Propozycje 86703 203

Ankieta

Według Ciebie broń, którą można założyć od danego lv to dobry czy zły pomysł?

Dobry :)
19 (42.2%)
Zły ;(
26 (57.8%)

Głosów w sumie: 42

Głosowanie skończone: 2014-08-06, 15:35

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 18.08.2011 roku

Wyświetleń 86703

Odpowiedzi 203

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To jest przecież...
Preczytaj dokładnie, że 0,1 = 10%

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Wszystko byłoby pięknie, ale ignorowanie pancerza to nie to samo co zadawanie większych obrażeń. Chodzi o to aby obrażenia nie były bezpośrednio zwiększane a przebicie pancerza miało by tylko plusy przy walce z silnie opancerzonym przeciwnikiem. Np. gdy walczy się z przeciwnikiem który posiada 0 pancerza to przebicie byłoby bezużyteczne. Najeżało by zrobić to tak aby np. przy broni z 30% przebiciem i wrogiem 100pkt pancerza, obrażenia były uwzględniane tak jakby posiadał on nie 100 a 70pkt pancerza.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Propozycje
#122 2014-09-07, 21:34(Ostatnia zmiana: 2014-09-07, 23:34)
Ale zadawane obrażenia są te same i to się liczy!
Ewentualnie można zabrać mu obrone, a po uderzeniu przyznać mu ją spowrotem.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
I to by był chyba lepszy sposób
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ale ma się to dziać przed uderzeniem, więc jak miałoby to wyglądać?
Po uderzeniu przyznać mu spowrotem to łatwizna, gorzej przed.
Aivar + FrameFunction ?

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Hmm...:huh: mówicie że łatwiej odjąć pancerz po ciosie? To może zamiast tego zróbcie broń która w dosłowny sposób niszczy pancerz wroga po każdym uderzeniu, sęk w tym aby niszczył się on tylko do pewnego poziomu zależnego od naszej broni, a po jakimś czasie wracał do pierwotnych parametrów.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pomyślał ktoś że cios musi zostać wyprowadzony? :| 
ZS_ATTACK pomoże w ogarnięciu usuwania pancerza. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Propozycje
#127 2014-09-09, 14:22(Ostatnia zmiana: 2014-09-09, 20:21)
Cytuj
Pomyślał ktoś że cios musi zostać wyprowadzony?
Tak :pokerface:, ale IMO B_AssessDamage byłby lepszy, jeśli chodzi o usuwanie.
Nie jestem pewny, ale pancerz ma być wyniszczany stopniowo, więc trudne to nie jest.
Edit:
Cytuj
Ale nie może też być zniszczony całkowicie, bo było za łatwo
No wiadomo.
Pytanie: czy dalej ja mam to zrobić, czy dasz se rade kaczka?

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ale nie może też być zniszczony całkowicie, bo było za łatwo
 

Pawlik2001

Pawlik2001

Użytkownicy
posty45
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Widzę, że Kaczka i Kurczak działają porządnie. :D
 
Zabijcie mnie.
A może i nie?

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Pytanie: czy dalej ja mam to zrobić, czy dasz se rade kaczka?
Zróbmy w ten sposób waść panie. Jeżeli już chcesz zacząć/zacząłeś, to i skończ. Dogadasz się z resztą rejvenków na boku.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Z racji tego, że stara ankieta nie dobiegła jeszcze do końca, piszę to w poscie, który po upływie obecnej ankiety zostanie zamieniony w nową.
Czy passowałoby wam coś w stylu współczynnika oddania/oddawania czci jakiemuś bogu?
Dokładniej mówiąc chodzi mniej więcej o to, że żeby wykonać kilka ważniejszych zadań np dla magow, potrzebne by było X% oddania jakiemus danemu bogu. Takie oddanie możnaby zdobyć modląc się w danym chramie odpowiedniego boga, jednak modląc się np. do Innosa, spadała by wiara w Adanosa i Beliara. Modląc się do każdego z bogów, otwierać by się mogły różne misję/umiejętności czy coś.
Gut idea czy niewypał?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mi sie podoba, moze byc
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czyli jak ktoś będzie miał u każdego 1/3 poparcia, to gildia będzie się zamieniała na boską dziwkę?

Niewypał. Najpierw ktoś sobie wbije np. czary dla nekrofili, a potem nagle zacznie expić Innosa.
Lepszym rozwiązaniem jest po prostu zrobienie, ze po przekroczeniu jakiegoś progu respektu u magów ognia, blokuje dalszą ścieżkę dla czarnych magów. A przy końcach każdej z tych dwóch ścieżek można by podjąć decyzję, czy zgłębiamy najpotężniejsze czary tego boga, czy przerzucamy się na boga równowagi.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czyli jak ktoś będzie miał u każdego 1/3 poparcia, to gildia będzie się zamieniała na boską dziwkę?

Niewypał. Najpierw ktoś sobie wbije np. czary dla nekrofili, a potem nagle zacznie expić Innosa.
Lepszym rozwiązaniem jest po prostu zrobienie, ze po przekroczeniu jakiegoś progu respektu u magów ognia, blokuje dalszą ścieżkę dla czarnych magów. A przy końcach każdej z tych dwóch ścieżek można by podjąć decyzję, czy zgłębiamy najpotężniejsze czary tego boga, czy przerzucamy się na boga równowagi.

W g3 też tak było że można było zdobyć rożne czary każdego z bogów.
Pomysł kaczki jest dobry, jeśli nie zdobywałoby się czarów takim sposobem. Przypuśćmy że mamy jakąś misję od czarnych magów którzy wyznają beliara. Aby przekonać ich musielibyśmy pomodlić się przy posągu beliara, aby dowieść że chcemy dla beliara pracować. Wtedy to ma sens  :ok:
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przypuśćmy że mamy jakąś misję od czarnych magów którzy wyznają beliara. Aby przekonać ich musielibyśmy pomodlić się przy posągu beliara, aby dowieść że chcemy dla beliara pracować. Wtedy to ma sens  :ok:

I zakładam, że tak samo można zrobić u każdej grupy wyznaniowej? Najlepiej wszystkich oblecieć za jednym zamachem.  :ok:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przypuśćmy że mamy jakąś misję od czarnych magów którzy wyznają beliara. Aby przekonać ich musielibyśmy pomodlić się przy posągu beliara, aby dowieść że chcemy dla beliara pracować. Wtedy to ma sens  :ok:

I zakładam, że tak samo można zrobić u każdej grupy wyznaniowej? Najlepiej wszystkich oblecieć za jednym zamachem.  :ok:

Grałeś choć raz w g3 + konsekwencje?  :pokerface:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gothic 3 luj, slaby w chuj.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ja mam pewien pomysł - zróbcie trzy niezależne od gildii i fabuły ścieżki: Beliar, Adanos, Innos. Proponuję zrobić aby za którymś razem podczas modlitwy do danego posągu boga, nieoczekiwanie tenże bóg przemawia do bohatera i chce zawrzeć pakt, gracz ma możliwość zdecydować czy się zgadza czy nie, w przypadku zgody pozostałe ścieżki i możliwość modlitwy przy posągach innych bogów są niemożliwe. Bohater otrzymuję misje w której musi coś zrobić i za wykonanie otrzymuje jakieś korzyści(itemy, pkt nauki, może być cokolwiek) 
 

gothic1210
  • Gość
Kaczka, sądziłem, że trzon rozgrywki macie już dawno ustalony. Jak to w końcu jest? 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry