Hm... to ciekawi mnie jak xendix to rozszyfrował, skoro nie dawałem mu żadnych wskazówek, to proste - gracz wykonuję kilka początkowych questów, żeby stać się dość silnym, poza tym - są to dobre statystyki jak na początek - 25 siły, 40 HP, 10 zręczności i po 30 % umiejętności walki każdą bronią, żeby sobie poradzić z najrozmaitszymi potworami. Od Kapitana dostajemy zbroję i b. dobrą broń jak na początek, wykonamy misję Geralta - dostajemy 2 jego młoty, z czego jeden dodaję 10 siły, więc po wypiciu dwóch - mamy już 45 siły. Czy to takie trudne ? Przynosząc Geraltowi 8 rogowych muszli lub 8 otwieranych muszli - dostaniemy kolejny jego młot. Tak otrzymamy dość dobre statystyki mogące pokonać topielca/jaszczura. Co do szczurów - pisałem coś, taki system był już zbudowany w zwykłym G2NK - bijesz szczura normalnie - zabijasz mu po 5 % HP, a krytyczny zabija 100 %. Co do xendixa, nie wiem, po co on przechodził to tyle razy, ale poprosiłem go tylko żeby RAZ sprawdził ścieżkę Piratów, skoro już tak bardzo chciał zagrać, więc nie chodzi tu, kur*a, o kilkanaście questów. I znowu - Przeczytaj dokładnie - polne bestie, a polne pełzacze. Naucz też się porządnie grać, jak wyuczyłeś się na Łatwym trudności w zwykłym G2( Gothic nie ma poziomu trudności, lecz przyznaję - G2 miał śmiesznie niski poziom trudności, a G2NK - już ustabilizowało się to do średniego ), więc skoro nie nauczysz się normalnie grać - to nie krytykuj, ja to przeszedłem bez kodów, ustabilizowałem też staty Zwiadowcy, żebyśmy mogli go normalnie pokonać, to - że trafił na Krwiopijców, to niestety jego sprawa, ale jak widać - w tym przypadku Krwiopijce pomagają nam zabić Zwiadowce, skoro wg. ciebie to taki strasznie bardzo duży poziom trudności ...