Historyjka do moda - oceńcie 14819 56

O temacie

Autor GothicModder

Zaczęty 17.12.2011 roku

Wyświetleń 14819

Odpowiedzi 56

GothicModder

GothicModder

Użytkownicy
posty16
Propsy2
  • Użytkownicy
Witam.
 Mam 15 lat i pomyślałem że dorosłem do moda. Jestem ostro początkujący, uczę się na podstawie "Modowania od a do z" czipa17 (na YT) :unsure:  . Jakiś rok temu majstrowałem przy skryptach, ale miałem zmiane systemu na W7 HP i wszystko spłynęło.
 Zacząłem już trochę majstrować, ale najbardziej nurtuje mnie historyjka, która będzie początkiem akcjii.
 No to po pierwsze Bezi rozniósł w drobny mak smoki i popłynął na myrtanę. Hagen poszedł do górniczej doliny, przedarł się do zamku i tam się teraz broni. W Khorinis rządzi Andre, a u Onara po wyjeździe Lee Wilk i Khaled pokłucili się z torlofem o to co mają robić, ci pierwsi zawarli układ z Lariusem o opanowaniu Khorinis wzamian z obłaskawienie. Najemników jest jednak za mało (bo tylko ci od Bengara), ale Thorus ucieka na kontynent przekazując władzę komuś tam (nie wiem komu). Ten ktoś pod wpływem niebezpieczeństw zawiera pakt z najemnikami że bandyci mogą wrócić do Khorinis i pomóc zająć miast też za obłaskawienie. U onara zostaje torlof i paru innych. W tym czasie z kontynentu (już częściowo wyzwolonego, najemnicy podnieśli tam bunt, w rękach orków są tylko Trelis i Faring) przypływają niewolnicy, handlarze, buntownicy, żołnierze, zbuntowani najemnicy na trzech (czterech?) mniejszych okrętach.
 I tak ma się ten kopnięty świat. Nagle jeden rybak (wieśniak, niewolnik albo Knecht) umarzył sobie że będzie jak bezi którego obserwował. Więc wyrusza po przygodę (jeszcze nie wiem po co).
 I jak historyjka? Podoba się?
 No i pytania:
 1. Jak odizolować moda od oryginału?
 2. Czy wystarczy to zo wrzucimy do VDFS żeby wysłać to w świat?
 3. Jak zdjąć hełm Łowcom Smoków (palladynowi zdjąłem przy użyciu pancerza Kruka)?

Tak, tak wiem, że pytam o podstawy, ale potrzebuję tych informacji.

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398