G2 wartość przedmiotów 6079 8

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 30.10.2011 roku

Wyświetleń 6079

Odpowiedzi 8

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

G2 wartość przedmiotów
2011-10-30, 18:52(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 21:31)
no a wiec , kolejne moje pytanie  :lol:  
moze mi ktos powiedziec jak w ktorym pliku zmienic wartosc sprzedawanych przedmiotw w sklepach
np nasz dobrze nam znany srebrny puchar jest warty 100 sztuk zlota a sprzedajemy go za 15 , a ja chce zrobic ze by bylo tak jak w g1 czyli przedmiot byl sprzedawany 2x mniej od jego normalnej wartosci czyli warty 100 sprzedajemy za 50 :pokerface:  
wiem ze napisalem to troche "nienormalnie" ale prosze o odp. ^^
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
no a wiec , kolejne moje pytanie  :lol:  
moze mi ktos powiedziec jak w ktorym pliku zmienic wartosc sprzedawanych przedmiotw w sklepach
np nasz dobrze nam znany srebrny puchar jest warty 100 sztuk zlota a sprzedajemy go za 15 , a ja chce zrobic ze by bylo tak jak w g1 czyli przedmiot byl sprzedawany 2x mniej od jego normalnej wartosci czyli warty 100 sprzedajemy za 50 :pokerface:  
wiem ze napisalem to troche "nienormalnie" ale prosze o odp. ^^
wydaje mi się ,że mozna to zrobic tylko za pomocą ikarusa. jest to opisane w temacie ikarus, choc nie próbowałem tego w praktyce.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Możesz zrobić podobnie, jak jest w Velayi, ale jest sporo roboty. Najpierw musisz utworzyć przedmioty ze zwiększoną ceną, a później podczas handlu podmienić je za "oryginalne". Po szczegóły odsyłam do skryptów Velayi. Powinny być w materiałach do moddingu Gothica.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

G2 wartość przedmiotów
#3 2011-10-31, 22:25(Ostatnia zmiana: 2011-10-31, 22:28)
Lolwut.
Nie wiem do którego Gothica jest właściwie Velaya bo się nigdy tym modem nie interesowałem, ale jeśli do g2 to z dev teamem zaliczyliście epic faila.
_Work\data\Scripts\Content\_intern\constans.d :
const float TRADE_VALUE_MULTIPLIER = 0.15; // DEFAULT = 0.3 Faktor auf den Wert eines Items, den ein Haendler bezahlt
Zmieniasz sobie na 0.5.

W g1 jest trudniej, ale też do wykonania bez edytowania/podmieniania itemów samych w sobie.

//edit: w sygnie masz napisane że Velaya jest do g2nk. Nie wierzę żeby goście od tego moda byli aż tak mało ogarnięci, to po prostu niemożliwe. Może zależnie od kupca chcieli podmieniać tylko niektóre przedmioty i dlatego nie mogli użyć mojej metody?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Może zależnie od kupca chcieli podmieniać tylko niektóre przedmioty i dlatego nie mogli użyć mojej metody?
Tak. Chodziło o rabat u pewnych kupców. Też się zastanawiałem, czy nie ma jakiejś zmiennej, ale nie mam po prostu czasu szukać takich rzeczy :D

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

G2 wartość przedmiotów
#5 2011-10-31, 23:02(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 11:57)
Nawet jeśli chodziło o rabat u pewnych kupców, to nadal chyba można było zwyczajnie zmieniać tą wartość (to stała, ale w daedalusie stałe są zmienne, niech żyją Piranha Bytes!). Jedynym logicznym wyjaśnieniem stosowania w Velayi tak dziwnej metody byłoby gdyby wartość miały zmieniać tylko niektóre itemy, tylko u niektórych kupców i tylko przy sprzedaży. Jestem tym trochę skołowany :D

[mod=Adanos]Przecież napisałem: tak :D  Zmiana ceny tylko u niektórych kupców, tylko niektóre przedmioty przy sprzedaży.[/mod]
Ok, po prostu nie zauważyłem gdzie pisałeś że chodzi tylko o konkretne itemy.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jestem tym trochę skołowany :D
Zjedz batona to humor Ci i będzie dobrze :ok:

Ja przy okazji grzebania w Constants.d mam pytanie. Za co odpowiadają te dwie linijki?
const int TIME_INFINITE = -1000000 / 1000 ;
const int NPC_VOICE_VARIATION_MAX = 10 ;
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

G2 wartość przedmiotów
#7 2011-11-01, 11:44(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 11:46)
Pierwsza stała jest stosowana kiedy chodzi o nieskończony czas, na przykład przy określaniu jak długo da się pływać (bez nurkowania) (bo można by też dać ograniczony czas, symulujący zmęczenie). Sposób zapisu tej liczby jest jednak wyjątkowo dziwny, na logikę powinno wystarczyć proste -1.
Druga to ilość głosów ambientowych npc (mógłbyś nagrać i dodać nowe, chodzi o okrzyki w stylu "schowaj broń").

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

G2 wartość przedmiotów
#8 2011-11-01, 22:44(Ostatnia zmiana: 2011-11-01, 22:49)
Druga to ilość głosów ambientowych npc (mógłbyś nagrać i dodać nowe, chodzi o okrzyki w stylu "schowaj broń").
Czyli wystarczy, że zamiast 10 wpiszę 11, dodam kilka linii w odpowiednich plikach, nagram jakieś teksty i mam zajebistego moda z tytanowymi tekstami?

EDIT:
A TARGET_TYPE odpowiada za?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry