Jestem trochę zagubiony. Myślałem że ta wartość to 9 floatów po 32 bity, ale jeśli dobrze rozumiem i mówicie że to macierz 4x4 to znaczy że jest to 16 liczb?
Mam przykład, z którego chyba wiem co powinno wyjść: 0000803f0000000000000000000000000000803f0000000000000000000000000000803f to chyba bark rotacji we wszystkich osiach. Jak próbuję zamienić to na macierz 4x4 to nic mi z tego nie wychodzi więc zakladam że cos źle zrozumiałem. Jeśli, natomiast jest to 9 floatów to macierz by wyglądała tak:
0000803f 00000000 00000000
00000000 0000803f 00000000
00000000 00000000 0000803f
teraz wartość 0000803f wklejam do online convertera z hexów na floaty
https://gregstoll.dyndns.org/~gregstoll/floattohex/ (z klikniętym checkboxem swap endianness), wychodzi 1. Zatem ta macierz to:
1 0 0
0 1 0
0 0 1
Dla mnie nie wygląda to źle, ale szczerze mówiąc nie znam się na tym. Idę w dobrą stronę, czy coś sknociłem? I najważniejsze pytanie; co ja mam dalej z tym zrobić żeby uzyskać normalną rotację w kątach eulera (x,y,z)?