Sowieckie wypiekanie tekstur 5226 12

O temacie

Autor KolegaZWojska

Zaczęty 23.08.2011 roku

Wyświetleń 5226

Odpowiedzi 12

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Otóż zrobiłem taki oto prosty przepis na teksturkę
Myślę Sajgon będzie jak w ten dzień gdy se kupiłem dwururkę

Wsadziłem do piekarnika i podglądam pieczenia
Mówię ciastko będzie tylko do pozazdroszczenia

Zajarany że wszystko będzie dobrze wyjmuję swoje ciastko
a tu taki ch*j, aż krzyknąłem - O matko!

Więc jak to ciastko ugotować aby lasce zaimponować?
Musi być jakiś sposób by te kreski opanować.

Klark Cent

Klark Cent

Użytkownicy
posty706
Propsy654
  • Użytkownicy
Primo nie ćpaj tyle : p a problemy same się rozwiążą xd
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja do tej pory nie rozumiem dlaczego AO uwielbia się krzywo wypalać :P. Z moim robotem mam taki problem i u ciebie jest zapewne tak samo. AO jest nieco przesunięte/porozciągane względem UVki i potem krańcowe piksele ścianki ciemnej biorą kawałek AO, który powinien należeć do jasnej ścianki.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ja do tej pory nie rozumiem dlaczego AO uwielbia się krzywo wypalać :P. Z moim robotem mam taki problem i u ciebie jest zapewne tak samo. AO jest nieco przesunięte/porozciągane względem UVki i potem krańcowe piksele ścianki ciemnej biorą kawałek AO, który powinien należeć do jasnej ścianki.
Dokładnie tak samo interpretuję problem

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jedyne wyjście jakie mogę ci tu zaproponować, to manualne poprawienie tekstury. Żadnego innego sposobu niestety nie znam.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Albo zrobić specjalną, wyolbrzymioną uvkę do pieczenia, chodź ta łatwiejsza mogłaby być do wykonania to jednak w niektórych miejscach nie miała by ona możliwości być zastosowana. Jednak marzy mi się usłyszeć jakieś bardziej bezpośrednie rozwiązanie.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Sowieckie wypiekanie tekstur
#6 2011-08-23, 16:27(Ostatnia zmiana: 2011-08-23, 16:28)
Wypalaj AO (normalki i innych ciastek nie polecam) w Blenderze. Tam miejsca ukryte pod modelem są zacienione, nie ma takich wystających pikseli.
Co do pierwszego posta: ach, ten zjarany freestyle... :lol2:
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
w xNormalu i Mayi też sązacienione, ale nie o to tu chodziło
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może i są, ale generalnie chodzi o to, że po wypalaniu w Blenderze nigdy nie musiałem robić żadnych korekt, ewentualnie rozmycie cieni, gdy dałem za małą ilość promieni.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Sowieckie wypiekanie tekstur
#9 2011-08-24, 09:24(Ostatnia zmiana: 2011-08-24, 09:24)
Wypalaj AO (normalki i innych ciastek nie polecam) w Blenderze. Tam miejsca ukryte pod modelem są zacienione, nie ma takich wystających pikseli.
Co do pierwszego posta: ach, ten zjarany freestyle... :lol2:

W blenderze znowu są wystające czarne pixele, które zawsze musze ręcznie usuwać.
Nie widać ich aż tak jak na renderku KZW, ale też są denerwujące :D
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Mierny free. Kula jest lepszy na wolnym xD
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
W blenderze znowu są wystające czarne pixele, które zawsze musze ręcznie usuwać.
Nie widać ich aż tak jak na renderku KZW, ale też są denerwujące :D
Aha, czyli jednak. Myślałem, że Dracon zaproponował dobre rozwiązanie. W Maxie z kolei mogę sobie wybrać w jakim kolorze chcę te wystające paski, ale żaden nie jest na tyle uniwersalny by rozwiązywało to problem.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja nigdy nie miałem żadnych problemów, nie wiem.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry