Ponieważ przed chwilą udostępniłem kilka nowych rzeczy dla Kaczki, Kaczuś postanowił bym napisał tego posta tłumacząc co zrobiłem oraz pokazać jak niektóre rzeczy wyglądają.
No to może zacznę od takiej drobnostki, nowe modele szkieletów. Jak wszystkim dobrze wiadomo Kaczka wprowadził motyw z G3 (Gotha) do Dziedzictwa, wielu ludzi zginęło tak jak stali w swoich zbrojach i powstali z martwych więc gdzie podziały się pancerze? No i właśnie to dzielny Sawik naprawił wsadził szkielety w pancerze :-) początkowo było to zrobione tylko i wyłączenie po to by urozmaicić modele szkieletów które były już w G2. Nie jestem pewien czy Kaczka użyje wszystkich modeli jakie mu przed chwilą przesłałem ale do wyboru ma z tego:





+ kilku których screenó niestety nie posiadam, oraz w każdej chwili może mnie poprosić o dorobienie paru nowych ;)
Rzecz jasna tekstury są oryginalne z gry ponieważ nie jestem grafikiem 2D, podejrzewam że Kaczka zleci komuś w teamie poprawienie tekstur by lepiej pasowały do tych modeli.
Szkielety te nie tylko będą się różniły modelami lecz równiez rodzajem broni oraz typem walki dystanowym, w zwarciu lub magia.
Teraz może coś większego :-) Tutaj zacznę od screenów by nie było że ściemniam


Zarówno tarcze jak i duale są zrobione w sposób dzięki któremu możemy wybrać dowolne dwa miecze, oraz założona tarcza nie jest zrobiona PFX'em lecz jest zakładana podobnie jak miecz czy też łuk/kusza, oczywiście tarcza
nie blokuje slotu kuszy/łuku. Model tarczy nie będzie użyty w modyfikacji jest to model z targowiska którego używałem do testów btw dziękuję za upload.
System wytrzymałości, pasek wytrzymałości + sprint - Tutaj niestety brak screena, ale mam nadzieję że niedługo znajdę czas by pokazać to na filmie. Wytrzymałość jest zabierana przez atakowanie, blokowanie, skakanie oraz sprint. Sprint odbywa się poprzez przytrzymanie klawisza shift.
Skrzynie - Oprócz typowego już ustawienia nazw NPC względem ich nastawienia do nas, kolor wyświetlanego napisu nad podświetlonym mobem będzie zmieniany również jeżeli skrzynia jest zamknięta (czerwony), otwarta ale pełna (pomarańczowy) lub też pusta (biały). Co więcej skrzynie będziemy mogli otwierać nie tylko wytrychami bądź odpowiednimi kluczami lecz również czarem otwierania zamków.
Oraz parę drobiazgów typu - Część życia doładowuje się po pobiciu przez nas NPC, w czasie gdy jest on nieprzytomny, nauka punktów życia, many oraz wytrzymałości w chramach, czy rozszerzone górnictwo.
Na tym kończę zanudzanie i zapraszam do komentowania