@Mark56, jasne jeśli tylko mogę pomóc to chciałbym to zrobić jak najlepiej. Bałem się, czy mam jeszcze save z tą sytuacją ale jak się okazało specjalnie zrobiłem wtedy na to osobny save. I tutaj muszę przeprosić, ale to jednak wygląda na jakiś problem u mnie (konfiguracja?) No bo dziś po wczytaniu tego save wszystko wygląda ok :o. Wtedy założyłem, że to muszą być jeszcze nieukończone prace nad modem. Widać to na miniaturce save'a:
Ale mam też drugi save tuż przed wejściem do świątyni śniącego i gdy się go wczyta i od razu do tej świątyni wejdzie, to takie tekstury potrafią się pojawić i tutaj. Wygląda to tak, że niektóre ściany są półprzezroczyste i zachowują się jak woda, tj. wyglądają tak jakby falowały. Wygląda na to, że problem potrafi się pojawić przy zmianie lokacji. Zrobiłem screeny:
Konfig gry: na czysty Gothic 1.08k ze Steama wrzucone tekstury Artemiano+Carnage, dx11 v X17.5.3, później zainstalowany mod Reloaded I na koniec dorzucone ReShade SweetFX 0.17.1.814 znane tutaj jako "V3 normal"
Konfig dx11:
Plus w konfigu gry podbite wielkości pamięci dla tekstur (mogę wrzucić też konfigi), po drodze być może był jeszcze jakiś fullscreen fix.
Konfig PC: Phenom II X4 945, 8GB, HD5850 1GB, Windows 7 x64.
Wrzucam też wspomniane save'y, pierwszy z orkowego cmentarzyska (gdzie dziś problem jak się okazało nie wystąpił) i drugi przed ostatecznym wejściem do świątyni śniącego, gdzie problem pojawia się zawsze po wejściu od razu do świątyni, chyba że pójdę najpierw gdzieś Bezim przespać się do rana, po czym pójdę znów do świątyni to wszystko jest ok. Być może jest to związane z podającym deszczem? Bo zauważyłem, że na tym drugim save zaraz po wejściu do świątyni pada deszcz.
https://megawrzuta.pl/download/6fd258d046829bb6f686c072137a4cb3.html