Niewielki modzik, który nic specjalnego nie oferuje, więc można go spokojne odpuścić. Mod przypominał mi trochę Piratzstories i chyba nawet korzysta z jego świata, bo pamiętam tą świątynię. Mamy 3 mikroskopijne wysepki (level design nie zachwyca) i 6 zadań pobocznych w stylu przynieś to, przynieś tamto (no, chyba, że coś pominąłem). Wielkie zaskoczenie było, kiedy po 20 minutach zobaczyłem napisy, bo zostałem rolnikiem. Myślałem, że to dopiero otworzy mi drogę do ciekawszych zadań. Wczytałem wcześniejszy zapis i pokręciłem się jeszcze trochę po świecie. Popłynąłem na wyspę z latarnią morską, ale poza jedną postacią, która może nauczyć nas otwierania zamków po to byśmy mogli otworzyć jedyną skrzynię w grze, nie ma tam nic specjalnego. Zauważyłem też, że w jednym miejscu w morzu, gdy płyniemy zdarza się spaść na dno i zginąć. Widocznie ktoś zapomniał zaznaczyć by to miejsce było traktowane jako woda a nie ląd.
Jest nowy element, a mianowicie zatruwanie strzał, ale nie znalazłem nikogo kto mógłby tego nauczyć. Naturalnie nauczyłem się ważenia trucizny od alchemika.
To raczej mod kogoś początkującego, który dopiero się uczył, wszak trzeba od czegoś zacząć. Ale za to bardzo ładna jest ikonka modyfikacji.

A jakby się komuś przydało, bo zauważyłem takie pytanie w zapowiedzi moda, to pierścień Dena jest na pniaku niedaleko gościa pasącego owce. Nieraz trzeba się wspiąć na tego pniaka by go zauważyć. Swoją drogą to zbyt długo tego pierścienia nie szukałem od razu przyszło mi do głowy, że będzie leżał w takim miejscu.