Wings 3D - problem 1953 3

O temacie

Autor MAT3Y

Zaczęty 26.12.2011 roku

Wyświetleń 1953

Odpowiedzi 3

MAT3Y

MAT3Y

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam.
Ostatnio wymodelowałem w Wingsie 3d kawałek mapy.
Mój problem polega na zanikaniu kawałków modelu 3d.
Kawałki modelu zanikają tylko w spacerze, w wingsie wyglądają normalnie.

Dodaję screeny, aby każdy wiedział o co mi chodzi.



Uprzejmnie proszę o pomoc wszystkich, którzy znają się na Wingsie  :wink:
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odwrócone normalne polygonów?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Problem był poruszany wiele razy, chodzi o odwrócone normalne. Możesz przy eksporcie do 3ds kliknąć kwadracik obok tej pozycji w menu (opcje) i zobaczyć czy jest zaznaczone "Eksportuj wektory normalne". Na pewno da się to też ręcznie zrobić w Blenderze, w Wingsie chyba najprościej byłoby spróbować eksportować jeszcze raz czy coś, nie pamiętam.

Generalnie to nie potrafisz modelować, absolutnie w ten sposób nie tworzy się siatki. Poducz się najpierw podstaw.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nie korzystaj z Wingsa, a szczególnie do robienia map.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry