Pokazanie opcji dialogowej 3507 4

O temacie

Autor Abubaker

Zaczęty 24.11.2009 roku

Wyświetleń 3507

Odpowiedzi 4

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakiego warunku użyć aby zrobić pokazanie opcji dialogowej po upływie pewnego czasu np 1 dnia??
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Pokazanie opcji dialogowej
#1 2009-11-24, 19:40(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 19:40)
Stwórz zmienną, najpierw zapisz do niej aktywną datę (Wld_GetDay) a potem w widoczności dialogu daj warunek jeśli aktualne Wld_GetDay jest większe niż tamte w zmiennej.

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

Pokazanie opcji dialogowej
#2 2009-11-24, 20:02(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 20:05)
mam błąd tu
a tu
skrypt
<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: 'MS Shell Dlg 2'; font-size: 8pt;">//========================================
 //-----------------> oldletter
 //========================================
 
 INSTANCE DIA_Norvid_oldletter (C_INFO)
 {
   npc   = DJG_50000_Norvid;
   nr   = 8;
   condition = DIA_Norvid_oldletter_Condition;
   information = DIA_Norvid_oldletter_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Co do starożytnego pisma .... ";
 };
 
 FUNC INT DIA_Norvid_oldletter_Condition()
 {
if (Npc_HasItems (other,ITWr_przedpapier) >=1)
{
return TRUE;
};
 };
 
 
 func VOID DIA_Norvid_oldletter_Info()
 {
 var int timereaming;
 timereaming = Wld_GetDay;
AI_Output (other, self ,"DIA_Norvid_oldletter_15_01"); //Co do starożytnego pisma ....
AI_Output (self, other ,"DIA_Norvid_oldletter_03_02"); //tak?
AI_Output (other, self ,"DIA_Norvid_oldletter_15_03"); //Wiesz jak je odczytać ?
AI_Output (self, other ,"DIA_Norvid_oldletter_03_04"); //kiedyś uczyłem sie starorzytnego języka może sie uda. pokaż ten pergamin.
AI_Output (other, self ,"DIA_Norvid_oldletter_15_05"); //Proszę weś go.
B_GiveInvItems (other, self, ITWr_przedpapier, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Norvid_oldletter_03_06"); //Dobrze przetłumaczę go, ale nie na poczekaniu.
AI_Output (other, self ,"DIA_Norvid_oldletter_15_07"); //Ile ci to zajmie?
AI_Output (self, other ,"DIA_Norvid_oldletter_03_08"); //Do jutra się wyrobię.
AI_StopProcessInfos (self);
 
 };
 
 //========================================
 //-----------------> Lettergive
 //========================================
 
 INSTANCE DIA_Norvid_Lettergive (C_INFO)
 {
   npc   = DJG_50000_Norvid;
   nr   = 9;
   condition = DIA_Norvid_Lettergive_Condition;
   information = DIA_Norvid_Lettergive_Info;
   permanent = FALSE;
   Important   = TRUE;
 };
 
 FUNC INT DIA_Norvid_Lettergive_Condition()
 {
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Norvid_oldletter))
&& (Timereaming >= Timereaming + 24)
{
return TRUE;
};
 };
 

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Pokazanie opcji dialogowej
#3 2009-11-24, 20:27(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 20:29)
Cytuj
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Norvid_oldletter))
    && (Timereaming >= Timereaming + 24)
    {
musi byc
Cytuj
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Norvid_oldletter)
    && (Timereaming >= Timereaming + 24))
    {
zły nawias.
I po WldGetDay wstaw nawias () - to jest funkcja.
 
Spoiler

Abubaker

Abubaker

Użytkownicy
posty86
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Abubaker

Pokazanie opcji dialogowej
#4 2009-11-24, 20:56(Ostatnia zmiana: 2009-11-24, 21:16)
Wielkie dzięki

Rozumiem że już działa, zamykam temat
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry