Zmieniłem nazwy w pliku Text.d i obie umiejętności znów widać na stałe. xD Teraz tak: jak wcześniej testowałem te umiejętności to zrobiłem ten próbny dialog.
//========================================
//-----------------> LearnFireMaster
//========================================
INSTANCE DIA_Bula_LearnFireMaster (C_INFO)
{
npc = NON_2233_Bula;
nr = 1;
condition = DIA_Bula_LearnFireMaster_Condition;
information = DIA_Bula_LearnFireMaster_Info;
permanent = FALSE;
description = "Nauka: Mistrz ognia";
};
FUNC INT DIA_Bula_LearnFireMaster_Condition()
{
if (B_GiveSkill (other, NPC_TALENT_FIREMASTER, 1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bula_LearnFireMaster_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bula_LearnFireMaster_03_01"); //test zapierdalania z ogniem'
};
No i tutaj wywala brak przecinka w warunku if. Zrobiłem więc inaczej.
//========================================
//-----------------> LearnFireMaster
//========================================
INSTANCE DIA_Bula_LearnFireMaster (C_INFO)
{
npc = NON_2233_Bula;
nr = 1;
condition = DIA_Bula_LearnFireMaster_Condition;
information = DIA_Bula_LearnFireMaster_Info;
permanent = FALSE;
description = "Nauka: Mistrz ognia";
};
FUNC INT DIA_Bula_LearnFireMaster_Condition()
{
if (B_GiveSkill (other, NPC_TALENT_FIREMASTER, 1,0))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Bula_LearnFireMaster_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Bula_LearnFireMaster_03_01"); //test zapierdalania z ogniem'
};
Z tego co przypuszczam to 0 to punkty nauki, a 1 to poziom. No i gdy przywołałem Bułę i zacząłem z nim dialog uczył mnie tej umiejętności 6 razy. Doszedłem do wniosku, że była to umiejętność z poziomami. Dlatego też tak się działo. Zmieniłem więc wartość 1 na 6. pomyślałem, że od razu nauczę się maksimum a w menu statystyk i tak będzie pisało Tak/Nie. No, ale wyskakuje mi: Musisz się jeszcze wiele nauczyć zanim zostaniesz Mistrzem!
Co ma teraz zrobić? Jak nauczyć się wszystkiego od razu? (tych 6 poziomów)