BRAK DIALOGÓW pomimo zrobienia wszystkiego. 3337 7

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 21.08.2010 roku

Wyświetleń 3337

Odpowiedzi 7

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Ok problem zaprawiony. Żeby nie tworzyć nowego tematu tylko editnę nazwę tego.

Zresparsowałem skrypty spacerem (uprzednio klikając UPDATE) a dialogi nadal są "puste" tak jak bym zrespasował gothic starterem.

Oczywiście usunąłem też zawartość folderu Cutscene.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Problemem może być to, że zrobiłeś zmienną lokalną:
FUNC VOID DIA_SKIP_HELLO7_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_01"); //Mogę pomóc ci w czymś jeszcze?
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_02"); //Chcesz zarobić co?
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_03"); //No dobra.
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_04"); //Brandon strasznie mnie wnerwia!
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_05"); //Codziennie tylko:
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_06"); //To jest za drogie! To jest takie, bla bla.
    AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_07"); //Co mam mu zrobić? Zabić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_08"); //Nie rozśmieszaj mnie!
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_09"); //Zrobisz coś gorszego dasz mu rum z czerwonym pieprzem...
    AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_10"); //Skąd go wezmę?
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_11"); //Pieprz leży w mojej chacie na łóżku.
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_12"); //Poproś samuela żeby ci zmieszał rum z pieprzem.
    AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_13"); //A potem... Wiesz co potem...
    AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_14"); //Dobra, zobaczę co da się zrobić.
    var int MIS_PIEPRZ_SKIP;
    MIS_PIEPRZ_SKIP = LOG_RUNNING;


    Log_CreateTopic            (TOPIC_PIEPRZ_SKIP, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_PIEPRZ_SKIP, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_PIEPRZ_SKIP,"Skip chce żebym dał nauczkę Brandonowi. Mam dać Samuelowi czerwony pieprz, który leży na łóżku skipa, a on zmiesza go z rumem. A następnie...");

};
Daj var int MIS_PIEPRZ_SKIP; przed dialogiem.

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Ok, a teraz mam kolejny błąd.
Patrz pierwszy post.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Wywala mi błąd "UNKNOWN IDENTIFIER: FUNC - LINE 120"
Tutaj dialog. Line 120 to deklaracja poddialogu w dialogu.
Przed func daj }:

Cytuj
A TERAZ ad2.
Mógł by mi ktoś pomóc z tym dialogiem?
Skopiowałem skrypt dialogu harada ze zwiększeniem siły i troszkę przerobiłem, ale w grze go nie mam, wogóle do wyboru.
Usuń to:
if (Player_IsApprentice == APP_HARAD)
        {
                return TRUE;
        };
Cytuj
I jeżeli ktoś potrafi zwiększyć naukę siły z max 50 do max 90.
Akurat tu masz do maks. 90, bo T_MED == 90.
B_TeachAttributePoints (self, other, ATR_STRENGTH, 1, T_MED);Ostatni parametr odpowiada za maksymalną wartość czegoś, czego można się nauczyć.

Cytuj
A teraz drugi problem.
Unknown Identifier: WORLD2
Zadeklaruj zmienną world2.

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Dialog na siłę działa.
A co do World2 wystarczyło usunąć linijkę CurrentLevel :D


EDIT

To nie działa:
Wywala mi błąd "UNKNOWN IDENTIFIER: FUNC - LINE 120"
Tutaj dialog. Line 120 to deklaracja poddialogu w dialogu.

Przed func daj }:

Nadal jest Unknown identifier: FUNC
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak, bo musisz dać tego znacznie więcej. Jeśli dajesz jakiś nawias otwierający, to musisz dać też nawias zamykający. Nie może być jednych więcej od drugich. Musi być tyle samo otwierających co zamykających.

WrzodX

WrzodX

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Wydaje mi się, że nie zgadzają się klamry. Powinno ich być chyba tyle, ile IF'ów. ;p

EDIT:

O, nie zauważyłem postu powyżej. :D
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Ok, ale mam jeszcze jedno pytanie.
Zresparsowałem skrypty spacerem (uprzednio klikając UPDATE) a dialogi nadal są "puste" tak jak bym zrespasował gothic starterem.

EDIT
Naprawione, pomogło zainstalowanie nowszej wersji spacera (miałem tą z G1).

Można zamknąć.
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry