Niestety, ale w tej wersji także nie dzialaja mi hełmy ;/ oraz nikt za mna nie wysyla zadnego inkwizytora...
hełmy powinny działać, chyba ze źle wkleiłeś textures do GMDK. u mnie działa.
wklej folder do gothic/_work/ oraz gothic/_work/data - tak mam u siebie. pewnie o jedno miejsce za dużo, ale na razie nie mam czasu sprawdzać, który folder usunąc.
po okradzeniu Kaloma zaczepa cię ochroniarz.
losuje kilka miejsc, gdzie prędzej czy póxniej spotkasz inkwizytora.
Inkwizytor bęzie przebrany za nowicjusza i niczym nie będzie się różnił od inncyh az do dialogu..
wykaz miejsc z rutyny:
FUNC VOID Rtn_s1_1467 ()
{
TA_SitAround (08,00,20,00,"NC_TAVERN_SIT2");
TA_SitAround (20,00,08,00,"NC_TAVERN_SIT2");
};
FUNC VOID Rtn_s2_1467 ()
{
TA_SitAround (08,00,20,00,"PSI_12_HUT_EX_TEACH2");
TA_SitAround (20,00,08,00,"PSI_12_HUT_EX_TEACH2");
};
FUNC VOID Rtn_s3_1467 ()
{
TA_StandAround (08,00,20,00,"PSI_PATH_TEMPLE_4_MOVEMENT");
TA_StandAround (20,00,08,00,"PSI_PATH_TEMPLE_4_MOVEMENT");
};
FUNC VOID Rtn_s4_1467 ()
{
TA_FollowPC (08,00,20,00,"PSI_PATH_4_13");
TA_FollowPC (20,00,08,00,"PSI_PATH_4_13");
};
FUNC VOID Rtn_s5_1467 ()
{
TA_StandAround (08,00,20,00,"PSI_32_HUT_EX");
TA_StandAround (20,00,08,00,"PSI_32_HUT_EX");
};
FUNC VOID Rtn_s6_1467 ()
{
TA_StandAround (08,00,20,00,"OCR_OUTSIDE_HUT_77_MOVEMENT2");
TA_StandAround (20,00,08,00,"OCR_OUTSIDE_HUT_77_MOVEMENT2");
};
FUNC VOID Rtn_s7_1467 ()
{
TA_StandAround (08,00,20,00,"OCR_OUTSIDE_MCAMP_01");
TA_StandAround (20,00,08,00,"OCR_OUTSIDE_MCAMP_01");
};