The Elders Scrolls V 113776 309

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 23.11.2010 roku

Wyświetleń 113776

Odpowiedzi 309

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mentalność bab
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Holy crap, nie wiedziałem, że gra nastawiona na RPG służy do bawienia się w simsy  :lol2:
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

The Elders Scrolls V
#42 2011-01-08, 21:01(Ostatnia zmiana: 2011-01-08, 21:05)
Mnóstwo mniej lubi więcej ciekawych informacji :ok:
Cytuj
W punktach - co wiemy już o The Elder Scrolls V: Skyrim:

    * do wyboru będziemy mieli jedną z 10 ras
    * w grze pojawi się całkowicie nowy system rozwoju postaci, na początku gry nie będziemy wybierać jej klasy, a każda rozwijana umiejętność, będzie wpływała na ogólny poziom doświadczenia bohatera
    * przy wchodzeniu na kolejny poziom zawsze zwiększa się poziom zdrowia bohatera, a dodatkowo - do wyboru jeden z trzech kolejnych atrybutów - ponownie zdrowie, magicka (czyli umiejętności magiczne) lub stamina/wytrzymałość.
    * każdy poziom doświadczenia przynosi graczom również nowe perki (jak w serii Fallout)
    * do Fallouta 3 podobny jest również system skalowania przeciwników - co zwiastuje bardziej sensowne podejście, niż zabójcze szczury z Obliviona
    * pojawi się pięć szkół magii - Destruction, Alteration, Conjuration, Restoration, Illusion
    * maksymalny poziom doświadczenia to teraz 50 (a nie ok. 25 jak w Oblivionie)
    * w grze pojawi się 18 różnych umiejętności (o 3 mniej niż w Oblivionie, o 9 mniej niż w Morrowindzie)
    * system umiejętności skonstruowany będzie tak, by wspierać zarówno graczy, którzy będą chcieli specjalizować się w konkretnej dziedzinie (np. złodziejstwie), jak i takich, którym będzie zależało na posiadaniu ogólnych umiejętności
    * akcja gry toczyć się będzie 200 lat po Oblivionie, w regionie Skyrim, na północ od stolicy imperium
    * bohaterem gry będzie łowca smoków - w grze bestii tych będzie sporo, a głównym celem ma być pokonanie smoczego boga
    * ponieważ gra dzieje się w północnych regionach, sporo będzie w niej elementów inspirowanych skandynawskimi legendami, a także potwory kojarzone z zimą i górami, np. wilko-yeti. Artykuł wspomina takich przeciwników, jak: zombie, szkielety, giganty, lodowe zmory, potężne pająki, smoki, wilki, mamuty, tygrysy szablozębne.
    * walka ma być bardziej dynamiczna, a jednocześnie bardziej taktyczna. Każdej z dłoni bohatera będzie można przypisać pewną "funkcję" - i np. mieć natychmiastowy dostęp do dwóch różnych czarów, określonego czaru i broni, broni i tarczy, lub dwóch różnych broni. Twórcy stawiają bardzo duży nacisk na ten element, obiecują, że walka będzie dużo lepsza i mniej losowa, niż w Oblivionie
    * w świecie gry pojawi się 5 ogromnych miast, oraz mnóstwo lokacji poza nimi
    * konstrukcja questów, jakie pojawią się w grze będzie bardziej dynamiczna, co oznacza, że poszczególne ich elementy będą zmieniać się w zależności od kierowanej przez gracza postaci. W niektórych przypadkach zmieni się nawet umiejscowienie poszczególnych questów - np. poszukiwana ofiara porwania zostanie umieszczona w jaskiniach, których jeszcze NIE zwiedziliśmy. Gdy zabijemy np. właściciela sklepu, który miał dać nam questa, pojawi się jego siostra, która przejmie sklep w ramach spadku, da nam questa, ale będzie z nami rozmawiać zupełnie inaczej
    * "dynamiczność" dotyczy również innych wydarzeń w świecie gry - np. gdy upuścimy broń na ulicy, może to wywołać bójkę przechodniów o to, który z nich ją podniesie - albo jakiś dzieciak może ją podnieść i zwrócić nam oręż
    * będzie można wyzwać dowolnego mieszkańca świata gry na pojedynek
    * dynamiczna będzie również kamera w rozmowach, cały czas "pracując", by jak najlepiej pokazać rozmówców. Gdy zaczniemy rozmowę z kimś, kto wykonuje jakąś czynność, będzie on prowadził konwersacje, robiąc ją dalej (np. układając coś na półkach)
    * pojawi się opcja szybkiej podróży we wskazane miejsce
    * pojawi się opcja sprintu
Jak widać, parę kroków wstecz, parę do przodu :ok:

Aha, jeszcze taki screen:
 

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Czytałem to jakieś 10 minut temu na polygami ; p
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • online
  • Niewielki Mistrz Gothica
Dla tej gry zmodernizuje sprzęt.
 

sauron
  • Gość
Cytat: Cichociemny link=topic=12028.msg126536#msg126536#msg126536#msg126536 date=1293636542
Wbija zabójca do karczmy, upatruje ofiarę a potem napierdala sztyletem na oślep.

jakbym widział wszystkie inne gry, na czele z assassins creed. logiki za cholere brak.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
* "dynamiczność" dotyczy również innych wydarzeń w świecie gry - np. gdy upuścimy broń na ulicy, może to wywołać bójkę przechodniów o to, który z nich ją podniesie - albo jakiś dzieciak może ją podnieść i zwrócić nam oręż

Mam nadzieje, że jest to podyktowane należytą dynamiką świata. Dosyć mam już tych sflaczałych gier jak gothic, gdzie wszyscy stoją jak kołki, nikt się nie przemieszcza ani nie robi nic istotnego poza kilkoma npc na krzyż, co też jest oparte o działanie ścisłego skryptu. Assasyn wytoczył w tej dziedzinie takie standardy, że żenadą jest robienie tego inaczej już nie wspominając o całkowitym uwstecznianiu się do sytuacji z przed kilkunastu lat w grach.
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

The Elders Scrolls V
#48 2011-01-10, 00:16(Ostatnia zmiana: 2011-01-10, 00:17)
Cytuj
* "dynamiczność" dotyczy również innych wydarzeń w świecie gry - np. gdy upuścimy broń na ulicy, może to wywołać bójkę przechodniów o to, który z nich ją podniesie - albo jakiś dzieciak może ją podnieść i zwrócić nam oręż
No nareszcie! <3 W Morrowind i Oblivion nie było ani jednego bachora i to mnie wkurwiało(jak zresztą w większości RPG'ach).
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

The Elders Scrolls V
#49 2011-01-10, 06:23(Ostatnia zmiana: 2011-01-10, 12:34)
Cytuj
(jak zresztą w większości RPG'ach)
Wszędzie poza Fable i Falloutem? :lol2:

Ja tam z tego wszystkiego wyciągnąłem tylko tyle, że będzie można sprintem spier... uciekać przed smokami :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

The Elders Scrolls V
#50 2011-01-10, 14:04(Ostatnia zmiana: 2011-01-10, 14:04)
W Wiedźminie jeszcze były, ale tylko ludzkie. :lol:  Mi się podoba umiejscowienie zadań zależnie od tego w ilu się już było. I wygląda na to, że level scalling będzie jakiś bardziej sensowny. Jeśli to wszystko im się uda to wielki props dla nich.

Z kolei szkoda mi braku wyboru klas. Było to od samego początku serii i szkoda, że to wywalają, choć w przypadku Obliviona były i tak gówno potrzebne. :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

The Elders Scrolls V
#51 2011-01-18, 18:35(Ostatnia zmiana: 2011-01-18, 18:37)
Nowe info o Skyrim :lol:

Cytuj
Dziennikarze internetowego wydania Game Informera opublikowali pierwszy online'owy screenshot z wielce oczekiwanego The Elder Scrolls V: Skyrim. Ważniejszą informacją były jednak rozmaite szczegóły silnika Creation Engine, który, jak powszechnie wiadomo, został stworzony specjalnie z myślą o piątej odsłonie "Zwojów Starszych".

Zrzut ekranu możecie zobaczyć wyżej. Fajny, co?

Ponieważ Skyrim to kraina położona na północy, nie zabraknie wielu zapierających dech w piersiach widoków. Odwiedzimy górskie szczyty, będziemy podziwiać wodospady i wędrować po skutej lodem tundrze.

Cytuj
Ważną i trudną rzeczą było dla nas odwzorowanie wielu rzeczy [widzianych] z daleka, więc osiągnęliśmy naprawdę dopracowany poziom szczegółów - jeszcze lepiej niż w przeszłości udało nam się odzwierciedlić, jak różne rzeczy stają się widoczne wraz ze zbliżaniem się do kamery.

Twórcy włożyli naprawdę dużo pracy, by przyroda stała się możliwie realistyczna. Silnik pozwala na budowę dowolnie wyglądających drzew, które efektownie zachowują się w różnych warunkach pogodowych (nawet waga konarów ma znaczenie podczas wiatru). W wypadku śnieżyc (których w Skyrim nie zabraknie) odpowiednio potraktowano różne obiekty, tak by śnieg osiadał tam, gdzie rzeczywiście zalega, czyli np. na głazach czy dachach domów.

Już w Oblivionie AI postaci niezależnych robiło wrażenie - podczas testów nawet twórcy mieli ponoć problemy, kiedy ważne dla fabuły postacie znikały, bo musiały zjeść śniadanie. W Skyrim miasta i wszelkie osady ożyją jeszcze bardziej namacalnie. NPC nie będą już bezproduktywnie kręcić się po mieście, kiedy powinni być w pracy. Każdy mieszkaniec świata gry ma swoje obowiązki i zwyczaje i to my musimy się do nich dostosować np. idąc do kopalni czy karczmy, by porozmawiać z odpowiednimi osobami. Poza tym istotny wpływ będą miały relacje, jakie wiążą gracza z poszczególnymi postaciami. Jeśli ktoś nas lubi, nie obrazi się jeśli przenocujemy w jego domu lub posilimy się leżącym na stole jabłkiem. Po wyciągnięciu broni lub zrobieniu bałaganu w pokoju prędzej spotkamy się z reakcją w stylu "Ale panie, co pan", niż zostaniemy zaatakowani.

Podczas dialogów nie będą następować znane z innych gier Bethesdy zbliżenia na twarz rozmówcy. Barman będzie z nami rozmawiał w trakcie czyszczenia kufli, a drwal w czasie pogadanki wciąż będzie zajęty obowiązkami wycinki, ewentualnie łypiąc na nas okazyjnie. Realizm wszelkich animacji ruchów zapewni silnik Havok Behavior, dzięki któremu nienaturalnych, mechanicznych ruchów ma być niewiele bądź w ogóle. Mowa choćby o przejściu chód/bieg, które nie będzie następować skokowo.

W Skyrim pojawią się też misje oparte na osobowości gracza, miejsca w którym się znajduje czy choćby osobach, z którymi rozmawiał. Nie zabraknie również wydarzeń losowych, zarówno w miastach jak i poza nimi. Nie zdziwcie się, kiedy podczas podróży podbiegnie do was zrozpaczony kapłan, któremu jakaś maszkara wciągnęła uczniów do swej jamy.

Aj, jest na co czekać!

Premiera The Elder Scrolls V: Skyrim 11 listopada.


Ps. fanów burz piaskowych w morrowinidzie (są tacy?) ucieszy wieść o śnieżycach :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Ps. fanów burz piaskowych w morrowinidzie (są tacy?) ucieszy wieść o śnieżycach :lol2:  
Tylko nie to! :lol2:

Diegomir

Diegomir

Użytkownicy
Gnój
posty196
Propsy255
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Gnój
11 listopada bede zapierdalal na studiach

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeszcze dzisiaj podniecałem się tym screenem na gg Rysy(tzn nie wiem jak on, bo tylko głupkowato przytakiwał dopóki nie wysłałem mu obrazka z "prawdziwymi" kobietami :lol:  ). Wszystko cudownie, tylko te wodospady imo wyglądają chujowo. No, ale jeszcze mają czas, więc mam nadzieję, że coś z nimi zrobią. :ok:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
burze to była męka. swoją drogą - O TAK O, HAVOOOOK
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

The Elders Scrolls V
#56 2011-01-25, 21:22(Ostatnia zmiana: 2011-01-25, 21:30)
Nowe info, tym razem parę słów o systemie walki:
Cytuj
Nowy silnik Creation Engine otworzył przed ekipą Bethesdy wiele możliwości w dziedzinie poprawiania wszystkich aspektów, w których nie domagały poprzednie The Elder Scrolls. Szef projektu Todd Howard powiedział redaktorom Game Informera (którzy mają ostatnio za dużo szczęścia), co twórcy zamierzają zmienić w systemie walki.

Po pierwsze - od zmian nie ucieknie walka wręcz. Możecie zapomnieć o bezmózgim klikaniu lewego przycisku. W Skyrim "solówy" będą dużo trudniejsze. Machanie pięściami na oślep może zostać wykorzystane przez przeciwników, którzy sprawnie wykryją luki w obronie i powalą nas na ziemię. Aby nadać realizmu, dodano wizualne efekty, takie jak trzęsąca się kamera czy animacje odpowiadające rzeczywistym wymianom ciosów. Wyczucie czasu i umiejętne łączenie bloków z ciosami to klucz do wygranych bijatyk.

Jeśli chodzi o zręczność, podobnie jest w wypadku walk bronią białą. Tu również trzeba wiedzieć, kiedy uderzyć, a kiedy blokować. Co ciekawe, blokowanie nie będzie już statycznym trzymaniem prawego przycisku myszy - po jego przytrzymaniu nasza postać spróbuje pchnąć przeciwnika, który zaskoczony da nam okazję do wymierzenia decydującego ciosu. A efektownych finisherów również nie zabraknie. Jeśli zaś chodzi o broń, będziemy mogli dostać bonus związany ze specjalizacją w określonym rodzaju oręża. I tak miecze będą zadawać więcej ciosów krytycznych, zaś broń obuchowa zdruzgocze zbroję oponenta.

Co zrobić, kiedy ten okaże się od nas silniejszy? Brać nogi za pas oczywiście. Lecz nie spodziewajcie się, że będzie łatwo - uciekając narażamy się na śmiertelny cios zadany, na przykład, strzałą z łuku.

Przejdźmy teraz do czarujących postaci (i nie mówię tu o hostessach Microsoftu na PGA). W całym systemie walki w Skyrim pojawi się zasadnicza innowacja - możemy dowolnie ekwipować obie ręce postaci. Od teraz funkcję broni spełnią też czary - możemy zarówno nosić dwie tarcze, miecz z toporem czy dwa różne zaklęcia. Wyobraźcie sobie rzucenie lewą ręką magicznej ochrony, aby potem chlasnąć kogoś w skórę strumieniem zimna. W dodatku czarów można używać na różne sposoby - jedno zaklęcie posłuży zarówno jako kula ognia, jak i miotacz płomieni.

Czary (w liczbie 85) będą podzielone na pięć szkół - destrukcja, odnowienie, iluzja, przemiana oraz stworzenie. Zabraknie mistycyzmu, którego zaklęcia zostały przyporządkowane do innych kategorii. Nie wiadomo, czy będzie można tworzyć nowe czary poprzez łączenie już znanych.

Łucznicy zaś przestaną miotać z prędkością karabinu strzały, które zadają niewiele obrażeń. Naciąganie cięciwy potrwa dłużej, ale sytuacje, w których bandyta dostaje grotem między oczy i dalej ochoczo do nas biegnie, już nie nastąpią.  Stosunkowo najmniej zmian dotyczy skradania się i walki w cieniu - system będzie podobny do tego z Obliviona z dwiema różnicami. Po pierwsze - ludzie po usłyszeniu hałasu zaczną być bardziej uważni, z czym poradzą sobie lepiej postacie z dobrze rozwiniętym atrybutem działania po cichaczu. Drugą młodość przeżyje sztylet - dźgając nim od tyłu niczego nie spodziewającego się osobnika, możemy doprowadzić do natychmiastowego zgonu.

Wygląda na to, ze faktycznie poprawiają to co było kiepskie w poprzednich częściach. Cieszy mnie, że będziemy mieć większą interakcję z otoczeniem i innymi postaciami, bo w poprzednich częściach nie było czuć tego jak twardo stąpa się po ziemi, tam się po prostu latało 1cm nad ziemią - jeśli wiecie co mam na myśli :ok:  Wygląda na to, że gra trafia na moją listę najbardziej oczekiwanych tytułów tuż obok Wiedźmina 2.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Łucznicy zaś przestaną miotać z prędkością karabinu strzały, które zadają niewiele obrażeń. Naciąganie cięciwy potrwa dłużej, ale sytuacje, w których bandyta dostaje grotem między oczy i dalej ochoczo do nas biegnie, już nie nastąpią. Stosunkowo najmniej zmian dotyczy skradania się i walki w cieniu - system będzie podobny do tego z Obliviona z dwiema różnicami. Po pierwsze - ludzie po usłyszeniu hałasu zaczną być bardziej uważni, z czym poradzą sobie lepiej postacie z dobrze rozwiniętym atrybutem działania po cichaczu. Drugą młodość przeżyje sztylet - dźgając nim od tyłu niczego nie spodziewającego się osobnika, możemy doprowadzić do natychmiastowego zgonu.
Zajebiście będzie się grać skrytobójcą. <33333
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
nom, a to mój post z 1 strony:
Cytuj
ja oczekuję większej interakcji z otoczeniem i innymi NPC, tak by można było np. dzięki stosownej animacji zabić NPC jednym ciosem sztyletem (w Fallout: New Vegas poczyniono już kroki w tym kierunku).
Bethesda czyta themodders :lol2:

Przynoszę garść materiałów o Skyrim...
Cytuj
W nowym materiale wideo o grze The Elder Scrolls V: Skyrim Matt Carofano, dyrektor artystyczny projektu, opowiada, jak zespół pracujący nad tym tytułem podszedł do kwestii oprawy graficznej i dlaczego najlepszym sposobem na jej określenie są słowa "epicki realizm".

Matt Carofano, odpowiedzialny za wizję artystyczną gry  The Elder Scrolls V: Skyrim, opowiada o procesie powstawania grafika w tej produkcji:
https://www.youtube.com/watch?v=gI5-GZkKBDQ


I jeszcze ciekawostka - przyśpieszony proces powstawania jednego z widocznych w materiale powyżej szkiców koncepcyjnych:
https://www.youtube.com/watch?v=dwMl5G6JH9g
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
W końcu jakaś dobra gra się szykuje a nie gotiki, riseny, two worldsy, dragon agi i inny syf.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry