Po kolei:
Nowy SFX (nieobowiązkowe jeśli wystarczy wam stara melodia) (do zapisania w Scripts\system\SFX\SFXInst.d):
INSTANCE nazwa_pliku (C_SFX_DEF) { file= "nazwa_pliku.wav"; vol = 30; };
Nowy OverlayMDS (Inst_Lute możecie podmienić na to co wstawiliście w sfx) (do zapisania w Anims\MDS_OVERLAY\humans_bard.mds):
Model ("HuS")
{
meshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)
aniEnum
{
ani ("s_LUTE_S0" 1 "S_LUTE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_BardPlay_M01.asc" F 12 12)
{
*eventMMStartAni (12 "VISEME")
}
ani ("s_LUTE_S1" 1 "S_LUTE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_BardPlay_M01.asc" F 40 89 FPS:10)
{
*eventSFX (41 "Inst_Lute" EMPTY_SLOT)
*eventMMStartAni (12 "VISEME")
}
}
}
W skrypcie barda musicie dodać:
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"humans_bard.mds");
Rutynę gry powinniście potrafić zrobić sami, nic się w niej nie zmienia, zwykła TA_PlayTune.
Aha, robiłem tak jak poprosił mnie na gg Dragomir, czyli że jest animacja gry + muzyka + animacja ust. Odgłos mówienia i napisy dialogu załatwia się osobno.