Bard 4294 9

O temacie

Autor Krefetka

Zaczęty 24.02.2011 roku

Wyświetleń 4294

Odpowiedzi 9

Krefetka

Krefetka

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam!
Mam problem albo raczej pytanie:
Jak zrobić aby NPC wykonywał dwie czynności na raz w moim przypadku chodzi o granie na lutni i jednoczesne mówienie/śpiewanie. coś w stylu jak vatras stoi i mówi do ludzi tylko żeby dodatkowo grał na lutni.
Czy jest to możliwe a jak jest to prosze o odpowiedzi i ;] skrypt lub o napisanie jak go zmontować.
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Dopisuje się do pytanka.
 

Matixs

Matixs

Użytkownicy
posty9
Propsy1
  • Użytkownicy
Dopisuje się do pytanka.
Napewno taka odpowiedz mu nie pomoze.
Wydaje mi sie ze nie da rady zrobic dwoch rutyn jednoczesnie jezeli tworca tematu potrafi tworzyc rutyny to moze sprobowac.
 

Krefetka

Krefetka

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Niestety nie znam się na tych rutynach :(.
Twoja odpowiedź również mi nie pomaga.
 


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Bard
#5 2011-02-24, 16:25(Ostatnia zmiana: 2011-02-24, 16:28)
Po kolei:
Nowy SFX (nieobowiązkowe jeśli wystarczy wam stara melodia) (do zapisania w Scripts\system\SFX\SFXInst.d):
INSTANCE nazwa_pliku (C_SFX_DEF) { file= "nazwa_pliku.wav"; vol = 30; };Nowy OverlayMDS (Inst_Lute możecie podmienić na to co wstawiliście w sfx) (do zapisania w Anims\MDS_OVERLAY\humans_bard.mds):
Model ("HuS")
{
meshAndTree ("Hum_Body_Naked0.ASC" DONT_USE_MESH)
aniEnum
{

ani ("s_LUTE_S0" 1 "S_LUTE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_BardPlay_M01.asc" F 12 12)
{
*eventMMStartAni (12 "VISEME")
}

ani ("s_LUTE_S1" 1 "S_LUTE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_BardPlay_M01.asc" F 40 89 FPS:10)
{
*eventSFX (41 "Inst_Lute" EMPTY_SLOT)
*eventMMStartAni (12 "VISEME")
}

}
}
W skrypcie barda musicie dodać:
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"humans_bard.mds");Rutynę gry powinniście potrafić zrobić sami, nic się w niej nie zmienia, zwykła TA_PlayTune.

Aha, robiłem tak jak poprosił mnie na gg Dragomir, czyli że jest animacja gry + muzyka + animacja ust. Odgłos mówienia i napisy dialogu załatwia się osobno.

Krefetka

Krefetka

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie !!!
Wymiatasz ;]
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Dzięki wielkie :lol: !
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
JA PIERDOLE CO ZA IDIOTYZM

krefetka to multi dragomira. najchętniej bym wywalił oba konta za najgłupszą postawę ostatniego dziesięcolecia.
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Jak by komuś rutyna nie działała to :
TA_PlayTune<---- Do gothic I
TA_Play_Lute<---- Do Gothic II
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry