Rozszerzony quest "Amulet dla Grimesa" (z resztą nie jedyny w wersji 3.4)
Grimes prowadzi nas przed bramę, gdzie siedzi jego dwóch kompanów. Wszyscy wypijają piwo i idą w stronę mostu. Niedaleko niego jest jaskinia z kretoszczurami. Tam ma być wspomniany amulet. Grimes wysyła nas, aby oczyścić jakisnię i przynieść amulet. Kiedy mamy go już krata zatrzaskuje się , a my jesteśmy uwięzieni. do tego okazuje się, że piwo było zatrute. Mamy ograniczony czas , aby wydostać się z pułapki, gdyż trucizna cały czas osłabia nas. Grimes przed odejściem naśmiewa się, abyśmy nie siedziell sobie po ciemku, tylko zapali pochodnie. Twierdzi, że klucz do zamka zjadły wałęsające się niedaleko kretoszczury, a antitodum zostawił dla siebie.
Zapalamy wszystkie 3 pochodnie na ścianie. Na suficie i na ścianach dostrzegamy zwoje. Używamy ognistego pocisku, aby zwabić kretoszczura, który zjadł klucz. Jeżeli zbliży się do krat to dobijamy go i wyciągamy klucz, którym otwieramy kratę.
Teraz idziemy do Grimesa po antidotum. Oprócz oddania amuletu musimy mu pokazać list do arcymistrzów Magów Ognia lub kupić antitodum za 250 bryłek rudy. Jeżeli Grimes przeczyta list to nie dostaniemy od Magów dodatkowej nagrody. możemy tez spróbować pobić Grimesa, ale jest dużo silnijeszy niż w podstawce. Zadanie będzie z karą do reputacji, jeżeli go nie wykonamy , czyli obowiązkowe.