mappowanie w wingsie 3d 1815 11

O temacie

Autor Johntsy

Zaczęty 29.07.2013 roku

Wyświetleń 1815

Odpowiedzi 11

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
mam lekki problem , chcialem zmappowac model zbroi w programie wigns 3d  po zmappowaniu wlonczylem okno dla pokazu tekstury , jak spojzalem to  zbroja dziwnie mi sie zmappowala na takie male kawalki ze niemozna okreslic co do czego w texturze nalezy  ,
albo nwm jak sie mappuje wielkie modele albo zle to zrobilem , mogl by mi ktos napisac jak sie to robi bo tutorialu  tu niemoge znalesc  a na youtube jest pokazywane jak sie mappuje posrane kwadraciki za przeproszeniem .  Dziekuje
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A co z renderami? Sam tam czasami coś w Wingsie skrobie a jakoś nie specjalnie mam kiedy przeczesywać wszystkie zakładki XD
 


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jestem zjebany, już nie ważne XD
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
mam pyt czy da sie zimportowac model z bitmapa ? jak tak to w jaki sposob i w jakim programie?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

mappowanie w wingsie 3d
#6 2013-07-31, 16:55(Ostatnia zmiana: 2013-07-31, 16:55)
Wyjaśnij co to jest import modelu z bitmapą. Chcesz zaimportować model i zaimportować teksturę? To są dwie osobne czynności. I tak, da się je wykonać w Wingsie, tak jak w chyba każdym innym programie do modelowania.

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
a jak to zrobic?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

mappowanie w wingsie 3d
#8 2013-07-31, 17:08(Ostatnia zmiana: 2013-07-31, 17:11)
Jest to dość złożony i nieintuicyjny proces, ale spróbuję ci go wyjaśnić w kilkunastu średnio zaawansowanych krokach.

Importowanie modelu:
1. Plik -> Importuj -> [wybierasz format]

Importowanie tekstury:
1. Plik -> Importuj obraz.

Z początku też nie miałem pojęcia jak to zrobić pomimo całych dni przeglądania tych dziesiątków menu tego absurdalnie złożonego programu, ale w końcu zapytałem na forum deweloperów Wingsa i tam znalazł się jeden z głównych programistów który po przejrzeniu kodu w końcu to znalazł.

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
zapytam inaczej , jak wyciagnac model z mountblade zmappowany  , bo niechce mi wyeksportowac bitmapy tylko sam model  , jak to mam zrobic
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem, nie moddowałem ale nawet czytając jednego tutka http://themodders.org/index.php?/topic/12477-modding-mount-and-blade-krok-po-kroku-cz-2-openbrf/ można przypuszczać że działa to w drugą stronę, a jak nie to http://themodders.org/index.php?/forum/312-mountblade/
nie ma nawet 1 strony pełnej, szukaj.
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
juz wszystko ogarlem , dzieki za pomoc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry