Facjatki 317803 1571

O temacie

Autor Żelazko

Zaczęty 7.06.2010 roku

Wyświetleń 317803

Odpowiedzi 1571

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty346
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ładna łysa pała, ładna.  :ok:
 
some things are meant to be

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1100
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Facjatki
#1561 2019-02-19, 23:10(Ostatnia zmiana: 2019-02-19, 23:24)

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3712
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

mgr inż. Aztek

mgr inż. Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2958
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder

Ufff, dzień uratowany.
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1735
Propsy2213
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzę że jedyne co tu się zmieniło to to, że KzW w końcu coś wymodził co ma ręce i nogi. No to teraz została już tylko  Rzeka. *wink wink*
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3712
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6615
Propsy2974
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Teraz sobie uświadomiłem, że KzW przypomina trochę matkę kangurzycę z małym potomkiem XD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1735
Propsy2213
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Trzeba odświeżyć ten DEAD INSIDE temat
 

mgr inż. Aztek

mgr inż. Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2958
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
Trochę się z fejsa powtórzę, ale...
To wygląda tak, jakby tajniacy z Homo Commando mieli na Ciebie oko. Sprawdź swoje inne zdjęcia, czy ten gość w ciemnych okularach nie stoi przypadkiem w tle na każdym zdjęciu.
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3712
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ty za to wygladasz jak ży..... :F
 

mgr inż. Aztek

mgr inż. Aztek

Użytkownicy
Lord of Cinder
posty2958
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lord of Cinder
A ty nadal jak pedofil grasujący po hospicjum.
 
Praise the Sun
Cennik
-10% warna: 10 propsów (każde kolejne 10% 5 propsów)                                                        usunięcie niewygodnego posta: 20 propsów
+10% dla wybranego użytkownika: 25 propsów                                                                                              ban dla wybranego użytkownika: 100 propsów
steam | last.fm | Nowy, lepszy lider RBT

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4791
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Praise the Sun ☀️
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry