markK 34068 78

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 29.05.2011 roku

Wyświetleń 34068

Odpowiedzi 78

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Po przerwie jest lowpoly 278 tri,no i tez normal mapa wypalona :)  tekstura diff jest jescze nieskoczona
 


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Na razie bardzo ładnie. Czekam na dobre tekstury  :ok:

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Gdzie AO? :D
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

markK
#43 2012-11-19, 22:29(Ostatnia zmiana: 2012-11-19, 22:30)
Śrubokręt chyba jeszcze mam , może skocze go ....
tak sobie zrobiłem model i tekstury górnej części ciała. texturka czysty handpaint i do tego wip
dolna cześć jak wydać z gothica  :pokerface:  

model mocno bazowany na innym ... tak z głowy to bym nie zrobił

 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Propsuje. Inspiracja Fable?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dota 2 Antimage  model.... chcialem robic itemky i cosmetiky ale spadlo na to :D
 


Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Troche mu sie ten kaloryfer powyginał :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Troche mu sie ten kaloryfer powyginał :D
gdybyś miał to byś wiedział ze kaloryfer jest powyginany, co prawda nie aż tak, ale jest xD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

markK
#48 2012-11-20, 16:58(Ostatnia zmiana: 2012-11-20, 16:58)
Sawik, masz taki brzuch?  :ayfkm:
Zreszta Bulkowskiemu blizej do boilera niz kaloryfera  :lol2:
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Oczywiście że nie mam kaloryfera
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

markK
#50 2012-12-17, 22:05(Ostatnia zmiana: 2012-12-17, 22:08)
a ja mam mniej więcej ...a raczej mniej  :[   ale jak patrze to każdy bodybuilder ma krzywo . prawda jest taka ze UWka się posunęła na jednej połowie symetrii :D
robiłem tez resztę ciała ale jak zawsze nieskoczylem
 


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hehe, ale śrubokręt widzę z dobrej stali "Chrome vanadoium" te klucze zazwyczaj są wytrzymałe xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@up  tak mam ich pełno v garażu ojciec był mechanikiem.....

Nie wiem

Ifotos coś się pierdoli to mi wpadło w głowę ze zrobię ten worek czy co ...
wrzucę stare prace jak i nowsze , chyba wszystko co robiłem do gothica i było coś warte
Znalazłem to zrobiłem screeny , ogólnie to 1 original 2,3,4 to się różnią proporcjami mniej więcej ale nie barzdo mi sie podobaja
.... texturky nie pasują bo v gothicu oczy mieli różne pozycje co dodawało trochę backstory i osobowość postaci (jak się mówi oczy to drzwi do duszy ...)
 .... ogólnie to sam nie wiem poco to jest dobre jak, ale jak już zrobiłem to przynajmniej niech ktoś popaczy

po stronie technicznej topologie zrobilem tak by istniały pewne loopy .. i po stronie gothica to oczy są w texturze zębów, która da się ustawić v skryptach = można dobrać kolor i te głupoty
 


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

markK
#53 2013-01-18, 19:25(Ostatnia zmiana: 2013-01-18, 19:26)
Nie myślałem ze skocze ten model człowieka ale skoczyłem


100% mouse paint ofc  ;d
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Takie troche w pizdu kwadratowe stopy ma.
Fajne gacie.:ok:  Textil market?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
gacie po prostu nie robilem a te stopy to są 10x lepsze od originalu .... chociaż cala texturka mnie nie bardzo zachwyca , chciałem ja zrobić subtelniejsza itp a jak teraz paczę to widze jest może nawet gorzej
 


Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Takie trochę png
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nudziło mi się jednego wieczoru wiec zrobiłem  taki ten gothic "art". 
 


Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jak robisz samo diffuse musisz bardziej skupić się na uwypukleniu kształtów. Na teksturze masz dużo szumu i przez to wydaje się być płasko. Np. na rzeźbie na tympanonie powinno być więcej informacji o świetle i cieniu.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ostatnia animacja co robiłem . Teraz widzę sporo niedociągnięć ale gothic i tak nie pokaże ja poprawnie wiec nie ma szalu .
Chopping wood
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry