skala świata. 2555 1

O temacie

Autor thorn

Zaczęty 6.12.2010 roku

Wyświetleń 2555

Odpowiedzi 1

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
witam. mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak dobrze wymierzyć świat w wings3d? chce zrobić np zena wielkości hmm... małego pola. jak to wymierzyć? i jak zamienić plik 3ds na zen ? :D  i jeszcze jedno jak się teksturuje świat swoimi teksturami to jak się robi pake z modem trzeba je jakoś tam dodać czy tekstury żywcem wrzucone do _work>tekstures będą w tekstures.vdfs? z góry dzięx :D
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jeśli chodzi o skalowanie, ja zwykle importuję sobie 3ds wieży Xardasa i staram się dopasować rozmiar tego co akurat zrobiłem.
Kiedy już oteksturujesz i zapiszesz jako 3ds, otwierasz Spacer, kompilujesz świat i światło, dodajesz startpoint i dopiero wtedy zapisujesz jako .zen. Tekstury musisz wrzucić do work/data/textures, to jakby dyskowy odpowiednik "spakowanego" vdf. Gra najpierw czyta vdf, ale jak czegoś w nim nie znajdzie to zagląda do odpowiadającego mu folderu na dysku (chyba że zaznaczysz specjalną opcję w starterze to na odwrót). Paczka z modem będzie ci potrzebna dopiero na etapie dystrybucji gotowego.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry