Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Simon Said

Strony: 1 ... 353 354 [355] 356 357
7081
Ukończone modyfikacje / X-DesertMeshes&TexturesPack 0.2
« dnia: 2009-10-21, 17:35 »
heh nie zauwazyłęm kiedy był napisany xd bo po prostu wlazłem tu a ze dawno tutat jnie wchodziłęm miałen ten temat zaznaczony do przeczytania

7082
Ukończone modyfikacje / X-DesertMeshes&TexturesPack 0.2
« dnia: 2009-10-20, 17:49 »
w moda nie grałem ale wygląda swietnie a zamiast zlozyc mu gratulacje to go nazywacie jakimś plagiaterem

7083
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-10-20, 17:45 »
po pierwze twój post mówi dużo o twojej inteligencji i koleś jak co to ty się nie udzielaj bo mówisz że cos spolszczysz a tak naprawde nie masz amiaru thesnajper mówił że jesli ktos chce pomagac przy spolszczenieu to ma sie do niego pisac bo powiedział że powie mu co powinien spolszczyć

7084
jakieś informce na temeat premiery

7085
MDS i animacje / Animacje orkowych zbroi
« dnia: 2009-10-17, 12:14 »
Mam takie pytanie: czy dałoby się zrobić tak, aby z ciałem orka zrobić tak jak z ciałem człowieka, czyli że mamy nagie ciało, na które można ubierać zbroje itd. Bo chcę zrobić moda, w którym będziemy orkiem i w którym można by było ubierać różne zbroje(inne niż dla ludzi), a niezbyt mi się chce przerabiać wszystkie modele.
oczywiście ze się da przeciez w modzie bumshack orkowie mieli zbroje

7086
Pytania i problemy / jak brać dialogi z Gry Gothic 1,2
« dnia: 2009-10-08, 17:30 »
skrypty pobrac z tąd mówie o forum a wkleic to tam gdzie są zwykłe skrypty

7087
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-10-07, 18:06 »
na pewno tłumaczy tyle że wolniej bo jeszcze moda robi

7088
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-10-03, 08:18 »
a mozesz wyjąśnić jaka jest różnica przecież skrypty są takie same tylko że w innym języku więc on ci powie co dokładnie przetłumaczył a ty przetłumaczysz reszte z języka angielskiego

7089
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-10-02, 18:33 »
matko kolejny napisz do thesnajpera on powiedział że jeśli ktoś będzie chciał tłumaczyć do niech się do niego zgłosi to on powie co już przetłumaczył a ty zajmiesz się resztą

7090
Pozostałe / Gothic: Tworzenie modów od A do Z
« dnia: 2009-09-20, 19:09 »
oczywiście ze się podoba bardzo istotnie wszystko opisałeś itp.

7091
Ukończone modyfikacje / Gothic: Bitwa_mod(G1)
« dnia: 2009-09-06, 20:39 »
odkopujesz stary temat xd a tak pozatym to troche skrytykuje xd żarty są świtnie ale wporównaniu z drugią cześcia są gówniane xd dalej powinineś usunąc wszystkie pozostałe npc bo teraz można iśc do so zapłacić strażnikowi pójśc do diega i zaczynami grę zadanie są nudne jedyna co fajne to bitwa ale wg. mnie jakaś taka mała wiec moda ocenie 6/10

7092
Ukończone modyfikacje / Straż miejska
« dnia: 2009-09-06, 20:32 »
człowieku lae ty masz tempo powinieneś pracowac w CZ xd

7093
Ukończone modyfikacje / Straż miejska
« dnia: 2009-09-06, 18:06 »
75% to już by była przesada
uważam że powinno być tak
łatwy:50%
średni 30%
trudny 10%
hardkor 0%  o_o

7094
Ukończone modyfikacje / Straż miejska
« dnia: 2009-09-05, 20:04 »
heh przy wersji 1.1 popraw to diegomir xd

7095
Archiwum / Gothic II NK: Returning (ANG)
« dnia: 2009-09-03, 18:21 »
sądze że tłumacz przetłumaczy to jeśli patch wyjdzie przed skończeniem tłumaczenia

7096
Ukończone modyfikacje / Straż miejska
« dnia: 2009-09-02, 16:52 »
hehe ja powim że jest gorzej oni szli do wierzy i nagle wszyscy poszliw strone przepaści i się pozabijali za drugim razem już tak nie było

7097
Ukończone modyfikacje / Straż miejska
« dnia: 2009-09-02, 08:42 »
aha i ja tez znalalazłem bła otóz podczas ataku na obóz bandytów greg znikad się pojawia i zaczyna atakowac bandytów dobrze by było jakbys w patchu go usunął z gry

7098
Archiwum / Gothic X Multiplayer powraca
« dnia: 2009-09-01, 18:49 »
świetnie że multiplayer ujrzy światło dzienne ciekawe kto to będzie póżniej tłumaczył :D

7099
Ukończone modyfikacje / Gothic: Ostatnie Starcie
« dnia: 2009-09-01, 11:01 »
heh świetnie xd
ale powiedz gdzie ja mam niby znależc tyle rudy na oplłacenie wojowników

7100
Ukończone modyfikacje / Straż miejska
« dnia: 2009-09-01, 11:01 »
uznałem że ocenie otóz zauważyłem kilka rażacych błedów otóz bezio na początku powinien mieć średni pancerz najemnika a on miał ciezka był także noobem w walce  sądze także że biruo kryminalne było dobrym pomysłem tylko mogłeś dac innego maga historia o wąpierzach i samobójstwie była świetia ałowca głow to miodzio xd dialogi są wyjątkowo ciekawe to samo się tyczy questó więc moja ocena to 9/10

Strony: 1 ... 353 354 [355] 356 357
Do góry