Jak wgrać animacje? 3583 7

O temacie

Autor Cirmius

Zaczęty 23.12.2011 roku

Wyświetleń 3583

Odpowiedzi 7

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cirmius

Jak wgrać animacje?
2011-12-23, 16:22(Ostatnia zmiana: 2011-12-26, 09:40)
Tak jak w temacie, z tego co wiem, to:

1. Skopiować animację do _work>data>anims
2. Dopisać w HumanS.mds odpowiednią formułę (w moim przypadku to
Cytuj
ani   ("s_Cios"    1 ""    0.0 0.0 M. "cios.ASC"  F 0 100)
)
3. Skompilować Gothic Sourcerem
4. Odpalić grę z parsowaniem skryptów i wpisać w konsolę cmd na animkę (w moim przyadku to s_Cios)

Coś pominąłem?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Jak wgrać animacje?
#1 2011-12-23, 16:39(Ostatnia zmiana: 2011-12-23, 16:41)
Co się dzieje kiedy próbujesz wywołać animację? Czy przed kompilacją zdekompilowałeś najpierw prawidłowo tego mds'a, tak żeby miał z czego być budowany? Czy wywaliłeś oryginał z anims.vdf, tak żeby nie nadpisywał twojej wersji? Czy wywaliłeś skompilowaną wersję mds'a?

Aha, i nie kompiluj Gothic Sourcerem. Dlaczego to robisz, skoro gra ma wbudowane własne kompilatory skryptów, animacji, modeli i tekstur?

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cirmius

Jak wgrać animacje?
#2 2011-12-24, 08:59(Ostatnia zmiana: 2011-12-24, 09:07)
Jest "s_cios" not found.

A anims.vdf nie mam w ogóle (dziwne o.O)
I przy okazji pytanie - jak dodać do pliku .vdf plik .man?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musisz wypakować całego vdf'a GothicVDFS'em (program dołączony do g2mdk, dostępny też oddzielnie) a następnie tym samym narzędziem go od nowa spakować, już z dorzuconym tym plikiem.

Jednak dopóki nie wydajesz moda, w ogóle nie zawracaj sobie głowy vdf'ami. Właściwie to na czas tworzenia powinny być one "wywalone" z gry,przynajmniej te których zawartość chcesz w jakiś sposób edytować.

VDFy to takie spakowane kopie folderów z "_work". Jeśli gra czegoś potrzebuje, najpierw patrzy w vdf'ie, a jak nie znajdzie to w takim samym folderze w _work. Na potrzeby wydajnego moddingu potrzeba wypakować i zdekompilować zawartość vdf'ów do folderów w _work, ale można też pobrać gotowe (są nazwane "GMDK").

Jednak na początek vdf'y musisz mieć na bank, gra nie miała by prawa działać skoro nie ma ani ich, ani folderów.

Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, ja nie robię moda - jestem po prostu filmowcem machinimowym i animację zrobił mi znajomy na potrzeby filmów. A anims.vdf na prawdę nie mam i wszystko mi śmiga. Skoro twierdzisz, że jeśli nie ma w .vdf to szuka takiego pliku w _work>data>anims, to bez .vdf powinno działać, a animacja tymbardziej, skoro jest odpowiednio zainstalowana (chyba :P).
 


Cirmius

Cirmius

Użytkownicy
posty91
Propsy25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam, gdyzż jest zainstalowany mod Returning, i w jego .vdf są bodajże wszystkie animsy.


BTW. Jak dodaję anims.vdf z pierwotnego Gothica na drugim dysku to gra się nei chce odpalić.

BTW 2. Sorki, że odpowiedź tak późno.
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy

heniu

Jak wgrać animacje?
#7 2012-01-15, 22:30(Ostatnia zmiana: 2012-01-15, 22:33)
Jeśli dalej potrzebujesz pomocy to tak.

Robisz wszystko jak robileś ( to co pisaleś w pierwszym poście ) , i dobra, nie dziala, dlaczego?
Sam się nad tym kiedyś głowiłem, wchodzisz do /data, i tam do anims.vdf dopisujesz disabled, czyli (anims.vdf.disabled) i gotowe, powinno działać, gdyź na początku animacje były brane z tej paczki.

Edit:
Moźe tego moda wypakuj sobie z vdf'sa i zablokuj go.
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry