Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Henioo

Strony: 1 2 [3] 4
41
Pytałem parę stron temu, ale nikt nit odpisał.

Grał ktoś łukiem? Da się?
Oczywiście, że się da, tylko słabe pojedynki, ale dobre na moby.

W Mrocznych Tajemnicach się nie dało. Każdy ork miał więcej ochrony niż najlepszy łuk, czyli  Bezi zadawał 0 obrażeń.

Dlatego pytam.

42
Pytałem parę stron temu, ale nikt nit odpisał.

Grał ktoś łukiem? Da się?

43
Przeszedł ktoś moda łukiem?

Pytam, bo w Mroczne Tajemnice raz grałem łucznikiem, ale balans był zjechany i wszyscy przeciwnicy po rozdziale 3 mieli większą ochronę przeciwko strzałom niż najlepszy łuk w grze, przez co nie zadawałem żadnych obrażeń.

Chcę od nowa podejść do tego moda, ale jak łukami nic nie zdziałam pod koniec gry, to nie ma po co.

44
Ja właśnie skończyłem pierwszy rozdział z 1.3.1 jako jednoręczny strażnik miejski i rzuciłem diabelstwo w kąt. Na początku gra nawet przynosiła mi przyjemność, znowu poczułem się tak, jak gdy grałem po raz pierwszy w G2. Miałem to poczucie postępu, gdy stopniowo pokonywałem silniejszych przeciwników. Najpierw wilk, potem dwa wilki, wataha, dwóch bandytów, trzech, całą grupę, i jakoś szło. Ale długo to uczucie nie trwało.

Grałem w trybie o ironicznej nazwie ReBalance 2.1, ale ten mod mija się z balansem o kilka kilometrów. Co chwilę spotykałem zbyt silnego przeciwnika; pomyślałem sobie - to normalne, tak samo było w podstawce, wrócę i pokonam go później - ale takich przeciwników było zbyt dużo, zbyt często. Na poziomie 19 jestem w stanie wziąć na siebie 10 jaszczurów na raz, ale 2 szkielety goblinów mnie powalają. Rozwalę 5 topielców na raz i nawet się nie spocę, ale jeden pełzacz pokazuje mi, gdzie raki spędzają zimę. Z kamiennymi strażnikami nie mam szans; poniektórzy bandyci (np. z latarni) są dla mnie za silni 1 na 1, a przeważnie są w grupach po 4; do pokonania Dextera potrzebowałem dwóch golemów. Niektórzy przeciwnicy mają po kilka tysięcy punktów życia, gdy ja mam około 300, a moja broń ma 90 obrażeń. Niektórzy bandyci są mistrzami walki bronią i nawet bronić się przed nimi nie można. Co chwilę musiałem uciekać się do trików i wykorzystywać glitche.

Świat podstawki podzielony jest na strefy. Jeśli jest się wystarczająco dobrym, by pokonać przeciwników w danej strefie, większość z nich będzie tej samej trudności. Tak ulepsza się postać, aż przeciwnicy w tej strefie stają się za łatwi, potem znajduje się kolejną strefę i w ten sposób gra jest wymagająca aż do końca. Ale tutaj raz walczysz z kretoszczurem, którego masz na dwa ciosy, a za chwilę z kamiennym strażnikiem, który ma ciebie na dwa ciosy.

Jak dla mnie ten mod został stworzony dla bardzo specyficznej grupy fanów Gothica. Oryginalne Gothiki miały zawsze coś dla każdego, a ten mod alienuje wszystkich, którzy nie lubią takiej hardkorowej rozgrywki.

Gra przestała przynosić mi przyjemność, bo ciągle trzeba się wysilać, żeby tylko posunąć fabułę do przodu.

Zagram sobie chyba w normalną Noc Kruka od nowa, żeby docenić jakość produktu, jaki Piranie nam dały. Chyba że mod w wersji 1.2 naprawdę jest zbalansowany, to może spróbuję od nowa magiem.

Grał ktoś w 1.3.1 i 1.2 i może powiedzieć, co oprócz magicznych broni i szkieletów różni się?

45
Mam jakiegoś glitcha z handlarzami. Wydaje mi się, że chodzi o jakiś magiczny przedmiot, bo glitch na razie dotyczy Goraxa, Cronosa i Zurisa. Gdy proszę ich o handel, gra robi hard crash.

Ktoś się z tym spotkał?

46
Sprawdzał ktoś, czy bug z Laresem jest też w tym modzie? Mówię o bugu, w którym można pójść z Laresem tylko raz, potem nie zaprowadzi Beziego w inne miejsca.

47
Co tu jest do aktualizowania?

  • Wygasłe linki
  • W linkach do dubbingu tylko depositfiles działa, inne strony już dawno gryzą ziemię
  • Link do torrenta moda w całości i do dubbingu to ten sam link
  • Przydałoby się zjednoczoczyć linki i opisy, bo w tej chwili są takie kategorie:
    • Profesjonalne spolszczenie
    • Linki do moda
    • Linki do patcha 1.3.1
    • Upload by Roberto
    • Linki do patcha 1.3.2
    • Upload by Roberto
    • Linki do rosyjskiego dubbingu
    • W jednym pliku
    • By Relkov98
    • The Returning
    • Spolszczenie do The Returning
A wystarczą tylko 3: Linki do moda, do spolszczenia, do patchy.

Poza tym: ludzie piszą, że łatki powyżej 1.2 więcej psują, niż naprawiają, więc przydałaby się notka o tym. I wtedy opis, jak zainstalować wersję 1.2. W tej chwili pierwszy post nic nie mówi o 1.2. Zakładam, że przy punkcie 2 ma się moda w wersji 1.2, ale powtarzam - post tego nie stwierdza.

48
Pomieszane jest z tymi wszystkimi patchami. Może mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić, co zainstalować, żeby mieć grę w 1.2?

Mam Full_Pack_ReBalance_SnC_v2.exe ściągnięte z torrenta.
Mam spolszczenie, które waży niecałe 209 MB.

Mam też coś o nazwie "Patch_PL.exe". Potrzebuję to, czy to patch do wersji >1.2?

Przydałoby się zaktualizować pierwszy post.

49
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2016-03-21, 09:39 »
W rozdziale IV po przejściu opuszczonej kopalnii mam zadanie z odnowieniem wydobycia rudy. Byłem u Lee, Laresa i Quentina. Quentin kazał mi znaleźć doświadczonego kopacza, mam zadanie "Robotnik do kopalnii". Zakładam, że chodzi o Grimesa, ale on ma jedynie jeden dialog, w którym pytam się go, co zamierza dalej, a on na to, że zaciągnie się do którejś z kopalń.

Może chodzi o innego kopacza? A może to jest Grimes, tylko najpierw musi być jakiś trigger, np. znaleźć Xardasa?

Spróbuj Guy'ego

Dzięki, to był on. ;)

A mam inne pytanie. Misja z piratami, mam ich zaprowadzić do nowego obozu. Kazali mi przyjść w nocy, poszedłem się gdzies przespać, wracam, a wszyscy piraci nie żyją. Pomyślałem, że to bug, więc ożywiłem ich kodami, ale mimo tego nic nie mówią.

Powinni byli zginąć i coś poszło nie tak?

50
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2016-03-21, 06:24 »
W rozdziale IV po przejściu opuszczonej kopalnii mam zadanie z odnowieniem wydobycia rudy. Byłem u Lee, Laresa i Quentina. Quentin kazał mi znaleźć doświadczonego kopacza, mam zadanie "Robotnik do kopalnii". Zakładam, że chodzi o Grimesa, ale on ma jedynie jeden dialog, w którym pytam się go, co zamierza dalej, a on na to, że zaciągnie się do którejś z kopalń.

Może chodzi o innego kopacza? A może to jest Grimes, tylko najpierw musi być jakiś trigger, np. znaleźć Xardasa?

51
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2016-03-15, 06:48 »
Hej.

Zacząłem grać od nowa magiem i zastanawiam się nad zostaniem Guru, bo ponoć możliwe w tym modzie. Grał ktoś Guru? Opłaca się? I czy ktoś nauczy mnie piątego kręgu? Bo o ile dobrze pamiętam z podstawki, Guru uczą tylko do czwartego, więc nie opanuję bardziej przydatnych czarów.

I jak wygląda dołączenie do Guru? W drugim rozdziale to się dzieje, po zostaniu strażnikiem/zamiast?

Wszystko samo się wyjaśniło. Jeśli kogoś ciekawi, w rozdziale trzecim jest możliwość zostania Guru oraz nauki piątego kręgu.

---------------

Ale mam inne pytanie. Na ścieżce prowadzacej z Nowego Obozu do Krypty, za kopalnią złota, znajduje się "Mroczny Golem". Kupiłem młot orków, napiłem się eliksiru siły (bo mam tylko 29 jako mag, z eliksirem 49, w sam raz na młot orków), ale młot nic mu nie robi. Ktoś go pokonał? Może trzeba mieć jakiś czar specjalny? Bryła lodu i burza ognia nic mu nie robią. Spróbowałem podejść do golema z włączonym światłem (bo "mroczny" golem :P), ale nic, zabił mnie na dwa ciosy.

52
Banda Quentina / Problemy z zadaniami
« dnia: 2016-03-12, 07:34 »
Hej.

Zacząłem grać od nowa magiem i zastanawiam się nad zostaniem Guru, bo ponoć możliwe w tym modzie. Grał ktoś Guru? Opłaca się? I czy ktoś nauczy mnie piątego kręgu? Bo o ile dobrze pamiętam z podstawki, Guru uczą tylko do czwartego, więc nie opanuję bardziej przydatnych czarów.

I jak wygląda dołączenie do Guru? W drugim rozdziale to się dzieje, po zostaniu strażnikiem/zamiast?

53
Archiwum / Błędy i bugi
« dnia: 2016-03-11, 09:50 »
Jest logiczny błąd w zadaniu od bandytów z Nekiem. Nek wcale nie został zabity, jest w Nowym Obozie, czego sami się dowiadujemy. Ale w zadaniu musimy udowodnić, że Zły zabił Neka. Świadkowie twierdzą nawet, że Zły był w jaskini, gdy Neka zabijano. Nie zorientował się, że to nie był naprawdę Nek? Przydałoby się trochę podrasować dialogi, że Nek np. ukradł Złemu medalion i za to Zły zatrudnił jakichś zbirów, żeby go zabili, a potem najął Bezimiennego do znalezienia ciała, żeby obóz wiedział, że on nie żyje, bez jego udziału.

W pierwszej rozmowie z Xardasem można go zapytać o przekucie Uriziela na jednoręczny, w IV rozdziale. Uriziel znajduje się w Świątyni Śniącego w szóstym.

Poczekam na razie na odbicie Wolnej Kopalnii, bo Gorn nie może się ruszyć, ale zdaje się jest błąd z zadaniem "Spotkanie". Powiedziałem wszystkim, w dzienniku stoi, żeby zameldować do Diego, a Diego nie ma nic takiego w dialogach.

54
Archiwum / Błędy i bugi
« dnia: 2016-02-29, 15:11 »
Zdaje się jest bug z misją z pierścieniami Magnatów. Miałem już je zanim w ogóle rozmawiałem z Draxem o przyłączeniu się do bandytów. Najpierw zrobiłem wszystkie inne misje, gdy już byłem gotowy dołączyć, poszedłem do niego, potem do Skazy i zrobiłem zadanie z Nekiem. Ale Skaza kazał mi też porozmawiać z Bartholo o kradzieży. Bartholo nie ma żadnych dialogów. Myślę, że to przez to, że właśnie zdobyłem pierścienie przed rozmową ze Skazą. Teraz ani Skaza, ani Bartholo, ani Drax nie mają żadnych dialogów i wygląda na to, że nie będę mógł dołączyć do bandytów.

To jest jednak w porządku. Z jakiegoś powodu nie można porozmawiać z Bartholo bezpośrednio, tylko trzeba iść do Gravo, żeby on zorganizował rozmowę z Bartholo.  :facepalm:

Ale mam teraz kilka innych bugów do rozdziału trzeciego.

- W zadaniu z opętanym Josepem z obozu myśliwych jeśli dwa razy cię przyłapie gdy się go śledzi, a potem zadanie się ukończy w jaskini po pokonaniu go, Josep wróci do obozu. Ale jeśli porozmawiasz z nim po zakończeniu zadania w obozie, on każe ci przestać go śledzić i mówi, że wraca do obozu. W dzienniku zadanie przenosi się z zakończonych to niezaliczonych,
- Nie wiem w ogóle o co chodzi z tym gołym gościem z obozu bractwa w karczmie na jeziorze. Gor Na Lin się nazywa? Trzy rozdziały nic nie mówił, potem zagadałem do niego przez przypadek, a tam jedyna opcja dialogowa "mam bandaże" i nagle Bezi każe mu iść ze sobą. W dzienniku jest jakieś zadanie o szpiegach w niezaliczonych i jedyny wpis to "Zdecydowałem się przestać pomagać szpiegom".  ¯\_(ツ)_/¯
- Zadanie z Rączką dla strażnika jest w ogóle popsute. Po pierwsze, przy chacie Rączki Dexter mówi, że Rączka zaginął, a Rączka stoi obok niego.   :hmmm: Postanowiłem to zignorować w ramach zawieszenia niewiary. Poszedłem zbadać sprawę w Nowym Obozie i poszukać Klina. Klin nic nie mówi, ale za to jego kolega, bezimienny Szkodnik, mówi mi, że Klin wyszedł z Obozu. Ale to nie prawda, bo Klin przecież właśnie stoi obok.  :hmmm: Zagadałem do niego, ale Gothic mi zabronił za pomocą Access Violation. Więc po prostu poszedłem za nim aż doszedł na spotkanie z Rączką, bo inaczej zagać z nim = hard crash. No ale w końcu z nim zagadałem i zakończyłem zadanie. Z drugiej strony, dziwne zagranie z tym filmikiem. Na pewno dało się to jakoś zrobić skryptami. Ale po wszystkim Dexter nadal stoi przed chatą Rączki.
- W zadaniu z przywołaniem sługi Śniącego Kalom nie mówi nic o nasionach ogniociernia. Trochę zajęło mi zorientowanie się, że można ogniocierń utrzeć w tym czymś, co nowicjusze "robią masło". A starte nasiona można znaleźć też przy Cytadeli, ale gra mi tego nie mówi.
- Nie można ukończyć zadania z dostawą alkoholu dla bandytów. Po dostarczeniu wszystkich trzech nikt nie ma dialogów.

Co zrobić aby zostać Szkodnikiem,Najemnikiem?
Nie wiem, czy ten mod dodaje inne ścieżki dołączenia do obozów, ale z Nowym Obozem jest chyba identycznie jak w normalnej grze, przynajmniej ja tak miałem. Dajesz Laresowi pierścień Mordraga, potem 400 bryłek od nowicjusza w karczmy, potem dajesz mu listę Iana. Ale żeby dostać listę trzeba być kopaczem. Nie wiem czy można zostać kopaczem po zostaniu Kretem, więc powinna być druga opcja dołączenia do NO jeśli jest się kretem. Ale po zostaniu kopaczem nadal można być Szkodnikiem.

55
Archiwum / Błędy i bugi
« dnia: 2016-02-22, 09:49 »
Zdaje się jest bug z misją z pierścieniami Magnatów. Miałem już je zanim w ogóle rozmawiałem z Draxem o przyłączeniu się do bandytów. Najpierw zrobiłem wszystkie inne misje, gdy już byłem gotowy dołączyć, poszedłem do niego, potem do Skazy i zrobiłem zadanie z Nekiem. Ale Skaza kazał mi też porozmawiać z Bartholo o kradzieży. Bartholo nie ma żadnych dialogów. Myślę, że to przez to, że właśnie zdobyłem pierścienie przed rozmową ze Skazą. Teraz ani Skaza, ani Bartholo, ani Drax nie mają żadnych dialogów i wygląda na to, że nie będę mógł dołączyć do bandytów.

56
To po co piszesz ze masz problem skoro nie użyłeś najprostszego rozwiązania.

A nie wiem, może dlatego, że miałem problem i nigdy wcześniej nie musiałem uruchamiać gry jako administrator?

Tak, chyba dlatego.

57
Masz żle zainstalowane...

A wcale nie, bo po uruchomieniu jako administrator działa normalnie. Takie problemy z Vistą.

58
Nie wiem, czy ktoś o tym pisał w 39 stronach postów, ale mam problem z w ogóle odpaleniem moda. 

Włączam GothicStartera, wybieram jakąkolwiek opcję (powiedzmy rebalance), pokazuje się nowy obrazek ładowania z Beziem z G3, gra się włącza, jest logo tłumaczy, ale potem włącza się zwykła Noc Kruka. Dla pewności dałem nową grę, i też żadnych zmian, Bezi w starym stroju, Xardas tylko o posągach i smokach gada. 

Zainstalowałem moda w kolejności: mod z rebalancem i slashcraftem, spolszczenie, paczkę tekstur (którą usunąłem, żeby tylko filmiki mieć), patrza spolszczenia, rosyjski dubbing. 

Komuś tak się działo?

59
Mroczne Tajemnice / Dubbing
« dnia: 2009-11-29, 22:19 »
Sugerowałem się skończonym patchem dla wersji angielskiej i czeskiej. :/  Myślałem, że w dubbingu ten sam będzie.

No nic, jeszcze kilka dni poczekam,a  jak wtedy nie będzie patcha PL, to zapodam sobie angielską wersję. :(  

Pozdro.

60
Mroczne Tajemnice / Dubbing
« dnia: 2009-11-29, 20:32 »
Cytat: jendrzejs link=topic=146.msg72180#msg72180 date=Nov 29 2009, 11:57 AM\'
Patch bedzie razem z dubbingiem.Bo po co niby wszystko osobno dawac ?


Bo patch jest gotowy już teraz, a dubbing jeszcze nie?

Strony: 1 2 [3] 4
Do góry