Lista animacji 24972 3

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 19.02.2012 roku

Wyświetleń 24972

Odpowiedzi 3

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Lista animacji
2012-02-19, 20:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-21, 13:15)
Animacje nie-użytkowe (nieużywane ani w ruchu, ani w walce itp):
r_legshake //potrząsanie nogą
r_scratchegg //drapanie po jajach
r_scratchhead //drapanie po głowie
r_scratchlshoulder //drapanie po ramieniu
s_claphands //g1, brawa nad głową
s_conactive //g1, wykończony
s_conshoot //g1, rytuał/medytacja
s_con_victim //g1 ból głowy
s_dudel_s1 //taniec? xd
s_hguard // ramiona <|>
s_lguard // ramiona x
s_linshoot //g1, macha wysoko
s_pee //sika
s_sdw_s1 // czarowanie
s_suckenergy_victim //tortura w lewitacji
s_teleport //teleport/ukrzyżowanie
s_watchfight //trochę taniec xd
t_boringkick //znudzone kopnięcie
t_comeoverhere //machanie
t_dance_01-9 //taniec
t_dialoggesture_01-21
t_dontknow //wzruszanie ramionami
t_forgetit //machnięcie ręką
t_getlost //odpędzanie
t_greetcool //machnięcie ręką
t_greetgrd //pięścią w pierś
t_greetnov //ukłon
t_greetright //wysokie machnięcie
t_igetyou //machnięcie/groźba
t_no //gest nie
t_psi_victim //g1, powalający ból głowy
t_search //rozglądanie się
t_surprise_cw //g1, postawa bojowa?
t_watchfight_ohno //facepalm?
t_watchfight_yeah //
t_yes //gest tak
(komentarze robocze mojego autorstwa, można zignorować)

Animacje twarzy:
R_EYESBLINK
S_ANGRY
S_EYESCLOSED
S_FRIENDLY
S_FRIGHTENED
S_HOSTILE
S_NEUTRAL
T_EAT
T_HURT
VISEME
W skryptach odpala je się funkcją:Mdl_StartFaceAni (VAR C_NPC self, VAR STRING name, VAR FLOAT intensity, VAR FLOAT holdTime)Przy intensity 0 to %, 0.5 to 50%, 1 to 100% itd. HoldTime to czas w sekundach, -1 oznacza bez końca.
Można też robić to w grze, za pomocą konsoli:play faceani (VAR STRING name)
Animacje broni dystansowych (nic nie stoi na przeszkodzie żeby dodawać własne, także przy walce wręcz):
S_NORMAL
S_READY
S_RELAX
S_SHOOT

Wszystkie animacje ciała - ta lista jest prawdopodobnie za długa żeby móc wkleić w poście, więc wstawiam na pastebina:
http://pastebin.com/WqqPLdrx
Z racji długości pewnie niespecjalnie się komukolwiek przyda, ale przynajmniej jest komplet :D

Chyba takiego tematu jeszcze nie było, jeśli jednak jest - dajcie znać, to wywalę ten.
Listę zrobiłem w sumie tylko dlatego że akurat z ciekawości przeglądałem skompilowane pliki twarzy i napisałem makro które wyciągało z nich konkretne nazwy animacji.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Animacje ciała - ta lista jest prawdopodobnie za długa żeby móc wkleić w poście, więc wstawiam na pastebina:
http://pastebin.com/WqqPLdrx
Z racji długości pewnie niespecjalnie się komukolwiek przyda, ale przynajmniej jest komplet :D
Człowieku, cała polska machinima jest Ci wdzięczna :ok:
 

szybek_pl

szybek_pl

Użytkownicy
posty30
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@inż. Avallach mam pytanko jaki jest kod na wskazanie ręką tak jak robią npc jak jesteś przyłapany na kradzieży i wykrzykują hej ty ! i wskazują ręką na bohatera. 
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
t_point chyba
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry