zamierzam wydać niedługo wersję przebudzenia 3,5 . ostatnia wersja 3,4 była z maja 2013.
nowości:
- zużywanie się pancerza i broni ( w oparciu o ilość trafień/otrzymanych uderzeń).
- większa interakcja z otoczeniem (kary do reputacji za okradania skrzyń, itemów należących do strażników);
- rozbudowane stare questy np. Vincent daje nam losowe zlecenia na trofea, a Fisk ujawnia skąd ma towary (kradnie je ze składowiska Gomeza, co stanowi niejako alternatywną drogę wejścia do dziedzińca (szansa na większe exp) );
- naprawiony bug Gothica dotyczący zacinana się bram;
- textury dialogowe z g3;
- kolor nazwy npc w zależności od nastawienia np. czerwony to wrogo nastawiony;
- niektóre monstery mają losowo generowaną siłę i HP oraz teksturę ,
- korzystanie z tick tocka ograniczone do absolutnego minimum;
- kupcy z nami nie handlują, jeżeli zostaną zaatakowani;
- 3 nowe questy . Zdradzę krótko fabułę już 1 ukończonego.
Przy bramie SO (niedaleko leży Nek) grasuje stado wilków. nalęży ich pozbyć sie , gdyż do odwołania strażnicy zamknęli tamtejszą bramę. Samodzielnie nie da się ich pokonać (potrzeba dogadać się z łucznikiem Ivanem z pobliskiej strażnicy)