[G1] Przebudzenie v2.6 "Gladiatorzy" (2008) 116773 260

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 1.11.2010 roku

Wyświetleń 116773

Odpowiedzi 260

gothic1210
  • Gość
Trochę tęczowo, ale daję propsa :D :ok:
PS: W ER też mam coś ciekawego przy bramie na plac wymian, będzie się działo :lol:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Mam nadzieję że tekstury nowe będą w osobnej paczce  :ayfkm:
 

gothic1210
  • Gość
Ta, on ma wgrany Freedy Textures Pack. 
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Daje propsa za bramę! Ale te kolory w dzienniku niezbyt pasują do Gothic'a, takie jest moje zdanie, jeszcze mogę czepić się obrazka menu głównego, troche taki jak z lat 90 :D i za "jaskrawy" jak dla mnie. Ogólnie rzecz biorąc, to spoko, że po takim czasie wróciłeś do projektu.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Daje propsa za bramę! Ale te kolory w dzienniku niezbyt pasują do Gothic'a, takie jest moje zdanie, jeszcze mogę czepić się obrazka menu głównego, troche taki jak z lat 90 :D i za "jaskrawy" jak dla mnie. Ogólnie rzecz biorąc, to spoko, że po takim czasie wróciłeś do projektu.

 tło jest z jednej z grafik Gothica 1.  możecie coś zaproponować. Kolory logów...mi się podobają. Jednak po to sa filmy, aby poznać inne zdanie, być może zmienię kolory lub wprowadzę ich zmianę jako oddzielną opcję.

Tak naprawdę to nigdy nie porzuciłem projektu. W 2014r. ciągle testowałem możliwośći Ikarusa/Lego i wybralem elementy najbardziej wg mnie pożądane.  Grałem też w inne mody min Trylogia Kurzera, Die Bedrohung, Sarkeras, Z życia złodzieja, Orcades, Bumshack. Warto wiedzieć o pomysłach innych fanów i moderów.
Do tego dochodzi 10-11 h pracy i mało czasu.

Wracająć do modyfikacji to w najbliższym czasie pokażę filmy dotyczące:
- system zużycia broni w zwarciu (melee) i pancerzy (tego w wielu RPG brakuje!);
- pasek zatrucia ;
- nowy wstęp na początku gry;
- fix bug z orkami;
- prezentacja nowych questów;
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Hmmm zużycie broni i pancerzy, w sumie dobra koncepcja, ale czy będzie je można naprawiać, czy tylko jak się "zniszczą" trzeba będzie kupić nowe? W G1 mało jest potworków, które logicznie rzecz biorąc zatruwają, chyba że będą nowe potworki to co innego. Mam jeszcze pytanie dot. respawnu, czy będzie co rodział jak w G2, pozostawisz stary lub stworzysz swój? Zawsze mnie irytował w G1 brak potworków po II rozdziale, taka pustka i te puste jaskinie bez itemów.
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#246 2015-09-15, 14:07(Ostatnia zmiana: 2015-09-15, 14:13)
pancerzy i broni jest dużo (myślałem o regeneracji za dodatkowe questy czy rudę), na razie tego nie zrobiłem.

samo zużywanie się jest zrobione dla wszytskich armorów i ok. 85% broni.

co do zatrucia, planowałem różne jego formy, od chwilowej utraty atrybutów np. siła / żreczność -5 na 3 minuty po utratę na stałe Pż i pozostałych np. siła -1. życie  - 5. plus zmiana koloru ikon w menu statystyk potwierdzająca ten fakt

Zatruwać może nawet ścierwojad ,który żywi się ścierwami :F jak i pozostałe monstery ( tylko skala inna, ale koncepcji nie mam).

wtedy inwestowanie w superwoja nie będzie miało racji bytu ( a tak wiele osób grało).

większego znaczenia nabierze magia obszarowa, bronie dystansowe.

z automatu musi pojawić się nowy skill jak odporność na trucizny (ale %, nie stała, z określoną szansą na niepodanie się jadowi).
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Przecież można zrobić tak, że na jakiś czas zabierać będzie 25% hp(?)(zależne od potworka) i ileś tam siły też czasowo, bo z LP jest ciężko w G1. Co do odporności na trucizny, to można coś pogrzebać w odpornościach i dodać tam odpowiednią linijkę bądź 2(albo 500, bo nie mam pojęcia o skryptach :F).
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Krwiopijca może zatruwać np. W gothicu 3 tak jest i to jest wg. mnie dobry pomysł. W końcu do jakiego gówna ten komar pchał swój odwłok. Nawet wspomina o tym Edgor w GII ucząc się "picia" wydzieliny z żądła.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@pawbuj  Nie jestem w temacie, ale twój mod ogólnie stawia tylko na nowinki skryptowe, tak?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@pawbuj  Nie jestem w temacie, ale twój mod ogólnie stawia tylko na nowinki skryptowe, tak?
Pare zmian w grze np. mozliwość odbicia Starego Obozu z rycerzami króla i śmierć Gomeza juz w 1-2 rozdziale :D :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
tak, będą nowe questy i to dośc oryginalne.

np udało mi się aktywować funkcję, dzięki czemu możemy sterować dowolną postacią, a więć możemy w modzie przez pewien czas wykonywać misje innym npc niż pc_hero.
 

gothic1210
  • Gość
@pawbuj jak tam mod? widzę, że coś jeszcze dłubiesz. pochwal się :P
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@pawbuj jak tam mod? widzę, że coś jeszcze dłubiesz. pochwal się :P
zacząłem pisac mały changelog, nie ma jeszcze wszystkiego. to nie będzie drugi quest pack.

[DODATKI}
[*] nowe animacje: smażenie ścierwojada i goblina; otwieralne szafy,
[*] dodano kolory nazw skrzyni na wzór z G3 i "exp" za ich otwarcie w zależności od długości kombinacji zamka;
[*] nazwy NPC mają różny kolor w zależności od nastawienia ("attitude");
[* ] czcionka dialogów jest zmieniona za pomocą RGBA w celu lepszej widoczności;
[*] niektóre monstery (zębacze, wilki, ścierwojady, krwiopijcy) mają losowe statystki jak i tekstury w celu większej różnorodności przeciwników, co utrudnia grę;
[*] wprowadzono zielony pasek zatrucia (na wzór z Gothic3);
[*] zbroje i niektóre bronie białe mają swój limit wytrzymałości na uderzenia (limit pojedynczych uderzeń bez względu na ich siłę);
[*] wprowadzono reputację w poszczególnych obozach za wykonane zadania, założoną zbroję;
[*] czcionka w menu zapisu (zmieniono podświetlenie z białego na żółty);
[*] dodano 2 nowe umiejętności : regeneracja życia i oświecenie ( 1 PN za każdy poziom);
[*] system powiadamiania (dotyczy większości interakcji);
[*] nowe wątki  na terenie areny Starego Obozu (obstawianie walk, walki 2 na 2, walka z Gor Hanisem, trening na arenie u Scattego);
 [BUG-FIXy]
[*] ludzie atakują orków;
[* ] orkowie nie walczą między sobą;
[*]NPC zbierają broń z pola walki;
[*] bramy w SO są aktywowane i nie zacinają się po wczytaniu save'a;
[*] poprawiono logikę niektórych dialogów , np. Thorusa, Bustera,

 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzieje się :-)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@pawbuj A jak wygląda sprawa z balansem? Coś utrudniasz, czy zostawiasz tak jak jest?
 

gothic1210
  • Gość
@pawbuj jakbyś potrzebował jakichś pojedynczych tekstur lub np ekranów wczytywania etc, to pisz do mnie na priv. pomogę ;)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak ktoś chce pomóc rzeczywiście poważnie  to szukam osób do dubbingu (kontakt na PW najlepiej z próbkami). przedstawię zadania i przygotuję do wczucia się w rolę dubbingowanej postaci - mozliwośc kreaowania własnych dialogów do wyznaczonych zadań.

będę dubbingował Rączkę, Thorusa, Dextera, łucznika Iwana (nowa postać), orka paladyna (nowa postać), straznika połud. bramy (ew. inne). Potrzebny będzie dobrze zmodulowany męski głos (sam dla wszytskich nie wystarczę :))Jak się ktoś czuje to prosze o kontakt.

Założenie jest takie, aby mod był pozbawiony bugów (także z podstawki - można je zgłaszać, choc wieksość i tak poprawiełm).
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie robię już dalej Przebudzenia, kończę fix moda,  który poprawia znane błędy ( w pełni kompatybilny z modami Re- World, Re-textures) .

lista zmian jn. Musze jeszcze zrobić paczkę i poprawić kilka rzeczy, ale to końcówka

Spoiler
Zmiany AI:

- NPc zbierają broń po walce;
- NPc w trakcie rutyny FollowPc korzystają z drabin znacznie logicznej i nie biegają już po całej mapie;
- NPC reagują na orków, którzy teraz też nie walczą już między sobą;
- NPc po pokonaniu hero , przekręcają kołowrót bramy (wcześniej tylko stali);
- NPC reagują na żywność zabieraną w ich obecności;
- cor Kalom i jego ochroniarz mogą reagować na skradzioną recepturę  Bractwa;

Naprawione błędy podstawki:

- bramy nie zacinają się po wczytaniu save'a;
- Animacja pieczenia ścierwojada;
- błąd w świątyni Śniącego;

Balans rozgrywki:

- zaczynamy z siłą 5 pkt i HP 26 pkt;
- zmienione koszty PN za kradzież, otwieranie zamków;
- exp za kufry;
- szkielety łucznicy w okolicy wieży Mgieł;
- handlarze tracą towar po pobiciu bądź śmierci;
- NPC tracą rudę po pobiciu;
- pancerz Hero ma okresloną liczbę uderzeń, po czym się rozpada (na razie nie można ich regenerować);
- Gor Hanis może być wynajety za 500 bryłek;
- zębacze, ścierwojady i kretoszczury mają losowe textury i statystyki siły i HP;

- niektóre potworku moga nas zatruć  (na wzór G3);

Pozsotałe:

- pełny system powiadomień  (exp, questy, handel, obrażenia);
- zmiana kolorów nazw NPc (hostile, angry, neutral, partymemeber na wzór G3);
- zmiany  koloru nazw skrzyń (zamknieta, pełna, otwarta na wzór G3));
- zmiany textur pancerzy (strażnicy z SO, Thorus, Grim, Mud, Graham);
- zmienione textury menu statystyk;
- zmiana koloru czcionki w dialogach Hero;
- zmiana koloru czcionki w menu  wczytywania i zadań (podświetlenie na żółto);
 

Durdlut3

Durdlut3

Użytkownicy
posty18
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@pawbuj Czy dasz nowy download? Stary wygasł..
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu



0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry