Komplikowanie Skryptów, Jak to niby zrobić :O ? 2394 8

O temacie

Autor Colderrr

Zaczęty 13.05.2010 roku

Wyświetleń 2394

Odpowiedzi 8

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Witam,
problem jest banalny i na dodatek przerażający xD
Gdzie tu niby piszę:
http://themodders.org/index.php?showtopic=106
Jak ja mam zkomplikować skrypt ?
Zresztą to w sumie nie wiem nawet co to znaczy...
Po prostu potrzebuje z plików w folderze "_WORK" zrobić pliczek cośtam.mod ...
Chcę edytować atrybuty jednego z postaci, używałem "edit focus" ale po restarcie muszę zaczynać od nowa ;/
To dla mnie na prawdę bardzo ważne!  ;p  
Proszę o pomoc  :lol:
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musisz uruchomić Spacera i w nim wybrać opcję kompilowania skryptów, ewentualnie spróbuj odpalić grę z parametrem -zreparse (jeśli sam nie wiesz o co chodzi, nie wytłumaczę ci). Otrzymasz w ten sposób zaktualizowany plik gothic.dat (jeśli chcesz uczynić go częścią paczki z modem, wrzuć do folderu data/scripts/_compiled).

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Kurde czegoś to ja nie rozumiem ;X
Włączyłem GothicVDFS rozpakowałem mój plik .mod, plik który chciałem zmodyfikować - zmodyfikowałem, potem znowu przez GothicVDFS skomplikowałem to do .mod, zstąpiłem pliki, jednak w grze nadal mam taką samą nie edytowaną postać ;p , co jest ?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widocznie coś źle zrobiłeś.Po rozpakowaniu moda i zmianie w skryptach musisz je zreparsowac, a potem dopiero spakowac spowrotem do moda.Powinno działać.
 

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
wow, na prawdę ? :D
Tylko co ?!
Przecież sprawdziłem, teraz ten plik .mod ma w sobie plik edytowany ;O
Nawet wziąłem nową grę, nawet przywołałem tą postać w konsoli i nadal nic, nadal jest stara postać a nie nowa ... :(
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po rozpakowaniu moda i zmianie w skryptach musisz je zreparsowac, a potem dopiero spakowac spowrotem do moda.Powinno działać.
Wcisnąłem edit i dopisałem reszte.  :D
 


Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Jestem pewien :D
Dobra ogólnie to jest tak:
Pewnie znacie Mroczne Tajemnice, w tej chole**** wersji z dubingiem jest bug ze strażnikami kopalni, chcę po prostu edytować plik z postaciami strażników kopalni, nadając mu npc type = 3, przez to nie będą mnie atakować i wszytko będzie grało. Wiem że modyfikowanie plików jest zabronione ale przecież nie wydaje żadnej swojej wersji MT ani nic, chcę tylko grać :(  Byłem już u pradawnych, mam super eq xD i w ogóle fajnie jest, dzisiaj się cały dzień z tym pier....
Poszukam co to jest " zreparsowac " ale jakbyście byli tak mili i podali to bym się nie gniewał xD
Teraz jem kolacyje a potem lekcje a chciałbym już sobie na weekend mieć zreperowane MT :(
Zaraz obczaję czy jest jakiś + albo coś to Wam przyznam xD
 

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
No dobra znalazłem, skorzystałem z tego:
http://themodders.org/index.php?showtopic=106
Ale ale, wziąłem NIERUSZANY nic a nic dodatek mroczne tajemice i i tak wyskoczył błąd :D
Co jest :(  Przecież to raczej nie możliwe że MT ma błąd...

Używaj opcji 'edit'
Avallach
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry