Pomocy 3798 9

O temacie

Autor Dragomir

Zaczęty 19.12.2010 roku

Wyświetleń 3798

Odpowiedzi 9

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Witam
Otóż mam pewien problem
Gdy chce wczytać mesh domku wyskakuje mi komunikat:
World loaded but uncompiled
Compile to viev and manipulate the world
mimo iż świat mam skompilowany oraz mam włączony tryb edycji a plik jest w 3ds....
Bardzo prosze o pomoc
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C

Dragomir

Pomocy
#1 2010-12-19, 19:50(Ostatnia zmiana: 2010-12-19, 19:55)
Mniej więcej już wiem o co chodzi jednak mam następny problem
D:zFile3d()
:Mesh has polys without material


Jak oddzielić texture od modelu ?
bo wydaje mi się że o to chodzi
 

damdan

damdan

Labirynt
posty176
Propsy43
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
twój model ma teksturę ? Czy twój model ma GOTHICOWĄ teksturę ?
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
jak otwierałem go wingsem i milkshape nie miał textury ani nic wygrzebałem go gdzieś na wogu
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
A nie mówiłem że się trzeba angielskiego uczyć!

Weź go pokryj byle jaką teksturą jak nie ma i załatwione.

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Oki dzięki pomógł mi damdan jednak mam kolejny problem a raczej pytanie
jak teksturować w spacerze?
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy
Są do tego poradniki na youtube.
Tutaj masz jeden:
https://www.youtube.com/watch?v=9m_sVkCUrtI
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Oki wielkie dzięki aha mam pytanie czy można zaznaczyć cały model na 1 raz tzn nie wiem użycie czegoś czy jak zamiast w spacerze latać z celniczkiem i klikać?
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C

Dragomir

Pomocy
#8 2010-12-20, 23:15(Ostatnia zmiana: 2010-12-21, 20:46)
Sorki że pisze drugi  raz ale mam jeszcze jedno pytanie ;p  ale jak "importować"inne textury do spacera?

[mod=Aztek]Warn za doubleposty i ostrzeżenie słowne za nazwę tematu. Staraj się w temacie wyjaśnić o co chodzi, zresztą... przeczytaj regulamin

Nie scalam postów, niech zostaną jako ew. dowód[/mod]
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy

luszczak

Pomocy
#9 2010-12-21, 18:19(Ostatnia zmiana: 2010-12-21, 18:52)
Cytat: -Dragomir- link=topic=12445.msg124815#msg124815#msg124815#msg124815 date=1292882226
Oki wielkie dzięki aha mam pytanie czy można zaznaczyć cały model na 1 raz tzn nie wiem użycie czegoś czy jak zamiast w spacerze latać z celniczkiem i klikać?

Chodzi ci chyba o oteksturowanie całego modelu za jednym razem. Aktualnie nie mam zainstalowanego Gothica więc pisze z pamięci (mogłem pomylić nazwy okienek) :
Gdy otwierasz w spacerze model 3d w okienku "Material" jest lista wszystkich tekstur. W zakładce "trash" są tekstury odpowiadające twojemu światu (zazwyczaj jest to pikselowaty obrazek skał). W zakładce "NewWorld" szukasz sobie przykładowo  trawy :lol:  , klikasz na jej obrazek i w tym momencie w tym samym okienku którym ustawia się opcje vobom, chyba "Object",  szukasz linijki "texture:". Kopiujesz jej nazwe  i wklejasz w to samo miejsce teksturom z zakładki "trash". To tyle. Dodam jeszcze że, w zakładce "object" jest więcej ciekawych opcji np. możliwość ustawinia  -emitowania światła- przez daną część modelu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry