BigMonster 3719 7

O temacie

Autor Suabyak

Zaczęty 19.01.2017 roku

Wyświetleń 3719

Odpowiedzi 7

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Suabyak

BigMonster
2017-01-19, 17:18(Ostatnia zmiana: 2017-01-19, 19:32)
Witam!
Otóż Chciałbym zapytać czy moja funkcja zadziała(jest to moja pierwsza pisana funkcja) bo nie robię moda sam i nie chcę wysałać koledze szmelcu. Nie mam także możliwości zainstalowania MDK żeby samemu sprawdzić więc proszę Expertów o analizę kodu.
func void BigMonster (var C_NPC self)
{
Mdl_SetModelScale(self, 1.3, 1.3, 1.3); // Wielkosc
self.protection[PROT_EDGE] = self.protection[PROT_EDGE] * 13 / 10;
self.protection[PROT_BLUNT] = self.protection[PROT_BLUNT] * 13 / 10;
self.protection[PROT_POINT] = self.protection[PROT_POINT] * 13 / 10; // Obrona
self.protection[PROT_MAGIC] = self.protection[PROT_MAGIC] * 13 / 10;
self.protection[PROT_FIRE] = self.protection[PROT_FIRE] * 13 / 10;
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_STRENGHT,ATR_STRENGHT*13/100); // Staty
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_DEXTERITY,ATR_DEXTERITY*13/100);
};
 

Cordo

Cordo

Użytkownicy
posty16
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Suabyak GMDK nie jest potrzebne do sprawdzenia tylko spacer albo GothicStarter_mod. Ten drugi jest szybszy. Jak masz playerkita to znajdziesz to w folderze system ale pamoetaj zeby zaznaczyc opcje "reparse scripts"
 

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Suabyak

BigMonster
#2 2017-01-19, 18:17(Ostatnia zmiana: 2017-01-19, 19:33)
Okejka dzięki :D Leci propsik
Tak się składa że mam mody to zaraz sprawdzę.

Tylko jest jeszcze jeden problem skoro chcę tym odpalić te skrypty tą gdzie ja mam wsadzić?

Post połączony: 2017-01-19, 19:33
Suabyak ...
What?
Dopiero teraz zauważyłem że mnie tak nazwałeś kim więc jesteś?  :trollface:

No i w sumie mógłbym nick tutaj zmienić ide szukać takiej opcji.
 

Cordo

Cordo

Użytkownicy
posty16
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aidano z kyrmira pozdrawia :)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie ma sprawy.
Swoją drogą, nawet startera nie potrzeba - wystarczy do takich rzeczy jeden plik z wymaganymi przez silnik deklaracjami, jednolinijkowy plik .src i jeden skrót do Gothic.exe z parametrem -parse. Mogę coś takiego wieczorem wrzucić.

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Suabyak

BigMonster
#5 2017-01-20, 18:41(Ostatnia zmiana: 2017-01-20, 19:02)
Nie ma sprawy.
Swoją drogą, nawet startera nie potrzeba - wystarczy do takich rzeczy jeden plik z wymaganymi przez silnik deklaracjami, jednolinijkowy plik .src i jeden skrót do Gothic.exe z parametrem -parse. Mogę coś takiego wieczorem wrzucić.

Jak nazwać plik .src?
A w skrócie Gothica mam tam w ścieżce do pliku wpisać -parse?
Dobrze zrozumiałem?
Jeżeli coś pomieszałem to prosiłbym o umieszczenie takiego pliku :)
----Edit-----
Widzę że jakiś miły Administartor mi nick zmienił :D
Dziękuję Bardzo!

Post połączony: 2017-01-20, 19:02
Czy chodzło o dodanie linijki kodu do gothic.src
STORY\Npc_Scripts\Big_Monster.d
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mój błąd, w sumie to potrzebujesz GMDK. Sposób który miałem na myśli jest skuteczny tylko jeśli twój kod nie ma zależności do innych skryptów. To co wpisałeś (jak większość skryptów które się w praktyce pisze) takie zależności oczywiście ma.
No, przynajmniej nick ci zmieniłem ;)

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Okej to dzięki wielkie za proby udzielenia mi pomocy :)
Do zamkniecia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry