[G1] Reloaded Mod 92172 296

O temacie

Autor

Zaczęty 8.10.2011 roku

Wyświetleń 92172

Odpowiedzi 296

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6103
Propsy2770
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Podejrzewam, że trzeba zainstalować DX11...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Misiek12

Misiek12

Użytkownicy
posty12
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A wie ktoś jak wyodrębnić tekstury z tego moda, tak żeby przerzucić je do czystej jedynki?
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6103
Propsy2770
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
https://www.youtube.com/watch?v=9SoixbMvzxI


Twórcy już jakiś czas temu się tym pochwalili, ale wiadomo, tylko ja sprawdzam WOG-a xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Halicor

Halicor

Użytkownicy
Jebany nierób co wszystko chce :D
posty369
Propsy53
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jebany nierób co wszystko chce :D
no całkiem całkiem, efekt końcowy 10/10
 
https://www.youtube.com/watch?v=chNkLMMjd2Y

mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy da się bezproblemowo przejść całą grę z tym modem odblokowując kolejne rozdziały, tak jak twórcy napisali w FAQ na stronie projektu? Chciałbym sobie G1 odświeżyć po latach i zastanawiam się, czy pakowanie się w ten mod to dobry pomysł i czy nie będzie żadnych komplikacji, czy lepiej jechać na czystym Gothic'u z samymi texturami Artemiano + Carnage...
 

Fabio

Fabio

White&Red
posty3165
Propsy1916
ProfesjaScenarzysta
  • White&Red
Nowe wrzuty, tym razem Gomez (z tego co mi wiadomo w modzie ma być remaster większej części twarzy na pewno ważniejszych postaci, na bezimienne nie ma co liczyć oraz te mniej istote):













SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty219
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jest kozak dla mnie najlepiej wyglądają detale na klacie zbroi piękna rzecz
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty353
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Zgadzam się z poprzednikiem, futerko też kozak.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odpowiadając sobie na wcześniej postawione pytanie:

Czy da się bezproblemowo przejść całą grę z tym modem odblokowując kolejne rozdziały, tak jak twórcy napisali w FAQ na stronie projektu?

Tak, da się. Mimo iż gra posiada kilka niedociągnięć, jak np. przezroczyste tekstury na orkowym cmentarzysku to jest to wszystko fajnie zrobione i gra się całkiem przyjemnie. Aby przejść być kombinowania trzeba do świątyni śniącego wchodzić używając orkowego zaklęcia teleportacji. Jak się okazuje, później, gdy trzeba iść do świątyni drugi raz nowy zwój z zaklęciem leży w tym samym miejscu co poprzednio. Można jednak nie korzystać z tej "łaskawości" gry, jednak wtedy trzeba troszeczkę pokombinować. Zauważyłem, że save'y zarówno z czystej wersji g1 jak i z moda można bez problemów wczytywać na dowolnej z wersji gier. Toteż można sobie grając w moda zapisać przed kratą blokującą dostęp do świątyni, następnie save przenieść do czystej wersji Gothica, odpalić, otworzyć sobie kratę normalnie przełącznikiem z figurką, zapisać z otwartą kratą i ten save z powrotem przenieść do katalogu moda. Po wczytaniu można normalnie grać dalej. Mod fajnie zrobiony i fajnie było sobie odświeżyć Gothica po prawie 15 latach :)
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1624
Propsy1818
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Hey, @mathey , możesz lepiej opisać ten problem ? Opcjonalnie dodać screen ? Postaramy się naprawić te problemy jak najszybciej.
 


mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

mathey

[G1] Reloaded Mod
#290 2019-06-10, 15:51(Ostatnia zmiana: 2019-06-10, 16:23)
@Mark56, jasne jeśli tylko mogę pomóc to chciałbym to zrobić jak najlepiej. Bałem się, czy mam jeszcze save z tą sytuacją ale jak się okazało specjalnie zrobiłem wtedy na to osobny save. I tutaj muszę przeprosić, ale to jednak wygląda na jakiś problem u mnie (konfiguracja?) No bo dziś po wczytaniu tego save wszystko wygląda ok :o. Wtedy założyłem, że to muszą być jeszcze nieukończone prace nad modem. Widać to na miniaturce save'a:


Ale mam też drugi save tuż przed wejściem do świątyni śniącego i gdy się go wczyta i od razu do tej świątyni wejdzie, to takie tekstury potrafią się pojawić i tutaj. Wygląda to tak, że niektóre ściany są półprzezroczyste i zachowują się jak woda, tj. wyglądają tak jakby falowały. Wygląda na to, że problem potrafi się pojawić przy zmianie lokacji. Zrobiłem screeny:









Konfig gry: na czysty Gothic 1.08k ze Steama wrzucone tekstury Artemiano+Carnage, dx11 v X17.5.3, później zainstalowany mod Reloaded I na koniec dorzucone ReShade SweetFX 0.17.1.814 znane tutaj jako "V3 normal"

Konfig dx11:


Plus w konfigu gry podbite wielkości pamięci dla tekstur (mogę wrzucić też konfigi), po drodze być może był jeszcze jakiś fullscreen fix.

Konfig PC: Phenom II X4 945, 8GB, HD5850 1GB, Windows 7 x64.

Wrzucam też wspomniane save'y, pierwszy z orkowego cmentarzyska (gdzie dziś problem jak się okazało nie wystąpił) i drugi przed ostatecznym wejściem do świątyni śniącego, gdzie problem pojawia się zawsze po wejściu od razu do świątyni, chyba że pójdę najpierw gdzieś Bezim przespać się do rana, po czym pójdę znów do świątyni to wszystko jest ok. Być może jest to związane z podającym deszczem? Bo zauważyłem, że na tym drugim save zaraz po wejściu do świątyni pada deszcz.


https://megawrzuta.pl/download/6fd258d046829bb6f686c072137a4cb3.html
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1624
Propsy1818
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Dziękuję. :) Postaramy się naprawić do następnej release demo. :)
 


Drops99full

Drops99full

Użytkownicy
posty8
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy to w czymś pomoże, ale miałem dokładnie ten sam błąd w returningu 2.0. Nie występował on zawsze, i tak naprawdę nie udało mi się ustalić przyczyny, działo się to mega losowo. Głównie kojarzę go z miasta orków, kopalni pomiędzy khorinis i górniczą doliną, i z tej jaskini koło wieży xardasa w GD. Więc problem pojawia się ewidentnie przy lokacjach zamkniętych tak samo jak na załączonych tu sreenach.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty3634
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Ten błąd wywołuje DirectX 11. Od dość dawna zresztą, no i do tej pory w żadnej nowej wersji autorowi nie udało się tego naprawić.
 
O DISCORDIA

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6201
Propsy2448
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ten problem z przezroczystymi texturami nie jest problemem Reloaded Moda tylko właśnie DX11. Bardzo często dzieje się tak przy przejściach między światami, problem można rozwiązać po prostu zapisując, wychodząc z gry i wczytując, ale gdy wyjdziemy textury znów sie pieprzą.


EDIT: @Jao mnie uprzedził.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

mathey

mathey

Użytkownicy
posty9
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki kolegom wyżej za ukierunkowanie sprawy. Jak napisałem wcześniej wydało mi się dziwne, że tym razem było ok, z kolei w innej lokacji już znowu ten problem więc przeprosiłem za określenie "że mod ma niedociągniecia" i zacząłem podejrzewać, że to być może po mojej stronie coś nie gra ale jak najbardziej sam DX może także być tu winien. To nie jest wina moda Reloaded. Co ciekawe, na G2 nigdy takich problemów nie miałem mimo iż konfiguracja niemal identyczna i 2-3x więcej godzin przehulane. No ale w G2 z drugiej strony nie ma małych i zamkniętych lokacji, no może za wyjątkiem Świątyni Adanosa ale to i tak jest z tego co pamiętam część całej mapy z Jarkendarem a nie osobna lokacja. No może Dwór Irdorath jest też stosunkowo mały, ale i tak nie jest to w pełni zamknięta lokacja.
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty303
Propsy84
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z tego, co wiem, to mod ten jest nieprzystosowany do grania z DX11, ze względu na to, iż używa fixów, które zawarte są w pliku ddraw.dll, który nie należy do tego z DX11 i służy do naprawy pewnych błędów i usunięcia pewnych limitów.
 
while(false) do();


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry