pancerzy i broni jest dużo (myślałem o regeneracji za dodatkowe questy czy rudę), na razie tego nie zrobiłem.
samo zużywanie się jest zrobione dla wszytskich armorów i ok. 85% broni.
co do zatrucia, planowałem różne jego formy, od chwilowej utraty atrybutów np. siła / żreczność -5 na 3 minuty po utratę na stałe Pż i pozostałych np. siła -1. życie - 5. plus zmiana koloru ikon w menu statystyk potwierdzająca ten fakt
Zatruwać może nawet ścierwojad ,który żywi się ścierwami

jak i pozostałe monstery ( tylko skala inna, ale koncepcji nie mam).
wtedy inwestowanie w superwoja nie będzie miało racji bytu ( a tak wiele osób grało).
większego znaczenia nabierze magia obszarowa, bronie dystansowe.
z automatu musi pojawić się nowy skill jak odporność na trucizny (ale %, nie stała, z określoną szansą na niepodanie się jadowi).