[G1] Przebudzenie v2.6 "Gladiatorzy" (2008) 116039 260

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 1.11.2010 roku

Wyświetleń 116039

Odpowiedzi 260

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#140 2012-01-02, 19:34(Ostatnia zmiana: 2012-01-02, 19:36)
lista nowości w przebudzeniu gladiatorzy 3.0 ,który jest w końcowej fazie testów.


- nowy design monologu snu, gdzie oprócz częściowego bądź pełnego zregenerowania możemy zostać okradzonym bądź poturbowanym;

- wyświetla się „pusta skrzynia” jeżeli skrzynia , która możemy otworzyć jest pusta;

- Quest „ Miecz Swistaka” został wzbogacony o 3 nowe zakończenia;

- Quest z kradzieżą receptury dla Dextera został wzbogacony o nowy wątek, gdzie ochroniarz Kaloma nakrywa nas i wysyła za nami elitarnego inkwizytora;

- Quest z Nekiem został wzbogacony o losowo wstawionego monstera w pobliżu zwłok (10 możliwości ). Nek posiada tez 500 bryłek rudy z racji zwiększenia trudności

- Rączka teraz opowie się za nami u Diega, jeżeli wykonamy dla niego 2 zadania (kradzież amuletu ze skrzyni i okradzenie Baal Tarana w nocy). Jeśli chodzi o quest z Baalem nie może on być zabity ani nawet poturbowany;

- Gomez przy opcji dialogowej „możesz mnie czegoś nauczyć” zleci pokonanie Arto w ciągu 2 dni na  arenie. Oprócz sporej ilości expa za questa możemy dostać: zbroję ozdobną, możliwość przespania się z Velayą oraz Thorus bądź Skorpion podszkoli nas wcześniej w broniach.

- na arenie możemy jednorazowo obstawiać walki w systemie dwóch na dwóch oraz uczestniczyć w takiej walce, gdzie oprócz dużej ilości expa mamy możliwość przyłączenia drugiego wspólnika – gladiatora (oczywiście jeżeli nie zginie w czasie walki);

- dodano opcje skrótów klawiszowych do sterowania w trybie „follow me” dla Gor  Hanisa oraz ułatwień do korzystania mikstur czy nakładania lepszej zbroji bądź oręża dla głównego bohatera.


link do modyfikacji będzie w moim podpisie! (dostępny na serwerze sendspace.com)

- losowe  watki w questach (Nek, Rączka, miecz dla Świstaka, elitarny inkwizytor) są zdefiniowane w momencie rozpoczęcia gry ( aby przez wczytaj – zapisz nie można było wybrać najlepszego rozwiązania!).
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Leci props i czekam na tą wersje.


Mam nadzieje, że na tym nie zakończysz udoskonalania przebudzenia i dalej bedziesz je kontynuował i wzbogacał o nowe rzeczy?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sigon

Sigon

Użytkownicy
posty33
Propsy1
  • Użytkownicy
Na kiedy przewidziana jest premiera Przebudzenia v3.0 i czy aby w nie grać trzeba będzie posiadać v2.6 ?
 




Piszę poprawnie po polsku.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#143 2012-01-07, 15:58(Ostatnia zmiana: 2012-01-08, 17:10)
wersja 3.0 nie wymaga poprzednich. premiera moda - kilka dni, może nawet dzisiaj....

każdy dzień to mniej bugów i nowe dodatki. ostatnio zrobiłem, że podczas snu istnieje mozliwość zostania zaatakowanym przez rabusia, gdzie autentycznie musimy stanąć do walki.

wczesniej była tylko opcja uderzenia toporem lub ugodzenia sztyletem, gdzie oprócz losowo odjętych punktów życia pojawiał się wyłacznie napis informacyjny.

w tej częsci moda tryb dołączęnia postaci do teamu został znacznie bardziej dopracowany, co zmieni gywalność moda w stosunku do poprzedniczek.

do gry będzie potrzebny gdmk i myślę,że bedzie trzeba wkleić folder _textures.

BTW przy okazji mod jako rozszerzenie znacznie zwiekszy poziom trudności, szczególnie jeśli chodzi o odostanie sie do SO, walka z orkami .

dual 2 vs 2 w akcji..
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i kiedy bedzie 3.0? :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie dual a duel jak już.

Mod to rozszerzenie tak? Coś jak MT ale na mniejszą skalę?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Nie dual a duel jak już.

Mod to rozszerzenie tak? Coś jak MT ale na mniejszą skalę?

Łojezu, koleś nie musi znać angielskiego na perfekcyjnym poziomie jak Ty.

No cóż... ciekawe innowacje wprowadzasz, trzeba przyznać.
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie dual a duel jak już.

Mod to rozszerzenie tak? Coś jak MT ale na mniejszą skalę?
Łojezu, koleś nie musi znać angielskiego na perfekcyjnym poziomie jak Ty.
Ale jak już używa niech używa poprawnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#148 2012-01-20, 18:10(Ostatnia zmiana: 2012-01-20, 18:18)
Nie dual a duel jak już.

Mod to rozszerzenie tak? Coś jak MT ale na mniejszą skalę?
Łojezu, koleś nie musi znać angielskiego na perfekcyjnym poziomie jak Ty.
Ale jak już używa niech używa poprawnie.
rzeczywiście chodzi o pojedynek - duel dwóch na dwóch.
 Sawik - domyslam się, że przebywasz na wyspach pewnie  wiesz , że nawet angole nie mówią zawsze poprawnie po angielsku.  


ThorusOrc - tak bardzo chcesz grać w tego moda? mogę ci go udostepnić przed oficjalnym uploadem, ocenisz obiektywnym okiem.

nad modyfikacją pracuję i przepraszam ,że premiera opóźnia się. zostało niewlele, ale chcę dopracować arenę, gdzie stawiając zakłady, każdy obóz będzie miał równe szanse na zwycięstwo.

niestety jest to dosyć żmudne, ale jestem bliski osiągnięcia zamierzonego efektu.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kawałek o angielskim - Mylisz się, mówią poprawnie ale jeżeli chodzi o pisanie to moja ortografia itp jest najlepsza w klasie, angole po prostu nie potrafią poprawnie pisać w własnym języku (z paroma wyjątkami) a jeżeli chodzi o mówienie to zapewne chodzi ci o ich akcent np. tu gdzie mieszkam mówimy z akcentem Yorkshire który jest taki bardziej wyluzowany.


Co do moda - Na jakiej zasadzie chcesz by ta równa walka była? Równe statystki + ta sama broń oraz pancerz z taką samą obroną powinno załatwić sprawę. Naturalnie możesz zmieniać to przed samą walką jeżeli fabularnie mają oni być słabsi czy też jeżeli walka pomiędzy nimi ma trochę potrwać, w przeciwieństwie do oryginału dwa/trzy strzały i koniec.
Może spróbuj też pomyśleć o walkach bokserskich no w sumie to nie tyle bokserskich co bez mieczy (zawsze mnie zastanawiało jak oni to przeżywają) chodzi mi mniej więcej o coś jak w Wiedźminie idziemy do gospody i tam jest taki mały "klub" gdzie można się tłuc na kasę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Pawbuj, oczywiście, moge przystać na Twoja propozycje :)  Jestem z Tobą i Twoim modem od początku jego istnienia ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#151 2012-01-20, 19:07(Ostatnia zmiana: 2012-01-20, 19:18)
Kawałek o angielskim - Mylisz się, mówią poprawnie ale jeżeli chodzi o pisanie to moja ortografia itp jest najlepsza w klasie, angole po prostu nie potrafią poprawnie pisać w własnym języku (z paroma wyjątkami) a jeżeli chodzi o mówienie to zapewne chodzi ci o ich akcent np. tu gdzie mieszkam mówimy z akcentem Yorkshire który jest taki bardziej wyluzowany.


Co do moda - Na jakiej zasadzie chcesz by ta równa walka była? Równe statystki + ta sama broń oraz pancerz z taką samą obroną powinno załatwić sprawę. Naturalnie możesz zmieniać to przed samą walką jeżeli fabularnie mają oni być słabsi czy też jeżeli walka pomiędzy nimi ma trochę potrwać, w przeciwieństwie do oryginału dwa/trzy strzały i koniec.
Może spróbuj też pomyśleć o walkach bokserskich no w sumie to nie tyle bokserskich co bez mieczy (zawsze mnie zastanawiało jak oni to przeżywają) chodzi mi mniej więcej o coś jak w Wiedźminie idziemy do gospody i tam jest taki mały "klub" gdzie można się tłuc na kasę.
miałem okazję spotkać pewnego pracownika na farmie, który w 3 osobie l. pojedynczej mówił have zamiast has.

pojedynki 2 na 2 - staty i bronie są zbliżone (jednak różnią się!) , ale to nie wystarczy. ustawienie npc ze SO  na początku walki powoduje pewną przewagę na korzyść wspomnianych (galadiatorzy skupiajasię na najbliższym przeciwniku, więc często powstaje 2  vs 1). pierwotnie myslałem o wprowadzeniu karczmy niedaleko 2 bramy wyjściowej -tam pasowały by walki boxerskie na oczakch kopaczy przy kuflu piwa..pomysł nie zostałzreazlizowany z powodu braku czasu.


walki boxerskie - nie pasuje mi trochę do areny jak i pierwotnej fabuły (pojedynek z Kirgo i Kharimem oraz treść wywodów Scattego).
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Pawbuj, a wieć "przedpremierowego" moda wyślesz mi na PW czy jakoś inaczej?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#153 2012-01-24, 21:16(Ostatnia zmiana: 2012-01-24, 21:20)
PRZEBUDZENIE V3.0 - o wporwadzonych zmianach pisałem w temacie kilka dni temu. ThorusOrc miał okazję tstować moda.

http://www.sendspace.com/file/amsj22

Paczka zawiera folder textures . (wklejamy do  zainstalowanego GMDK). Brak wspomnianego pliku będzie powodował błędy przy zakupie helmów u Fiska i przy ataku Rojalistów na SO (nakładają hełmy).
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Co tu dużo mówić. Gra sie zajebiscie. Nie jest to mod na miare Mrocznych Tajemnic, ale pomimo, iż jest o wiele od w.w moda krótszy, daje mi jakoś wiecej frajdy. Szczególnie te losowości wystepujące w modzie. Wielki props ;)


I oczywiscie czekam na nastepne wersje ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

relikan

relikan

Użytkownicy
posty51
Propsy54
  • Użytkownicy
pawbuj, tam pisałeś by wkleić folder Textures do GMDK, czyli rozumiem, że mam jeszcze przed instalacją zainstalować GMDK? - przepraszam za głupie pytanie, ale kaca dzisiaj leczę i jasno nie myślę. Pozytywne opinie o modzie zainteresowały mnie do jego pobrania, mam nadzieję że się nie zawiodę :) .
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
fajny mod ale z tym skilami na początku to przesadziłeś nawet kilofu nie można unieść a co dopiero zranić kretoszczura
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#157 2012-01-25, 18:54(Ostatnia zmiana: 2012-01-25, 18:56)
fajny mod ale z tym skilami na początku to przesadziłeś nawet kilofu nie można unieść a co dopiero zranić kretoszczura
tylko z pozoru przesdziłem...o to chodzi, żeby na początku byle śierwojad był postrachem.

zauważ jak dużo większy wybór masz w eliksirach u Fiska. jest pierścień regeneracji ( w jaskini pod mostem u wejścia do starego Obozu w ciele błotnego węźa).

teraz skradanie, kradzież i otwieranie zamków kosztuje dużo mniej PN.

w pierwszych 2 rozdziałach jest więcej questów i expa do uzyskania, które możesz dowolnie przeznaczyć.

oczywiście kopacz przyzwyczajony do pracy w kopalni ma siłę, by unieść kilof. Skazaniec, przebywający prawdopodobnie w lochu na strawie gorszej niż miska ryżu niekoniecznie..
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Xendix ma racje jesli chodzi o statystyki... moim zdaniem powinieneś je przywrócić do oryginalnych. I w nastepnych wersjach popracuj też nad dodatkowymi zadaniami do innych obozów i systemem reputacji w nich samych ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

xendix

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#159 2012-01-25, 19:16(Ostatnia zmiana: 2012-01-25, 19:17)
Cytuj
zauważ jak dużo większy wybór masz w eliksirach u Fiska. jest pierścień regeneracji ( w jaskini pod mostem u wejścia do starego Obozu w ciele błotnego węźa).

Cytuj
tylko z pozoru przesdziłem...o to chodzi, żeby na początku byle śierwojad był postrachem.


to chyba tym bardziej nie pokonam węża błotnego :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry