Sklep 1 - Rupieciarnia 66848 134

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 16.09.2010 roku

Wyświetleń 66848

Odpowiedzi 134

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ok. Mój stoliczek w wersji low poly

 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Sklep 1 - Rupieciarnia
#41 2010-09-21, 14:35(Ostatnia zmiana: 2010-09-21, 14:36)
Cytat: Darmor#msgote author=Darmor
Połączyłem te normale w crazy bumpie. Jeśli coś będzie nie tak to mogę poprawić.
Nie chcę, żeby to wyglądało na marudzenie, ale czy mógłbyś około 2-3 razy osłabić detal? Jest zbyt mocny i brzydko wygląda.
Jednak bardzo dziękuję za to, że chcesz pomóc :)



@Fartuess: Trochę... hm... zbyt "nextgenowe"...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Dracon

Wszystko idzie do przodu. Ja nie zamierzam zostawać z tyłu :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Sklep 1 - Rupieciarnia
#43 2010-09-21, 15:05(Ostatnia zmiana: 2010-09-21, 15:17)
@Fartuess: Owszem. Ja jednak uczę się robić prawdziwe low poly, a później tylko zaokrąglać. Myślę, że to dobra droga. :wink:
Nie żebym twierdził, że Twój model jest zły, że się uwziąłem, ale ja bym to zrobił troszeczkę bardziej low...
Jak policzę ile mniej więcej bym wykorzystał to edytuję posta.

//edit:
Spoiler
Główna "noga" - 96 (cylinder 8-kątny), 4 mniejsze nóżki - (4x50) (wyciągnięty cube) + blat - 60 (cylinder 12-kątny) = około 350 tri. Oczywiście później można jeszcze połączyć niektóre vertexy, żeby dalej "ciąć koszty" :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Ja#msgote author=Ja
Nie chcę, żeby to wyglądało na marudzenie, ale czy mógłbyś około 2-3 razy osłabić detal? Jest zbyt mocny i brzydko wygląda.
Jednak bardzo dziękuję za to, że chcesz pomóc :)
Już nie trzeba. Odkryłem pewną fajną opcję w Blenderze :) . Darmor, dzięki za pomoc :)
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Sklep 1 - Rupieciarnia
#45 2010-09-21, 15:51(Ostatnia zmiana: 2010-09-21, 16:02)
@Dracon

blat 12stka? Jak ja na początku 16stkę patrzyłem, to kanciatość mnie dobiła... blat jest 24 a nóżka ma miejscami 24 i miejscami 8 (przechodzi z jednego w drugie i z powrotem). Pokażę jak to wygląda na siatce modelu.

 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Darmor link=topic=11438.msg112311#msg112311#msg112311#msg112311 date=1285005474
Chyba jednak odpuszczę sobie tę butelkę, bo to za wysoka poprzeczka dla mnie.
Butelka ze wzgledu na kombinowanie i ogromny wplyw silnika renderujacego to faktycznie duze wyzwanie. Sprobuj czegos innego: moze ten sprzet do kominka, bez zbednego dlubania, by Cie satysfakcjonowal? Ewentualnie sam napisz na co masz ochote.

Cytat: Fartuess link=topic=11438.msg112337#msg112337#msg112311#msg112311 date=1285012324
cholercia. Muszę zrobić ten stoliczek, skoro go zaklepałem :P. Sorki za opóźnienia, ale pomagam w tej chwili nieco kolesiom z Hen Ichaer :)
Jakby co zawsze mozna odklepac. :)

Cytat: Jedairusz link=topic=11438.msg112350#msg112350#msg112311#msg112311 date=1285016184
Jak myślicie - 512/512 wystarczy? Może lepiej zrobić w 1024/1024 i ewentualnie skalować później?
Pracuj na wiekszej teksturze - tak jest po prostu wygodnie. Potem skalowac sie bedzie wszystko, ale to duzo pozniej, w "postprodukcji". Jako ze ten model bedzie maly, to mozliwe ze nawet 256x256 by wystarczyla, ale co fakt to fakt - idziemy do przodu i tekstury rosna w oczach. Pamietam drewniana balie w Wiedzminie - samo drewno na 1024x1024. To byla nie tyle przesada, co amatorszczyzna grafika, ale dzisiaj, szczegolnie w interiorze, mozna juz sobie na to pozwolic.

Wzorujesz sie na czyms konkretnym? Pokaz referencje.

Cytat: Fartuess link=topic=11438.msg112352#msg112352#msg112311#msg112311 date=1285016366
klapa od kufra mnie nie przekonuje. Jakaś taka spłaszczona :)
To nie kufer, a szkatulka, wiec kwestia klapy jest nieco inna ze wzgledu na rozmiary i wiazace sie z tym obciazenia jakie musi wytrzymac, tak wiec jest ok.

Cytat: Dracon link=topic=11438.msg112359#msg112359#msg112311#msg112311 date=1285019796
Byłbym wdzięczny, jeśli ktoś poradziłby mi jak to dobrze zrobić w gimpie
W PSie zawsze nakladalem jedna na druga z odpowiednim modyfikatorem lub przezroczystoscia i zdawalo egzamin.

Cytat: Fartuess link=topic=11438.msg112379#msg112379#msg112311#msg112311 date=1285068965
ok. Mój stoliczek w wersji low poly
Nozki mi sie nie podobaja. Po pierwsze zakonczenie takie zbyt proste, kwadratowe. Po drugie ksztalt polygonow - staraj sie zawsze, zeby ich katy byly zawsze jak najbardziej zblizone do prostych:



Innymi slowy: krawedz wychodzaca z vertexa laczacego dwie inne powinien byc jak najbardziej zblizony do dwusiecznej kata miedzy tymi krawedziami.

Cytat: Dracon link=topic=11438.msg112392#msg112392#msg112311#msg112311 date=1285074318
@Fartuess: Owszem. Ja jednak uczę się robić prawdziwe low poly, a później tylko zaokrąglać. Myślę, że to dobra droga. :wink:
Propsy. To dobre rozwiazanie.

Cytat: Fartuess link=topic=11438.msg112398#msg112398#msg112311#msg112311 date=1285077108
blat 12stka? Jak ja na początku 16stkę patrzyłem, to kanciatość mnie dobiła... blat jest 24 a nóżka ma miejscami 24 i miejscami 8 (przechodzi z jednego w drugie i z powrotem). Pokażę jak to wygląda na siatce modelu.
Co fakt to fakt, idziemy do przodu. W Call of Juarez stala sobie banka na mleko zrobiona na 22 segmentach. :D  W przypadku stolika faktycznie nie ma co sie ograniczac, bo nie jest to rzad pierscieni o 24 segmentach, a jedynie jeden duzy cylinder, wiec znowu tak duzo trisow na to nie schodzi. Nie wiem jednak czy tyle segmentow jest potrzebne na nodze.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
przy nóżkach nie chciało mi się poprawiać kątów, bo w sumie kto zauważy że coś jest tam nie tak :P. No, ale jeśli tego wymaga szef sklepu... :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Czepiam sie tylko. Na przyszlosc ta wiedza przyda sie i Tobie, i innym :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jak ja na początku 16stkę patrzyłem, to kanciatość mnie dobiła
Cytuj
Co fakt to fakt, idziemy do przodu. W Call of Juarez stala sobie banka na mleko zrobiona na 22 segmentach.
Gothicowe przyzwyczajenia :lol: . Po prostu w głowie mam zakodowane, że walec >15-kątny to już full HD :lol2:
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
widzisz? A u mnie max to 24 :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Sklep 1 - Rupieciarnia
#51 2010-09-21, 21:07(Ostatnia zmiana: 2010-09-21, 21:08)
Skończyłem tą moją miotłę.
screen z Marmoseta, screen z Blender Game Engine, tekstury (diffuse, specular, normal map; 256^2px).
Poprawić coś, czy wysłać model i tekstury?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Sklep 1 - Rupieciarnia
#52 2010-09-21, 21:09(Ostatnia zmiana: 2010-09-21, 21:10)
zabardzo rozmazałeś to śianko. Powinieneś dać jeszcze jakaś alphe - przeciez takie włókna nie sa identycznej dlugosc. Drewno nienajlepsze
Ale jak na takie mal rozmiary :ok:  w miare
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Cytat: Dracon link=topic=11438.msg112448#msg112448#msg112448#msg112448 date=1285096078
Skończyłem tą moją miotłę.
screen z Marmoseta, screen z Blender Game Engine, tekstury (diffuse, specular, normal map; 256^2px).
Poprawić coś, czy wysłać model i tekstury?
Model mi sie bardzo podoba, mimo ze kanciastosc rzuca sie w oczy. To jest wlasnie esencja lowpoly. Takie rzeczy robi sie dla sportu :D

Miotla idzie do kata!


Na razie nie masz gdzie i komu tego wyslac, wiec niech lezy i czeka. Ew. zarzuc mi linkiem na PW. Tak czy siak jednak, oto masz pierwsze zarobione 15 GZ! :lol:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
wygląda trochę plastikowo, ale wykonanie spoko :)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Sklep 1 - Rupieciarnia
#55 2010-09-22, 15:20(Ostatnia zmiana: 2010-09-22, 15:30)
Cytuj
Tak czy siak jednak, oto masz pierwsze zarobione 15 GZ! :lol:
Kurde, ale szpan na wsi! :lol2:

Cieszę się, że się podoba. Teraz zaklepuję
Cytuj
8. Pudelko: http://www.aspencountry.com/assets/product_images/product_lib/10000-19999/12919.jpg 20GZ (1!)


//EDIT: To pudełko ma być otwierane (ewentualny rig i animacja), czy zamknięte i jego pokrywka będzie widoczna tylko na normal mapie?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Sklep 1 - Rupieciarnia
#57 2010-09-25, 11:42(Ostatnia zmiana: 2010-09-25, 11:42)
Zrobiłem to pudełko. Cudów nie ma w tym modelu: http://ifotos.pl/img/siatka_srqxsp.jpg 128 trójkątów. Zacząłem już robić normalke.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
przed chwilą poprawiłem nóżki.



jak zrobię UVki to wtedy prawdopodobnie nóżki scalę z głównym modelem.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Sklep 1 - Rupieciarnia
#59 2010-09-26, 11:26(Ostatnia zmiana: 2010-09-26, 11:27)
Cytat: Fartuess link=topic=11438.msg112896#msg112896#msg112896#msg112896 date=1285426200
przed chwilą poprawiłem nóżki.



jak zrobię UVki to wtedy prawdopodobnie nóżki scalę z głównym modelem.

To okrągłe na nodze dalej jest źle.
Tam powinno być 3x mniej polygonów.
Te nóżki też ciągle za dużo.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry