[G2NK] Laguna 53353 145

O temacie

Autor misiekgrabo

Zaczęty 27.11.2011 roku

Wyświetleń 53353

Odpowiedzi 145

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#20 2011-11-28, 08:19(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 08:21)
Podaj precyzyjnie, dlaczego nie można dołączyć do Piratów, oraz dlaczego nie można wykonać testu zwiadowcy ? Ależ, można - odpowiedz na dwa pierwsze pytania, najpierw zapisując sobie grę, a później popłyń nad wrak statku i zanurkuj, podpłyń do DWÓCH skrzyni w tymże wraku i wróć do Rokkiego.

EDIT: A co do błędu wyżej, może być to błąd z systemem. Przeinstaluj Gothica :/
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy
Podaj precyzyjnie, dlaczego nie można dołączyć do Piratów, oraz dlaczego nie można wykonać testu zwiadowcy ? Ależ, można - odpowiedz na dwa pierwsze pytania, najpierw zapisując sobie grę, a później popłyń nad wrak statku i zanurkuj, podpłyń do DWÓCH skrzyni w tymże wraku i wróć do Rokkiego.

EDIT: A co do błędu wyżej, może być to błąd z systemem. Przeinstaluj Gothica :/

Coś się mocno walnęło w okolicach silnika, stack trace (jest w tym komunikacie link "pokaż szczegóły") byłby bardzo przydatny...
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#22 2011-11-28, 09:51(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 11:14)
Już wiem, dlaczego nie można dołączyć do Piratów ... poprawię to w wersji 1.01, która być może wyjdzie dzisiaj :P

EDIT: Wiem też, o co chodziło w Teście Zwiadowcy.

EDIT2: Powstała wersja v. 1.01b, na razie dostępna w wersji w winrarze ( ale te 'wersje' są dziwne ), później będzie dostępna z instalatorem. MIRROR 3 i 4 odpowiadają za wersję w winrarze.

Linki w pierwszym poście.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Mnie wywalało na wersji z instalatorem, ale sprawdzę zaraz nową wersję.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#24 2011-11-28, 16:18(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 16:19)
I jest wersja v. 1.02b poprawiająca jeden mały błąd - brak klucza do chatki Kapitana w świecie :)  Będę starał się poprawiać kolejne ew. błędy, proszę o granie i testowanie oraz powiadomienie mnie o ew. błędach, chociaż mam mniej czasu, bo tworzę inny mod - spróbuję dodać może jeszcze kilka questów, ale to nie jest obietnica ! :P

PS. Przypominam, powiadamiajcie mnie o innych błędach, DOKŁADNIE I PRECYZYJNIE, bo nie będzie chciało mi się odszyfrowywać postów z błędami ortograficznymi, czy mało precyzyjnych ...

EDIT: A co do błędu z 'wywalaniem', niektórym działa - niektórym nie, może to być wina nowego Windowsa 7 albo też ten błąd jest bardziej sprecyzowany w gothicu, więc polecałbym przeinstalowanie gothica i sprawdzenie tego.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Wonderweiss

Wonderweiss

Użytkownicy
posty27
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gothica przeinstalowałem, moda zresztą też i dalej mnie wywala. Inne mody, począwszy od Mrocznych Tajemnic do Juran'a działają bez zarzutów, więc to raczej nie wina Windowsa. Zauważyłem,że najczęściej wyłącza grę, kiedy szybko poruszę kamerą.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie jest to wina nowych zbroi Tubylców ... kolega przetestował z ZSpy i wywaliło mu pewien błąd. Postaramy się poprawić najlepiej - dzisiaj. Ale to dziwne - jednym działa - jednym nie ...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Mam Windowsa XP i mnie wywala. Cóż, niestety.
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#28 2011-11-28, 17:46(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 18:33)
Niezbyt poważnie podeszliscie do produkcji moda. Dość banalne błędy pod tytułem 'nie da się dołączyć do Piratów' nie powinny nigdy wystąpić w wersji release. Fakt, ze nie przetestowaliście porządnie produkcji raczej nie zachęca potencjalnych graczy...

Co do crashowania się gry na starcie - warto by ktoś, komu się crashuje podał dokładniejsze informacje razem z logami zspy.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#29 2011-11-28, 18:05(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 18:11)
Zobaczy się, mam już pewne Logi ZSpy od 'kogoś' (nieważne kogo) i postarałem się to naprawić, co do Piratów ... jest to także dziwne, wszystko u nich jest dobrze.

EDIT: A dubbing jest w produkcji. Nie wiem co popie*rzyło tych testerów, że mówią mi - wszystko jest okej, i że jest 1 % błędów ... oczywiście - podali mi ten błąd, a ja go poprawiłem.

EDIT2: Oczywiście, sam też jestem testerem, ale takim 'zewnętrznym' sprawdzam tylko pewne szczegóły, typu - uaktywnianie skryptu poprzez trigger oraz działanie zbroi czy coś, ale osobiście testować nie mogę, bo mam wszystkie pliki z moda, i jak coś nie będzie działać, czego nie ma w paczce - to nie sprawdzę tego, bo JA mam wszystko.

EDIT3: Poza tym - współpracownicy popędzali mnie - No, dalej, wydaj to wreszcie. Ja jednak ciągle to opóźniałem, a testerów chętnych nie było, było tylko wielu chętnych dubbingerów, którzy nie mieli G2NK i nie mieli możliwości tego sprawdzać ...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
no i przez testerów to ja musiałem zapierdalać i przechodzić grę 5 razy
 

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#31 2011-11-28, 18:37(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 18:39)
EDIT2: Oczywiście, sam też jestem testerem, ale takim #msg1012596zewnętrznym#msg1012596 sprawdzam tylko pewne szczegóły, typu - uaktywnianie skryptu poprzez trigger oraz działanie zbroi czy coś, ale osobiście testować nie mogę, bo mam wszystkie pliki z moda, i jak coś nie będzie działać, czego nie ma w paczce - to nie sprawdzę tego, bo JA mam wszystko.
To co za problem zainstalować sobie gdzieś czystą wersję i testować normalnie?

Cytat: xendix#msg1012596
no i przez testerów to ja musiałem zapierdalać i przechodzić grę 5 razy
Widać wybraliście złych, nieprzetestowanych wcześniej ludzi. Tylko nie wywlekajcie publicznie konfliktów wewnętrznych, gwóźdź do trumny zarówno moda jak i początek oznak rozpadu całej ekipy.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#32 2011-11-28, 18:52(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 19:10)
Prawdopodobnie poprawiłem błąd z wywalaniem, tak mówi mi tester, którego 'zatrudniłem' dzisiaj. Linki na razie w Mirrorze 3 i 4.

EDIT: Znalazłem także błąd z zadaniem Geralta i go poprawiłem. Niedługo wydam nowszą, bardziej bezbłędną wersję.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
no nareszcie a co z dołączeniem do piratów
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Jedno jest pewne, mod już nie wywala. :)
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy

misiekgrabo

Laguna
#35 2011-11-28, 19:45(Ostatnia zmiana: 2011-11-28, 19:59)
To super, co do Geralta ... już poprawiam, wersja 1.04b za chwilę :P z poprawionym błędem z misją Geraltową :)  Natomiast nie dostałem szczegółów co się dzieję po dołączeniu do Piratów, nie widzę tam żadnych błędów, powinno wszystko działać - gdy Kapitan powie 'Witaj zatem wśród Piratów' powinien być koniec dialogu i następnie - jeszcze raz zagadujemy Kapitana i jest opcja 'Co dalej?' czy coś w tym stylu.

EDIT: I jest już wersja v. 1.04b poprawiająca błąd z misją Geralta - po wykonaniu jego misji Kapitan mówił że nie wykonaliśmy misji Geralta, a przecież to NIEPRAWDA :P
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

gothic1210
  • Gość
Trochę to śmiesznie wygląda, ale fajnie, że się starasz naprawić.  :ok:  Jak wyjdzie 2.0 to sobie ściągnę, bo nie chce mi się g2 instalować.   :D
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
W sumie racja - razem z wersją 2.0 już się tworzy dubbing, wysłałem poszczególnym ludziom i jest dość dobrze, jak już kilka widziałem. Oczywiście - może dodam też kilka nowych questów, zobaczymy ...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Demonical Monk

Demonical Monk

Użytkownicy
posty145
Propsy152
  • Użytkownicy

Demonical Monk

Laguna
#38 2011-11-29, 12:45(Ostatnia zmiana: 2011-11-29, 12:49)
Obecnie nie mam czasu zagrać w moda, anyway wielkość waszej nowej lokacji "laguna" papy z dachu nie zrywa.
Wld_InsertNpc(bau_54326_tubylec,"A66");
Wld_InsertNpc(bau_54327_tubylec,"B_23");
Wld_InsertNpc(bau_54328_tubylec,"B_22");
Wld_InsertNpc(bau_54329_tubylec,"B11");
Wld_InsertNpc(bau_54330_wodz,"B15");
Wld_InsertNpc(pir_54321_pirat,"A51");
Wld_InsertNpc(pir_54322_pirat,"A24");
Wld_InsertNpc(pir_54323_pirat,"A67");
Wld_InsertNpc(pir_54324_pirat,"A25");
Wld_InsertNpc(pir_54325_kapitano,"A48");
To wszystko? Cały ten obóz "tubylców"? Ledwo 7-8 nowych itemów i 10 NPCów, lekki bajzel w skryptach.
AI_Output(self,other,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_03_03"); //O Manu! Tego jest naprawdę... CHOLERA!
AI_Output(self,other,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_03_04"); //Ja myśle że oni mogą tego więcej mieć.
AI_Output(other,self,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_15_05"); //To ty taki chciwy jesteś ?
AI_Output(self,other,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_03_06"); //Nie, jak już pokonamy piratów, to...to wszystko będzie nasze! ... Te skarby ... już są nasze ! Ha, ha!
AI_Output(other,self,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_15_07"); //Oczywiście, podoba ci się ?
AI_Output(self,other,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_03_08"); //Tak. Najlepiej żebyś do nas dołączył, zanmi.
AI_Output(other,self,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_15_09"); //Co to znaczy zanmi ?
AI_Output(self,other,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_03_10"); //To po naszemu - przyjaciel.
AI_Output(other,self,"DIA_Tubylec_54326_HELLO1_15_11"); //Ach tak.
Zasady interpunkcji: przed znakami zapytania i wykrzyknikami nie stawiamy spacji, nie używamy dwóch znaków interpunkcyjnych jednocześnie (wyjątek: kombinacja "?!"). Nieznane frazy jak te wasze "zanmi" powinny być w cudzysłowach. Linia rozmowy tubylców jest za mało wyrazista. Język, jakim posługują się tubylcy powinien mocno iść w klasę robotniczą albo konsekwentnie "ja z mongolia, ja nie czyta, nie pisze". Bezimienny natomiast powinien mieć dialogi przypominające te, z oryginalnej gry. Bohater w modyfikacji buduje niepoprawne składniowo zdania ("To ty taki chciwy jesteś?"). Neologizmy z "tubylcowego" języka są totalnie z dupy, jak już chcecie wprowadzać takie frazy to zdecydowanie powinno być ich więcej i powinny wzorować się na konkretnym języku.

Rozmowa ze zwiadowcą wygląda bardziej jak teleturniej niż jakiś test zaufania. Pamięciówka? Zlituj się! Typowy prymityw siedzi sobie w jaskini przy jakimś ognisku w grupie i otacza się różnymi bożkami, żeby nie obrzucił cię kamieniami wraz z momentem kiedy cię zobaczy musiałbyś mieć przy sobie coś w ich mniemaniu świętego - ten numer zawsze działa. Na widok szponu jakiegoś dużego potwora, którego znają i się potwornie boją analogicznie ogarnąłby ich strach.

Na koniec wisienka: "dziwny prostopadłościanowy kamień". Trójkąty równoboczne w waszym zamyśle tubylcy też umieją rysować? :D

PS. "helloiwpysk" mnie rozłożyło...
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Czy to jest dyskusja o modzie, czy o jego skryptach ? To prawda, zwykle mam taki zwyczaj wstawiania spacji przed zapytajnikami, czy wykrzykniami. Skoro nawet nie grałeś, nie powinieneś też grzebać w skryptach, i źle o tym wnioskować. Ludzie nie powinni też widzieć skryptów, więc ja sobie tylko dla żartów pisałem INSTANCE tychże dialogów. Co do Tubylców, byli oni na tyle cywilizowani, że wykształcili nasz język :D  Mógłbyś otwierać skrypty, by polonizować ( w tym przypadku 'zangielszczyć' ), ale nie - by pokazywać je tutaj, w ukończonych modyfikacjach, by ludzie widzieli jak mod jest zbudowany i co ma w sobie. Gdzie widzisz inną kombinację oprócz '?!' ? Co do prostopadłościanowego kamienia ... pomyłka xD Zapomniałem jak wygląda kamień ogniskujący, i że ma podstawę sześcio- czy tam pięcio- kąta, albo jak napisałeś - trójkąta xD Nie widziałem dawno kamienia ogniskującego, w goticzka się długo nie grało ... mam grzech fana.

Nie powinieneś też wnioskować jaka jest wielkość świata, widząc tylko kilka postaci w Startupie ze skryptów.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry