[G1] Przebudzenie v2.6 "Gladiatorzy" (2008) 116658 260

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 1.11.2010 roku

Wyświetleń 116658

Odpowiedzi 260

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#200 2013-05-28, 21:25(Ostatnia zmiana: 2013-05-28, 21:29)
Wiesz co? Odpusc sobie. Pamietam jak bylo z poprzednimi, jednymi z pierwszych, wersjami. Co chwila wydawales nową wersje - 1,1 1,2 itd itp i co one zawierały? Jedna zawierala nowe zadanie, druga zawierala nową bron. Teraz znow masz tak zamiar leciec? Jakies trzy nowosci i nastepna wersja? Wydaj wkoncu albo ostateczna wersje, albo uzbieraj duzo, zrob wiecej tych zmian i wtedy wydaj Przebudzenie, bo imo takie pierdolenie sie ze "jedna zmiana = nowa wersja" jest nudna. Za kazdym razem musze przechodzic od nowa, wykonywac te same zadania po raz enty, zeby móc zobaczyc jedną, dwie nowosci.
dla Ciebie może to jest "pierdolenie", dla mnie forma rozrywki. Przeciez nikt Ci nie każe grać w tego moda, aby zobaczyć nowości. Jest lista co nowego - mozna poprosić  o screena, filmik jak to wyglada w praktyce. Zapewniam , że będzie to lepsze rozwiązanie niżeli szukanie publiki na forum poprzez pisanie nieco wulgarnych postów ku uciesze młodzieży.

Wersja 3.5 powstanie , jednak zastanowię się czy warto ją publikować od razu na forum . Byc może lepiej bedzie przesłać ja wyłącznie do zainteresowanych i poważnych osób.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jestem zainteresowany, i takze powazny, aczkolwiek czekam wlasnie na wiekszą ilosc zmian, która naprawde bedzie warta i godna podziwu.


Tak, szukam publiki na jakims forum internetownym... :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

pyta1092

pyta1092

Użytkownicy
posty37
Propsy4
  • Zbanowany
bo wersja 3.4 nie chce mi wejść włączam to wyskakuje wywala mnie na pulpit
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Zainstaluj GMDK.
 

pyta1092

pyta1092

Użytkownicy
posty37
Propsy4
  • Zbanowany
a z kąd siciągnąć GMDK.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Z internetu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
a z kąd siciągnąć GMDK.



zachowam się jak dobry samarytanin


TUTAJ
http://polskimodding...es/page0004.htm
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#207 2014-04-04, 18:53(Ostatnia zmiana: 2014-04-04, 19:41)
zamierzam wydać niedługo wersję przebudzenia 3,5 . ostatnia wersja 3,4 była z maja 2013.

nowości:

- zużywanie się pancerza i broni ( w oparciu o ilość trafień/otrzymanych uderzeń).

- większa interakcja z otoczeniem (kary do reputacji za okradania skrzyń, itemów należących do strażników);

- rozbudowane stare questy np. Vincent daje nam losowe zlecenia na trofea, a Fisk ujawnia skąd ma towary (kradnie je ze składowiska Gomeza, co stanowi niejako alternatywną drogę wejścia do dziedzińca (szansa na większe exp) );

- naprawiony bug Gothica dotyczący zacinana się bram;

- textury dialogowe z g3;

- kolor nazwy npc w zależności od nastawienia np. czerwony to wrogo nastawiony;

- niektóre monstery mają losowo generowaną siłę i HP oraz teksturę ,



- korzystanie z tick tocka ograniczone do absolutnego minimum;

- kupcy z nami nie handlują, jeżeli zostaną zaatakowani;

- 3 nowe questy . Zdradzę krótko fabułę  już 1 ukończonego.

Przy bramie SO (niedaleko leży  Nek) grasuje stado wilków. nalęży ich pozbyć sie , gdyż do odwołania strażnicy zamknęli tamtejszą bramę. Samodzielnie nie da się ich pokonać (potrzeba dogadać się z łucznikiem Ivanem z pobliskiej strażnicy)
 

SentiQ

SentiQ

Użytkownicy
posty28
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Pawbuj możesz mi napisać w całości co w sobie zawiera wersja 3.4( chodzi mi o wszystkie zmiany) i poza tym  na kiedy planujesz wydać wersję 3.5?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pawbuj możesz mi napisać w całości co w sobie zawiera wersja 3.4( chodzi mi o wszystkie zmiany) i poza tym  na kiedy planujesz wydać wersję 3.5?
te zmiany są opisane 2 strony wcześniej ,

pancerze zużywane w walce były już w 3,4 . pozostałe zmiany - nie.

jeszcze zdradzę, że zamierzam wprowadzić przeciwnika, który mając założony  artefakt "wampirzy pazur" będzie regenerował się co każde trafienie. Będzie wymagał zaangażowania więcej niż głównego bohatera do walki.

pracuję także aby npc atakowali orków ( a twórcy wyjątkowo się postarali , aby tak nie było).

 
 

gothic1210
  • Gość
Rafał opisał jak to naprawić w dziale tututoriali, ale mi jakoś średnio to działa. Może zerknij tam. Coś wykombinujesz pewnie ;)
 

SentiQ

SentiQ

Użytkownicy
posty28
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
@Pawbuj

możesz odnowić linka do wersji 3.4?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Pawbuj

możesz odnowić linka do wersji 3.4?
nie, ale jezeli chcesz , mogę ci uploadować wersję 3,5 alfa i ją potestujesz i napisz mi opinię , oczywiście pod warunkiem, że jej nie będziesz rozpowszechniał.
 

SentiQ

SentiQ

Użytkownicy
posty28
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Zgadzam się a więc czekam na wersję alfa.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zgadzam się a więc czekam na wersję alfa.

ostatnie pytanie - dlaczego usilnie chcesz zagrać w tego moda?
jeżeli któraś z innowacji spodobała ci się, wytłumaczę ci jak to działa.
 

SentiQ

SentiQ

Użytkownicy
posty28
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Chcę zagrać w twojego moda bo rozszerza  a nie zmienia całkowicie podstawową wersję gry , a w takich modyfikacjach gustuje najbardziej.. Wcześniej nigdy nie grałem w  przebudzenie, jeżeli miałbyś mi udostępnić linka to byłby to pierwszy raz ; ) , zresztą jak sam wspominałeś mogę ci potem napisać błędy bądź opinie na temat moda.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
ok, ale wstrzymaj się jeszcze kilka dni - musze poprawić najoczywistsze bugi
 

Vincent93

Vincent93

Użytkownicy
posty103
Propsy82
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzę , że mod w zamyśle podobny do ER tworzonej przez Outlandera , której mam zaszczyt być testerem.  Z tego co czytałem  to twój mod wnosi sporo nowych , dobrych  rzeczy.  Jeśli można to z chęcią zagram i przeanalizuje zmiany i wszelkie innowacje oraz ogólny klimat moda.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#218 2014-04-18, 21:38(Ostatnia zmiana: 2014-04-18, 22:10)

Post połączony: 2014-04-18, 22:07
http://s6.ifotos.pl/img/przebudze_exssxhr.JPG

screen z nowej wersji przebudzenia. widać Baala prowadzącego nas do Bractwa (zmiana koloru jego nazwy spowodowana trybem guide_pc) i  w tle walkę strażników z wilkami, którzy to zamkną bramę do czasu rozwiązania problemu agresji wilków.
 

SentiQ

SentiQ

Użytkownicy
posty28
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Kiedy Premiera?? Z chęcią bym zagrał w twoją modyfikacje
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry