Brak świata 3118 4

O temacie

Autor Dartam

Zaczęty 17.08.2010 roku

Wyświetleń 3118

Odpowiedzi 4

Dartam

Dartam

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!

Wiem, że ten temat powielał się już parę razy, jednak żaden z nich mi nie pomógł. Otóż edytowałem w 3ds maxie oldcamp, a następnie po edycji zapisałem go jako plik 123.3ds i po odpaleniu go w Spacerze pojawia się jedynie brązowy ekran (niebo). Nie jest to raczej wina GMDK, ponieważ normalne Gothicowe meshe chodzą bez zarzutu, a poza tym na innym komputerze jest dokładnie to samo.

Pomoże ktoś? ^^  

Pozdrawiam Dartam.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Brak świata
#1 2010-08-17, 20:43(Ostatnia zmiana: 2010-08-17, 20:48)
Raczej nikt ci nie pomoże, ponieważ istnienie takiego problemu może być spowodowane przez wiele przyczyn, a nie napisałeś co zrobiłeś. Skoro mówisz, że metody opisane wcześniej nie pomogły to napisz co zrobiłeś bo na pewno któryś z nich zrobiłeś źle.

Edit: Zapisałeś jako 3ds? Powinieneś zapisać jako zen przecież (bo jak inaczej dodać choćby startpointa).

Dartam

Dartam

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuję za odpowiedź.  :wink:  

Cytat: KolegaZWojska link=topic=11154.msg107517#msg107517#msg107517#msg107517 date=1282070604
Raczej nikt ci nie pomoże, ponieważ istnienie takiego problemu może być spowodowane przez wiele przyczyn, a nie napisałeś co zrobiłeś. Skoro mówisz, że metody opisane wcześniej nie pomogły to napisz co zrobiłeś bo na pewno któryś z nich zrobiłeś źle.

Edit: Zapisałeś jako 3ds? Powinieneś zapisać jako zen przecież (bo jak inaczej dodać choćby startpointa).

1. plik oldcamp.3ds otworzyłem w programie 3ds max 2010, usunąłem pozostałości po zawalonej wieży i na jej miejsce dorobiłem budynki.
2. eksportowałem kerraxem zmodyfikowany mesh do formatu .3ds i zapisałem w "Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Worlds\_work"
3. otworzyłem świat w Spacerze.

Wydaję mi się, że mogłem zrobić coś źle w 3ds maxie ponieważ, wcześniej również edytowałem ten plik i wszystko było dobrze. Spacer plik czytał, a teraz jest ten błąd.  :unsure:  Może powodem jest nowy box, który dodałem? Jednak Atachowałem go z resztą świata.  :huh:  

Pozdrawiam Dartam.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
- W 3ds maxie sprawdź czy pivot jest na właściwym miejscu (znaczy 0,0,0)
- Jeśli dodawałeś jakieś budynki z oryginału to mogłeś popieprzyć coś z portalami, usuwałeś jakieś może?
- Sprawdź czy na pewno kompilujesz outdoor.
- Możesz dla testu pokryć wszystkie utworzone budynki jakąś jedną teksturą i zobaczyć czy wtedy problem zniknie.

Dartam

Dartam

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dartam

Brak świata
#4 2010-08-17, 22:22(Ostatnia zmiana: 2010-08-17, 22:22)
Cytat: KolegaZWojska link=topic=11154.msg107525#msg107525#msg107525#msg107525 date=1282073145
- W 3ds maxie sprawdź czy pivot jest na właściwym miejscu (znaczy 0,0,0)

Czyli to wina tego. Działa! Dzięki, jesteś wielki.  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry