[G2 NK]Martwa postać, która nie znika przed jej ograbieniem 3517 8

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 8.04.2015 roku

Wyświetleń 3517

Odpowiedzi 8

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mógły mi ktoś powiedzieć/dobrze nakierować na wykonanie tego, co w temacie? Chodzi mi konkretnie o to, że po rozmowie z danym npc'em pojawia się postać na danym waypoincie(postać oczywiście jest martwa) i nie znika, dopóki nie ograbi się jej ze wszystkich przedmiotów? Nigdy tym się nie bawiłem więc nie mam zielonego pojęcia, jak to zrobić. Za odpowiednią pomoc rozdaje 3 propsy.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Aby npc nie zniknął, musi mieć w ekwipunku przedmiot, który jest potrzebny do misji. Zazwyczaj daje się starą monetę, która ma ustawione
flags                 =    ITEM_MULTI|ITEM_MISSION;
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Było - http://themodders.org/index.php?topic=12139.msg121677#msg121677 (:lol2:),

Wystarczy zostawić jej w ekwipunku przedmiot który ma ustawioną flagę ITEM_MISSION - na przykład ItMi_Stuff_OldCoin_02.

//edit: oho, zostałem wyprzedzony. Z tym że mała poprawka Splash - to czy przedmiot jest potrzebny do misji nie ma związku ze znikaniem. Chodzi o flagę.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra, dodałem(na wszelki wypadek)2 monety do ciała postaci, ponieważ jak miała tylko 1 monetę to znikała po przespaniu się. Po tym zabiegu po 3 dniach postać ciągle jest na swoim miejscu(martwa), ale takie pytanie - czy w dialogu muszę ją przyzwać ponownie, jeśli została usunięta poprzez B_RemoveNPC? Konkretnie chodzi mi o postać Sary, która znika w 3 rozdziale, jeśli wcześniej "zapuszkujemy" Canthara(potrzebne do questa).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra, przeleciałem na kodach do 3 rozdziału i wszystko jest tak, jak powinno. Aczkolwiek mam jeszcze 2 pytania:
1)Jak całkowicie usunąć postać ze świata(konkretnie chodzi mi o Pedro, który w 3 rozdziale znajduje się w tej jaskini, w której jest ciało Sary, a w jego ekwipunku nie widzę żadnego przedmiotu z flagą przedmiotu "kluczowego")?
2)Czy są gdzieś w pełni spolszczone skrypty do G2MDK? Szukałem na forum, ale w każdej pobranej przeze mnie paczce po zdekompilowaniu skryptów i tak były niemieckie napisy(na takich samych skryptach aktualnie robię, a niemieckie napisy występują np. podczas rozmowy z Riordianem na temat świątyń budowniczych).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
1)Jak całkowicie usunąć postać ze świata(konkretnie chodzi mi o Pedro, który w 3 rozdziale znajduje się w tej jaskini, w której jest ciało Sary, a w jego ekwipunku nie widzę żadnego przedmiotu z flagą przedmiotu "kluczowego")?

Coś musi mieć.

2)Czy są gdzieś w pełni spolszczone skrypty do G2MDK? Szukałem na forum, ale w każdej pobranej przeze mnie paczce po zdekompilowaniu skryptów i tak były niemieckie napisy(na takich samych skryptach aktualnie robię, a niemieckie napisy występują np. podczas rozmowy z Riordianem na temat świątyń budowniczych).

Autor spolszczonych skryptów nie przetłumaczył niektórych tekstów. Sam będziesz musiał to zrobić.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Przejąłem jego ciało i ma w sobie pikę bojową, jabłko, siarkę, piwo i szatę nowicjusza. Czy jeśli piwo i jabłko mają flags = ITEM_MULTI, to one powodują, że Pedro jest tylko teleportowany, a nie całkowicie usuwany z gry(świata)?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bo żyje. Ot, tak, po prostu. B_KillNpc czy jak tam i zniknie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry