[G2NK] Laguna 53352 145

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 27.11.2011 roku

Wyświetleń 53352

Odpowiedzi 145

gothic1210
  • Gość
Nie dało się w Google wpisać?
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Skrypty są częścią moda, więc rozmawiam wciąż o Twojej modyfikacji. Nie miałem zbytnio czasu setupować całego środowiska do zagrania w dziesięciominutowego moda to przejrzałem skrypty. Co za różnica czy ocenię dialog widząc całokształt (i mając możliwość łatwego kopiowania), czy przechodząc grę pierdyliardowy raz? Czemu nie mogę oceniać świata po ilości NPCów? Z reguły miejsca, gdzie w promieniu ~300 kroków nie ma żadnej istoty powinny występować bardzo rzadko, aby mod nie polegał na pokonywaniu kilkuset kilometrów niezbyt klimatycznego pustkowia podróżując od lokacji do lokacji. Jeśli na dużym obszarze terenu nie dzieje się żadna akcja to jest on bezwartościowy.

Cytuj
Gdzie widzisz inną kombinację oprócz '?!'?
Choćby tu:
Cytuj
(...) wszystko będzie nasze! ... Te skarby (...)
Wiele innych miejsc też.

Cytuj
Mógłbyś otwierać skrypty, by polonizować ( w tym przypadku 'zangielszczyć' ), ale nie - by pokazywać je tutaj, w ukończonych modyfikacjach, by ludzie widzieli jak mod jest zbudowany i co ma w sobie.
Żadnej budowy nie ujawniłem, bodajże ledwo jedną nazwę jakiejś funkcji by pokazać że konwencja nazewnictwa jest do bani i panuje mętlik.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#42 2011-11-30, 11:47(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 12:07)
Jest już wersja v. 1.05b poprawiająca kilka błędów między z Geraltem i Klausem. Proszę o informowanie mnie o błędach !

PS. Co do tych '! ...' - chodzi tu o krzyk  i nagłe wyciszenie mówiącego.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Laguna
#43 2011-11-30, 12:55(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 12:55)
Może spróbuj podzielić tę kwestie dialogową. Np.:
-(...) wszystko będzie nasze!
-[zamilkł]
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Dobra. Zagrałem.

Pierwsze starcie: Pojawiam się na jakiś deskach, nie bardzo wiadomo o co chodzi. Intra nie było, monologu postaci nie było, fajnego rozpoczęcia też nie. No nic, idziemy w stronę lądu. Płynę... wróć! nurkuję... lecę w powietrzu... nurkuję... lecę w powietrzu (podnosząca się i opadająca woda cholernie nieestetyczna i zbugowana). Minęło około minuty. Stoję na plaży, zainteresowały się mną trzy szczury. Zaraz... szczury na prawie bezludnej wyspie z kupą piachu i kilkoma drzewami? No nic, spieprzam bo nie mogę nic więcej zrobić. Doszedłem do piratów, dwie osoby przy bramie zajęły się szczurami, ja postanowiłem zapoznać się z okolicą. Nikt nie chciał ze mną rozmawiać, gdy już wyszedłem fochnięty na wszystkich zagadał do mnie strażnik i błyskotliwie zapytał co tu robię. Pogadałem sobie z szefem piratów, podpieprzyłem rzeczy, które były na widoku. Wziąłem skórzaną zbroję, jakiś miecz i poszedłem dzielnie polować na zwierzynę, jednocześnie szukając muszelek. Po kilku pomniejszych walkach dostałem w dupę od jaszczura.

Drugie starcie: Wczytałem grę, znowu idę przez wyspę. Po kilku pomniejszych walkach udało mi się ominąć jaszczury. Oho! Zwiadowca o którym wcześniej była mowa. Niestety, zanim podszedłem bliżej ten kretyn dostał w dupę od trzech krwiopijców. Zebrałem łupy i idę dalej. Kurwa mać!



Po tym jak kilka razy zginąłem po jednym ciosie od polnych bestii, a potem jeszcze dorwał mnie preriowy ścierwojad odeszły mi chęci.

Fabuła fatalna, dialogi nieklimatyczne, glitchowata woda, beznadziejnie dobrane statystyki postaci i niemożliwy poziom trudności.
Ocena: 3/10
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
mank grę da się wygrać bez kodów ja przeszedłem wystarczy zebrać wszystko z obozu pozbierać muszelki z wszystkich wysp i kupić 2 młoty geralda nasza postać dostanie gratis jeszcze dwa i mamy 65 siły możemy założyć topór marynarski i atakować wszystko oprócz pełzaczy pózniej gdy zdobędziemy siły na maczetę to ją zakładamy i gra jest banalna
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Nie można po prostu doprowadzić statystyk do ładu? Szczur trafiony krytykiem bodaj ginie na miejscu, w czasie kiedy trafiony normalnie obrywa 5% życia. Efekty zaczynania z wyskillowaną postacią na 1 levelu.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#47 2011-11-30, 15:28(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 15:28)
Wiesz, chyba nigdy w gothica 2 NK nie grałeś. Statystyki są w porządku, NIEMOŻLIWY poziom trudności ?! Widać grać nie umiesz. I xendix ma dobrą strategię, specjalnie zrobiłem za młot Geralta 10 siły, żeby usytuować statystyki, żeby potwory nie były takie silne, zdobędziesz ze dwa poziomy - zbroję skórzaną i będziesz nawet dobry. Mam dobrą radę - na początek nie wchodź do dżungli, co do wody ... mówiłem o tym adanie4, lecz on miał lenia.

POLNYCH BESTII ?! Widać nie grałeś za dużo w gothica 2 NK.

I nie jest to wyskillowana postać, ma tylko jeden atrybut - 25 siły, i razem z adaną uważaliśmy że jest to za mało, jednak zostawiliśmy, bo poziom trudności miał być dość duży ( zbieranie mięsa i muszelek ), ale nie, że niemożliwy, człowieku!

A czytałeś intro w pierwszym poście ... ? Nie każdy mod ma intro w postaci filmiku, i zwykle jest to trudne do zrobienia - wiesz, animacje itp.

Co do jednego zwiadowcy, masz racje - tamten na plaży - chodzi o to, że masz przyjść tam i 'pomóc' krwiopijcom, albo się nie wtrącać, ten jeden ma 'problemy' ze zwierzętami.

EDIT: Skoro mówisz że normalnie traci 5 %, a krytycznie - całość, tak jest niestety w oryginalnym G2NK.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#48 2011-11-30, 16:15(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 16:19)
Nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy, żeby w jakiejś sensownej grze po pierwszej minucie wyskoczył pierdyliard potworów zabijających na hita. Statystyki są z dupy, postać na pierwszym levelu jest wyskillowana we wszystkich typach broni i ma parędziesiąt dodatkowych punktów siły, a HP bodaj tyle ile się ma na starcie. Od razu po wejściu kosi się cholera wie ile stuffu, w tym kilka najlepszych broni w grze.

Sugeruję wypytać innych, czy dla postaci na pierwszym poziomie podkładają na drodze przelotowej polne bestie i topielców. Bo wygląda na to, że ten kto to projektował nie grał w G2NK albo przeleciał na czitach. Tylko po co się rozwodzić? Jeden zostawił zglitchowaną wodę bo "miał lenia", drugi narzeka że musi robić w teamie za murzyna i przechodzić grę N razy bo testerzy "mieli lenia". Podejście niepoważne i tak samo wygląda produkt końcowy ;)

PS. Początkujący gracz nie ma szans odszyfrować "że trzeba tu jakiś powerup kupić, tam zapierdalać dookoła, a potem wykonać kilkanaście questów w określonej kolejności żeby mieć N siły i móc założyć broń X, którą kiedyś tam gdzieś podpieprzyliśmy". Stąd taka, a nie inna ocena poziomu trudności.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Hm... to ciekawi mnie jak xendix to rozszyfrował, skoro nie dawałem mu żadnych wskazówek, to proste - gracz wykonuję kilka początkowych questów, żeby stać się dość silnym, poza tym - są to dobre statystyki jak na początek - 25 siły, 40 HP, 10 zręczności i po 30 % umiejętności walki każdą bronią, żeby sobie poradzić z najrozmaitszymi potworami. Od Kapitana dostajemy zbroję i b. dobrą broń jak na początek, wykonamy misję Geralta - dostajemy 2 jego młoty, z czego jeden dodaję 10 siły, więc po wypiciu dwóch - mamy już 45 siły. Czy to takie trudne ? Przynosząc Geraltowi 8 rogowych muszli lub 8 otwieranych muszli - dostaniemy kolejny jego młot. Tak otrzymamy dość dobre statystyki mogące pokonać topielca/jaszczura. Co do szczurów - pisałem coś, taki system był już zbudowany w zwykłym G2NK - bijesz szczura normalnie - zabijasz mu po 5 % HP, a krytyczny zabija 100 %. Co do xendixa, nie wiem, po co on przechodził to tyle razy, ale poprosiłem go tylko żeby RAZ sprawdził ścieżkę Piratów, skoro już tak bardzo chciał zagrać, więc nie chodzi tu, kur*a, o kilkanaście questów. I znowu - Przeczytaj dokładnie - polne bestie, a polne pełzacze. Naucz też się porządnie grać, jak wyuczyłeś się na Łatwym trudności w zwykłym G2( Gothic nie ma poziomu trudności, lecz przyznaję - G2 miał śmiesznie niski poziom trudności, a G2NK - już ustabilizowało się to do średniego ), więc skoro nie nauczysz się normalnie grać - to nie krytykuj, ja to przeszedłem bez kodów, ustabilizowałem też staty Zwiadowcy, żebyśmy mogli go normalnie pokonać, to - że trafił na Krwiopijców, to niestety jego sprawa, ale jak widać - w tym przypadku Krwiopijce pomagają nam zabić Zwiadowce, skoro wg. ciebie to taki strasznie bardzo duży poziom trudności ...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#50 2011-11-30, 17:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 18:03)
No to widać jak żeś statystyki Zwiadowcy ustabilizował skoro dostał w dupę od drugich potworów w hierarchii, tamten pierwszy blisko obozu to już w ogóle od jakiegoś ścierwojada oberwał... Gdy przeciwnik potencjalnie łatwy ginie od przeciwnika który miał być bardzo łatwy to coś zjebaliście.

Sugeruję odpalić Gothica i dojść do wniosku, że na początku gry postać na pierwszym poziomie dostaje specjalnie osłabione potwory lub sojuszników, a podstawowe lokacje połączone są drogami. Zgadnijcie czemu?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Demonical Monk zbugowane modyfikacje to podstawa tego forum.  Pamiętaj że osoby tworzące to są amatorami w tym co robią większość nie myśli nawet o tym co wstawia a co wyrzuca do modyfikacji. Laguna stoi dość wysoko jak na standardy modyfikacji ponieważ została ukończona czego nie można powiedzieć o wielu innych modyfikacjach.
Wielu moderów nie jest na tyle dojrzała by przeprowadzić analizę gry oraz coś z tego wyciągnąć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Laguna stoi dość wysoko jak na standardy modyfikacji ponieważ została ukończona

mocne :ok:
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

xendix

Laguna
#53 2011-11-30, 18:20(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 18:22)
demonical jakbyś umiał grać to nie naskakiwałbyś na twórcę a jeżeli nie umiesz to poćwicz bo ten mod jest banalny nawet dla ludzi którzy mają umysł dauna :lol2:
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Xendix, gdybyś miał nieco rozumu to odróżniłbyś konstruktywną krytykę od najeżdżania na twórców.
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
sory że pisze w drugim poście ale monk dał screena jak go pełzacze zabiły to moje pytanie


                                 PO CHUJ SZEDŁEŚ DO LASU NIE MOGŁEŚ GO OMINĄĆ :facepalm:
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#56 2011-11-30, 18:37(Ostatnia zmiana: 2011-11-30, 18:58)
Bo pójście w stronę wody byłoby nielogiczne? Jak nie wiesz gdzie masz iść to idziesz w stronę drzewek czy w stronę bezkresnego morza?

Cytuj
ten mod jest banalny nawet dla ludzi którzy mają umysł dauna :lol2:
Rozumiem że siebie użyłeś do porównania, nawet poziom wypowiedzi na to wskazuje.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

                                 PO CHUJ SZEDŁEŚ DO LASU NIE MOGŁEŚ GO OMINĄĆ :facepalm:
A skąd miał wiedzieć że tam jest niebezpiecznie? Wiesz ile razy ja zginąłem grając pierwszy raz w gothica bo nie wiedziałem że dzik wymaga 20 uderzeń mieczem?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
To nie las, a dżungla. Poza tym, wiadomo - nie chodzić do lasu z potworami, skoro ich widać z daleka - nie podchodzić  :lol:  

Co do tych DWÓCH dróg, to się nie zgodzę. Są trzy drogi - jak mówiłeś, te dwie - morze i dżungla, ale dlaczego nikt nie pójdzie plażą ? Wystarczy zabić dwa wilki tam stojące i przebiec szybko dróżką, jak odwiedzi się obóz Piratów, to nie powinno się mieć problemów z zabiciem wilków. Jak ktoś tego nie potrafi - proszę wejść do wody i ominąć ew. topielce oraz jaszczury na plaży. Kierujemy się cały czas przez plażę. Dochodzimy w końcu do twóch małych wysp, dopływamy do nich i widzimy kolejną wielką. Można by od razu wywnioskować, że jest to wyspa, na której są Tubylcy, więc tam się kierujemy. Jak ktoś nie kapuje - można całą drogę przebyć wodą, ze skalistej wyspy do skalistej wyspy, bo te skaliste wyspy widać. Ale wiem też jedno - ten drugi zwiadowca, którego 'niby' zabił ścierwojad - chyba go tam zaprowadziłeś, bo przetestowałem tego zwiadowcę, i póki on tam stoi i nikt go nie zwodzi - nie atakuje on żadnych ścierwojadów ani nikogo ( raz miałem błąd - że mi Geralt pobiegł do tego zwiadowcy, ale poprawiłem to xD ).
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#59 2011-12-01, 17:37(Ostatnia zmiana: 2011-12-01, 17:37)


Propos tych zwiadowców których miałem ponoć "podlurować". Stworzyłem nową grę, nakradłem broni, dostałem pancerz. Wchodzę do dżungli, wszystkie badziewia stoją gdzieś w oddali i coś skubią. Podszedłem i zabiłem potwory. Zwiadowcy już leżeli. Kolejny zwiadowca znowu padł od trzech krwiopijców zanim kiwnąłem palcem.

Zbalansowane statystyki, chyba tych ścierwojadów... Oprócz tego takie akcje sugerują że zagęszczenie potworów jest cholernie duże i trzeba bardzo uważać żeby się gdzieś nie wpieprzyć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry