Problemem może być to, że zrobiłeś zmienną lokalną:
FUNC VOID DIA_SKIP_HELLO7_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_01"); //Mogę pomóc ci w czymś jeszcze?
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_02"); //Chcesz zarobić co?
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_03"); //No dobra.
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_04"); //Brandon strasznie mnie wnerwia!
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_05"); //Codziennie tylko:
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_06"); //To jest za drogie! To jest takie, bla bla.
AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_07"); //Co mam mu zrobić? Zabić?
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_08"); //Nie rozśmieszaj mnie!
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_09"); //Zrobisz coś gorszego dasz mu rum z czerwonym pieprzem...
AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_10"); //Skąd go wezmę?
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_11"); //Pieprz leży w mojej chacie na łóżku.
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_12"); //Poproś samuela żeby ci zmieszał rum z pieprzem.
AI_Output (self, other ,"DIA_SKIP_HELLO7_03_13"); //A potem... Wiesz co potem...
AI_Output (other, self ,"DIA_SKIP_HELLO7_15_14"); //Dobra, zobaczę co da się zrobić.
var int MIS_PIEPRZ_SKIP;
MIS_PIEPRZ_SKIP = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_PIEPRZ_SKIP, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_PIEPRZ_SKIP, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_PIEPRZ_SKIP,"Skip chce żebym dał nauczkę Brandonowi. Mam dać Samuelowi czerwony pieprz, który leży na łóżku skipa, a on zmiesza go z rumem. A następnie...");
};
Daj var int MIS_PIEPRZ_SKIP;
przed dialogiem.