnie nauczyć siły? bo teraz mi to strasznie potrzebne.
Tak, drwal z obozu rebieliantów (imię chyba Van) jak znajdziesz mu pomocnika uczy siły.
 

Magic

Magic

Użytkownicy
posty36
Propsy4
  • Użytkownicy
Przy próbie wykonania misji dla Pacho i Skorpiona odnośnie tej roślinki, zejście ze skał i podejście w okolicach trola kończy sie wywaleniem do pulpitu. W związku z tym mam prośbę - czy ktoś mógłby podać kod na tę roślinkę, ewentualnie jak już prosiłem w temacie o modzie, ktoś mógłby podrzucić save'a już po wykonaniu tej misji? bo ni cholerę nie ruszę do przodu.
 

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
To tak. bugi:
- czasami trzeba poczekać jak NPC powie swoją opcję dialagową do końca, nie można wtedy jej pominąć ( ale to w niektórych przypadkach)
- już dwa razy wywaliło mnie na pulpit
- jednego NPC w obozie rebeliantów nie mogę znaleźć, a cały obóz wzdłóż i wszeż obeszłem.
Pytania:
- czy jest NPC który mógłby mnie nauczyć siły? bo teraz mi to strasznie potrzebne.
- czy w wersji beta będzie można nauczyć się uników, walki dwoma mieczami oraz tworzenie mieczy runicznych?

[list=1]

  • Możesz przełączać klawiszem Escape, wtedy gość nie powtarza.
  • Taka beta...
  • Gościa po prostu nie ma
  • Właśnie też mnie to nurtuje, Hank mówi że będzie uczył ale uczy tylko 2h broni.
  • Ludzie mówią że tak.
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Możesz przełączać klawiszem Escape, wtedy gość nie powtarza.

co ty nie powiesz?
 

Koreon

Koreon

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytuj
Możesz przełączać klawiszem Escape, wtedy gość nie powtarza.

co ty nie powiesz?

Użytkownik się zapytał co zrobić bo jak przełącza ctrl/myszką to NPC powtarza dialog. Więc odpowiedziałem, sam też nie wpadłem na to przez godzinę grania i nie widzę potrzeby żeby nie podzielić się z innymi tą informacją. Niektórzy mogli pomyśleć że jeśli ctrl/myszka nie działa to escape-em też się nie uda.
 
Człowiek który nic nie posiada wciąż może zachować wiarę.  

Zbawienie przeszło przez krzyż, ogromna to tajemnica, każde cierpienie

ma sens prowadzi do pełni życia

[/font][/size][/color]

Pomogłem? Tu klikinij

>

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
  • Możesz przełączać klawiszem Escape, wtedy gość nie powtarza.
To ja sam również wiem, ale dzięki wszystkim za infa, z tym pomocnikiem dla drwala mam lekkie kłopoty ale domyślam się że to pewnie jakiś niewolnik będzie, lub kopacz...
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Użytkownik się zapytał co zrobić bo jak przełącza ctrl/myszką to NPC powtarza dialog. Więc odpowiedziałem, sam też nie wpadłem na to przez godzinę grania i nie widzę potrzeby żeby nie podzielić się z innymi tą informacją. Niektórzy mogli pomyśleć że jeśli ctrl/myszka nie działa to escape-em też się nie uda.

u mnie występuje podobny bug(już chyba pisałem gdzieś) czasem gdy chcę pominąć dialog klikam esc to napisy na górze zanikają, npc mówi dalej i kwestia dialogowa nie zmienia się
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Co do pytania o to czy możemy się nauczyć uników itp. Nawet CH może nas tego nauczyć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry