Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Henioo

Strony: 1 [2] 3 4
21
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2020-05-08, 19:54 »
Kogo mam zebrać do "Kopalni złota"?

O ile pamiętam, miałem wziąć Shrata, ale zabiły go węże. Wpisałem na niego kod, ale nie ma nic ciekawego do powiedzenia, poza zostaniem kompanem.

Zmieniło się to zadanie? Kogo mam zwerbować?

22
Jak działa bycie tragarzem dla Cyrusa?

Grałem z 4 razy w tego moda i nigdy nie pojąłem, jak to działa. Trzeba przyjsć o konkretnej godzinie?

23
Hej.

Dawno nie grałem w Gothic i chęć mnie naszła zagrac od nowa. A po zagraniu w ER, nigdy nie bede mógł już zagrać w vanilla, bo jest zbyt pusta.

Ale do rzeczy. Jak mówiłem, dawno nie grałem, a ostatnia wersja, w którą grałem to 1.4.91. Czy to nadal najnowsza?

Czy coś się dzieje z modem? Jakieś datki dla twórcy?

Sorry, ten dział jest troche zaniedbany.

Dzięki za odpowiedzi
Tutaj jest najnowsza https://www.moddb.com/mods/na29142/downloads/banda-quentina-wer-093-najnowsza

Mod jest aktualizowany do wersji 2.0 w związku z powstającym do niego dubbingiem. Zmiany obejmują przebudowę kilku najgorszych zadań, wątku bandytów na 4 rozdziale i poprawy balansu. Być może pojawi się też wstęp do Wolnej Kopalni i zadania z nim związane. Pojawi się również tryb fabularny będący odpowiednikiem bardzo niskiego poziomu trudności.
Co do datków możesz to zrobić tutaj

Dział zostanie "posprzątany" najpewniej jak już będzie nowa wersja.



A więc zagram sobie jeszcze raz w tę wersje, a potem jeszcze raz w 2.0.

Wysłałem stówę i wyśle więcej innym razem :)


Ps: po 5 latach twojej modyfikacji wciąż są literówki...

- Zaczyna się zdanie wielką literą.


Ja nie wiem i nie rozumiem tego jak można tyle byków narobić w pisaniu dialogów. Nic mnie tak nie denerwuje jak literówka w zdaniach.

- Przed "jak" stawiamy przecinek. x2


Nawet bugi, błędy, składnie itp przy tym to małe piwo.

- "Itp" to skrót, a więc wymaga kropki i przecinka przed. *"(...)składnie, itp. przy (...)".


Na liczydle były te dialogi pisane ze jakieś literówki się wkradają?

- "Że" na w sobie "ż". I stawia się przecinek przed.


To samo zauważyłem przy gothic 3 quest pack.

- Gothic to nazwa własna, a więc pisze się wielką literą. To samo z Quest Pack.


No nie ma zdania żeby jakiejś literówki nie było.

- Brakuje dwóch przecinków. Pozwolę Ci zadecydować, gdzie.


Może ja tego nie rozumiem i dialogi są pisane na jakimś C++ w języku morsa

- Po pierwsze, to język Morse'a. Po drugie, C++ to już jest język. Pisanie w języku Morse'a w języku C++ to nakładanie czapki na czapkę. Wiem, że chciałeś zabrzmieć mądrze, ale nie wyszło.


Spójrz w lustro zanim będziesz oceniać innych.  :facepalm:

24
Hej.

Dawno nie grałem w Gothic i chęć mnie naszła zagrac od nowa. A po zagraniu w ER, nigdy nie bede mógł już zagrać w vanilla, bo jest zbyt pusta.

Ale do rzeczy. Jak mówiłem, dawno nie grałem, a ostatnia wersja, w którą grałem to 1.4.91. Czy to nadal najnowsza?

Czy coś się dzieje z modem? Jakieś datki dla twórcy?

Sorry, ten dział jest troche zaniedbany.

Dzięki za odpowiedzi

25
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2018-03-23, 23:50 »

A można jakoś zakończyć zadanie "Chrzest wody" jeśli zabiło się Bullita? Ja gram łukiem, a więc po rozmowie z nim zabiłem go łukiem, a więc zdanie nadal wisi. Gdy wpiszę kod na Bullita (GRD_203_Bullit), nie ma on nic do powiedzenia.

Rozwiązałem to zadanie przez pobicie Bullita mieczem po przywołaniu go kodami, to tak jakby ktoś jeszcze miał problem.


Witam
Po ponad półrocznej przerwie wróciłem do gothica i wykonuję obecnie zadanie "bunt zbieraczy". Wszystko poszło świetnie,   
zdobyłem broń i rozdałem przygotowany alkohol, po czym rozpoczął się bunt. Problem w tym że gdzieś z tyłu głowy pamiętam iż ten quest dawało się zrobić inaczej, mianowicie Horacy dawał nam klucz do skrzyni z wynagrodzeniem szkodników. Kradliśmy rudę i wywoływaliśmy konflikt pomiędzy Ryżowym a Lewusem. Wtedy mieliśmy wybór albo pomóc Ryżowemu księciu albo zabić wszystkich. Problem w tym że Horacy nie wspomina mi o tym sposobie.
Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź jak odpala się to zadanie bo w poradniku do starszej wersji moda nie ma tego zadania.

Sam ostatnio zakończyłem to zadanie. W nim ten przywódca zbieraczy, zapomniałem imienia (Rufus?), mówi, że Horacy chce się z Tobą widzieć zanim rozpocznie się atak. Więc porozmawiaj najpierw ze zbieraczem, on wyśle cię do Horacego. Chyba, że przez pomylke wybrales opcje, ze nie chcesz gadac z Horacym.

A sam mam następne pytanie, może ktoś odpowie, chociaż niezwiązane do końca z zadaniami.

Gdzie w 4 rozdziale można dostać dobry łuk? Znalazłem zużytego Łowcę Orków jakoś w 2/3 rozdziale koło trolla niedaleko Davora i nadal go używam. Handlarze nie sprzedają nic dobrego, a nie znalazłem nic ciekawego, a byłem już w większości kolonii.

26
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2018-03-21, 02:04 »
Zadanie z nowymi członkami dostaniesz w 3 rozdziale, ze zgromadzeniem zapasów w 4 albo nawet 5.

Żółwik.

A można jakoś zakończyć zadanie "Chrzest wody" jeśli zabiło się Bullita? Ja gram łukiem, a więc po rozmowie z nim zabiłem go łukiem, a więc zdanie nadal wisi. Gdy wpiszę kod na Bullita (GRD_203_Bullit), nie ma on nic do powiedzenia.

27
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2018-03-18, 13:07 »
Z ubraną zbroją bandytów porozmawiaj z Thorusem, a potem z Diegiem (ale nie licz na darmowe wejście, Diego załatwia jedynie zniżkę).

Piękne dzięki.


A mam też drugie pytanie. Czy zmieniono zadania od łowców orków? Gdy grałem ostatnim razem, dawali mi kilka zadań, jak np. znalezienie nowych członków. Mam teraz drugi rozdział, a dali mi tylko zadanie z Hugo.

28
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2018-03-16, 02:01 »
Hej.

Robię zadanie Quentina z pierścieniami jako bandyta. Gdy grałem ostatni raz, pamiętam, że jakoś można sobie załatwić wstęp do wewnętrznego pierścienia Starego Obozu, ale nie pamiętam, od kogo. Wiem, że Scatty pomoże nam wejść do komnaty magnatów, ale zapomniałem, jak wejść do samego dziedzińca.


29
Banda Quentina / Błędy wersji 1.4.91
« dnia: 2018-03-16, 01:54 »
Kupiłem wszystkie strzały od Smitha obozie bandytów i teraz, gdy trenuje łukiem, woli "strzelać" mieczem, bo nie ma żadnych strzał.

https://i.imgur.com/jWCshBR.jpg

Rabusie z misji Emanuela z obozu bandytów mają krzaczki w nazwie "rabuś".

https://i.imgur.com/BlfSw7A.jpg

EDIT:

Wrzesień tutaj powinien mieć postać dopełniacza. Dwudziesty ósmy (kogo? czego? - dopełniacz) września.

https://i.imgur.com/qqk2MrQ.jpg

W wieży w Starym Obozie w powietrzu wisi beczka.

https://i.imgur.com/XuH2URy.jpg

Poza tym w misji z buntem zbieraczy ryżu jest mały błąd pozostały po oryginalnej misji. Po misji Jarvis mówi Beziemu, że rozjebał pół obozu, nawet jeśli poszło się z Horacym i zabiło się tylko Lewusa + Ryżowego Księcia, a więc ani trochę pół obozu.

EDIT 2:

Claw ma za mało siły na swój miecz (Krwawe Ostrze, wymaga 100) i nie ma  żadnych strzał, przez co nie może używać ani miecza, ani łuku, więc walczy pięściami.

EDIT 3:

Po kilku misjach Bandytów w rozdziale czwartym, w którym zabija się Strażników, wszyscy Bandyci zaczynają rozmowę z Bezim od "Zginął członek Starego Obozu, itd".

Quentin ciągle sprzedaje tę samą zbroję po wybraniu "Potrzebuję lepszego pancerza". Ta opcja powinna być dostępna tylko raz.

Gdy Gorn jest w pobliżu, gdy walczysz ze Strażnikami przy Wolnej Kopalni, Gorn dołączy do strażników i bije Beziego, a potem go okrada.

Gdy ma się za dużo przedmiotów w ekwipunku, gra wywala do systemu podczas zmieniania lokacji, np. z Old World do kopalni.

Po zrobieniu zadania z kopalnią złota, Wilson mówi, że trzeba znaleźć skrytkę na zebrane złoto, ale potem nic nie mówi i nie ma żadnych dialogów.

Ten błąd istnieje już długi czas, bo pamiętam go z pierwszego grania. Po znalezieniu "dużego bandaża" (np. w Starej Kopalni) można dać go gołemu faciowi z obozu na bagnie, siedzącemu w karczmie na jeziorze, bez żadnej rozmowy wcześniej.

Santino w Starej Kopalni nosi "miecz Vurta". Można go użyć po pobiciu go w misji z zaginionym Vurtem, nie znajdując nawet jego ciała.

30
Banda Quentina / Błędy wersji 1.4.91
« dnia: 2018-03-14, 23:51 »
Woda w Starym Obozie koło Gravo jest zamrożona, można po niej chodzić.

31
Ukończone modyfikacje / [G½] Gothic DirectX 11 #2
« dnia: 2018-03-11, 17:08 »
Ktoś wie, jak naprawić zablokowaną rozdzielczość?

Jakimś cudem sama zmieniła się na najniższą i za nic nie mogę jej zmienić. Gdy zmienię ją w opcjach gry, po powrocie do gry zmienia się z powrotem na 640, a zmiana w opcjach pod F11 nic nie daje.

32
Banda Quentina / Błędy wersji 1.4.91
« dnia: 2018-03-11, 16:36 »
Nie wiem, czy to błąd, czy może specjalnie tak zrobiono, ale skradanie, okradanie i otwieranie zamków nie wymaga PN.

https://i.imgur.com/cOEL0a1.jpg

33
Udało mi się zainstalować moda z Dx11, musiałem coś namieszać z instalacją wcześniej.

Ale mam pytanie, bo dawno nie grałem. Jak działa cięcie drewna w obozie myślwych? Dostałem drewno do cięcia, idę na pień i tnę, aż nie ma opcji (i przy okazji tracąć HP, czego nie rozumiem), ale potem nie mogę oddać pociętego drewna.

Czegoś mi brakuje?

34
Co do grania magiem, wartio zrobić dwie misje w pierwszym rozdziale, o ile nie zostały zmienione odkąd grałem ostatni raz.

Pierwsze jest of Baala Lukora w Obozie na Bagnie. Zleca nam zabicie nowicjuszy-renegatów, chowających się w jaskini niedaleko obozu. Jeden z nich ma przy sobie medalion, który odnawia manę, więc lepiej nie oddawać go Lukorowi.

Drugim jest zadanie od jednego z myśliwych z obozu przed Nową Kopalnią. O ile dobrze pamiętam jest to coś o tym, że pewnego dnia z góry spadła na niego książka. Gdy pójdziesz tam to zbadać, znajdziesz kryształ bez wymogu many i kręgu, więc możesz go używać zanim nauczysz się pierwszego kręgu w rozdziale 2. Zadaje dość mało obrażeń, ale z wykorzystaniem glitchy (jak np. walisz czarem, uciekasz, wracasz) da radę ponabijać ekspa, zrobić wszystkie zadania i nie wydać ani jednego punktu w siłę i walkę, bo PN potem siię przydają na manę i kręgi magii.

35
Czy mod DirectX 11 działa z Edycją Rozszerzoną? Odkąd grałem w moda ostatni raz kupiłem nowy komputer; na starym mi ten mod nie chodził, a chcę teraz spróbować zagrać w Gothica jeszcze raz, a nie mogę grać w jedynkę bez ER, bo wygląda za pusto.

Gdy z Player Kita wybieram samą grę, wszystko działa, mogę zacząć nową grę i Diego gada. Gdy wybieram EK, pasek ładuje się jakieś 10% i mam Access Violation.

A więc czy można grać w EK z modem DirectX 11, a jeśli tak, to czy potrzeba jakichś specjalnych plików?

36
Banda Quentina / Dubbing
« dnia: 2017-04-01, 17:21 »
Dobra, nagrywam dzisiaj kilka liń Guya Nie wiem, czy mój głos pasuje do niego, ale wybrałem to na test losowo.

Ale jedno pytanie mam. Może mam małe zaćmienie umysłu czy co, ale nigdzie nie widzę opcji pobrania oryginalnego pliku na github, a w podglądze są same krzaczki zamiast polskich znaków? Z czym to się je? :)

Enyłej, podsyłam testowe linie za kilka minut.

37
Banda Quentina / Dubbing
« dnia: 2017-03-27, 21:20 »
Podeślę coś pod koniec tygodnia.

Najpewniej jakiegoś zbieracza ryżu czy może myśliwego.

Mam nowy dobry mikrofon, więc jakość dźwięku powinna być dobra. Zobaczymy jak z moim seplenieniem i tak dalej. ;)

38
Banda Quentina / Dubbing
« dnia: 2017-03-27, 18:14 »
Dobra, myślałem, że wcześniej będę miał czas, ale byłem zbyt zajęty.

Mam jednak czas teraz. Muszę nagrać kilka liń testowo. Są gdzieś skrypty czy muszę zrobić screenshota jakiejś rozmowy? :)

39
Banda Quentina / Dubbing
« dnia: 2017-01-29, 12:43 »
Fajnie byłoby zagrać w tego moda z dubbingiem, imersja byłaby kompletna.

Ja mam okropny głos, strasznie seplenię, ale jeśli autor desperacko potrzebuje głosów, z przyjemnością pomogę. Mogę nagrać jakąś postać kopacza/zbieracza/innego głupola, co żeby seplenienie pasowało. ;)

Pisałem, że mam okropny głos, więc starałem się nigdy własnego nigdzie nie używać, ale 6 lat temu nagrałem kilka filmików, np. ten:
https://www.youtube.com/watch?v=QmyoCVZA8cg
(przewinąć do 4:00 najlepiej, wcześniej głupoty i słabizna) albo tu:
https://www.youtube.com/watch?v=cLOVTTvB7qk
(np. 2:23-2:29).

Nagrywałem to najtańszym mikrofonem i o 2 w nocy, jak jeszcze mieszkałem z rodzicami, więc musiałem szeptać. ;P Mój głos się trochę teraz zmienił, bo dorosłem. ;)

40
Świetnie, że mod jest nadal wspierany. Grałem w niego jakiś czas temu i grało się świetnie. W normalnego Gothica grałem już tyle razy, że wiem nawet, gdzie znajdują się jakie potwory w jakim rozdziale; nie zagrałbym ponownie gdyby nie ten mod. Teraz myślę o ponownym zagraniu, skoro nowy patch wyszedł.

Tylko jedno pytanie. Czy poniższe błędy zostały zaadresowane? :)

http://themodders.org/index.php?topic=18349.msg1238055#msg1238055
http://themodders.org/index.php?topic=18349.msg1236371#msg1236371

Strony: 1 [2] 3 4
Do góry